| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Akty prawne

ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW

z dnia 13 maja 1997 r.

w sprawie trybu wydawania oraz rozpowszechniania Biuletynu Służby Cywilnej.

Na podstawie art. 24 ust. 3 ustawy z dnia 5 lipca 1996 r. o służbie cywilnej (Dz. U. Nr 89, poz. 402) zarządza się, co następuje:

§ 1.
1. Szef Służby Cywilnej wydaje Biuletyn Służby Cywilnej, zwany dalej „Biuletynem”.

2. Biuletyn redaguje zespół redakcyjny w Urzędzie Służby Cywilnej.

§ 2.
1. Biuletyn wydaje się z zachowaniem kolejności numerów w każdym roku kalendarzowym.

2. Na każdym numerze Biuletynu zamieszcza się datę jego wydania.

3. Dzień wydania Biuletynu ustala się z uwzględnieniem przewidywanego terminu zakończenia druku i skierowania do rozpowszechniania.

4. Na ostatniej stronie Biuletynu zamieszcza się nazwę jego wydawcy oraz informacje związane z jego wydawaniem i rozpowszechnianiem.

§ 3.
Szef Służby Cywilnej:

1) zatwierdza przygotowany do druku tekst Biuletynu i poleca jego wydanie,

2) ustala nakład Biuletynu, kierując się potrzebą zapewnienia jego powszechnej dostępności,

3) ustala cenę Biuletynu, uwzględniając koszty jego wydania i rozpowszechniania.

§ 4.
Rozpowszechnianie Biuletynu odbywa się w detalicznych punktach sprzedaży prasy, znajdujących się w siedzibach urzędów administracji publicznej, oraz w systemie prenumeraty.
§ 5.
Biuletyn otrzymują nieodpłatnie:

1) Prezes Rady Ministrów,

2) Sekretarz Rady Ministrów,

3) członkowie Rady Służby Cywilnej,

4) przewodniczący komisji służby cywilnej,

5) dyrektorzy generalni urzędów.

§ 6.
Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.

Prezes Rady Ministrów: W. Cimoszewicz

reklama

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Agata Bajek

Starszy Specjalista ds. Projektów HR - Grupa Tempo S.C.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »