REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Dziennik Ustaw - rok 2005 nr 185 poz. 1546

ROZPORZĄDZENIE MINISTRA GOSPODARKI I PRACY1)

z dnia 6 września 2005 r.

zmieniające rozporządzenie w sprawie przyjęcia Uzupełnienia Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2004–2006

Tekst pierwotny

Na podstawie art. 11 ust. 5 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o Narodowym Planie Rozwoju (Dz. U. Nr 116, poz. 1206 oraz z 2005 r. Nr 90, poz. 759) zarządza się, co następuje:

§ 1.
W rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 września 2004 r. w sprawie przyjęcia Uzupełnienia Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2004–2006 (Dz. U. Nr 223, poz. 2259) w załączniku „Uzupełnienie Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2004–2006” wprowadza się następujące zmiany:

1) w części 3: „Szczegółowa prezentacja działań”:

a) w pkt 3.1 „Priorytet 1: Wzmocnienie zdolności w zakresie zarządzania, monitorowania, oceny i kontroli Podstaw Wsparcia Wspólnoty (PWW)”:

– w części „Działanie 1.1: Szkolenia osób odpowiedzialnych za zarządzanie, monitorowanie, ocenę (ewaluację) i kontrolę”:

– lit. E otrzymuje brzmienie:

„E) BENEFICJENCI KOŃCOWI

– Instytucja Zarządzająca Podstawami Wsparcia Wspólnoty (Wydział Szkoleń, Informacji i Promocji),

– Instytucja Płatnicza4) (Departament Instytucji Płatniczej, Biuro Międzynarodowych Relacji Skarbowych),

– Instytucja Zarządzająca Programem Operacyjnym Pomoc Techniczna 2004–2006,

– Jednostki Monitorująco-Kontrolne EFRR, EFS, EFOiGR, IFWR.”,

– w lit. F wyrazy „OSTATECZNI ODBIORCY POMOCY” zastępuje się wyrazami „OSTATECZNI BENEFICJENCI”,

– w części „Działanie 1.2: Wsparcie obsługi komitetów Podstaw Wsparcia Wspólnoty (PWW) i Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna”:

– w lit. E wyraz „BENEFICJENCI” zastępuje się wyrazami „BENEFICJENCI KOŃCOWI”,

– w lit. F wyrazy „OSTATECZNI ODBIORCY POMOCY” zastępuje się wyrazami „OSTATECZNI BENEFICJENCI”,

– w części: „Działanie 1.3: Wsparcie procesu zarządzania, monitorowania i kontroli Podstaw Wsparcia Wspólnoty (PWW) i Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna”:

– w lit. E wyraz „BENEFICJENCI” zastępuje się wyrazami „BENEFICJENCI KOŃCOWI”.

– w lit. F wyrazy „OSTATECZNI ODBIORCY POMOCY” zastępuje się wyrazami „OSTATECZNI BENEFICJENCI”,

– w części „Działanie 1.4: Wsparcie procesu oceny (ewaluacji) Podstaw Wsparcia Wspólnoty (PWW) i Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna”:

– lit. E otrzymuje brzmienie:

„E) BENEFICJENCI KOŃCOWI

– Instytucja Zarządzająca Programem Operacyjnym Pomoc Techniczna 2004–2006,

– Krajowa Jednostka Oceny (Ewaluacji).”,

– lit. F otrzymuje brzmienie:

„F) OSTATECZNI BENEFICJENCI

– Krajowa Jednostka Oceny (Ewaluacji),

– Instytucja Zarządzająca Programem Operacyjnym Pomoc Techniczna 2004–2006.”,

– w części „Działanie 1.5: Zakup wyposażenia”:

– lit. E otrzymuje brzmienie:

„E) BENEFICJENCI KOŃCOWI

– Instytucja Zarządzająca Programem Operacyjnym Pomoc Techniczna 2004–2006,

– Instytucja Płatnicza (Departament Instytucji Płatniczej, Biuro Międzynarodowych Relacji Skarbowych),

– Instytucja Zarządzająca Podstawami Wsparcia Wspólnoty.”,

– lit. F otrzymuje brzmienie:

„F) OSTATECZNI BENEFICJENCI

– Instytucja Zarządzająca Podstawami Wsparcia Wspólnoty,

– Instytucja Zarządzająca Programem Operacyjnym Pomoc Techniczna 2004–2006,

– Jednostki Monitorująco-Kontrolne EFRR, EFS, EFOiGR i IFWR,

– Instytucja Płatnicza (Departament Instytucji Płatniczej),

– Biuro Międzynarodowych Relacji Skarbowych,

– Biuro do spraw Certyfikacji i Poświadczeń Środków z UE,

– Urzędy Kontroli Skarbowej,

– Krajowa Jednostka Oceny (Ewaluacji),

– jednostki administracji centralnej zaangażowane w proces wdrażania Podstaw Wsparcia Wspólnoty i funduszy strukturalnych.”,

b) w pkt 3.2 „Priorytet 2: Wsparcie informatycznego systemu monrtoringu i kontroli finansowej”:

– w części „Działanie 2.1: Rozwój i utrzymanie systemu SIMIK i sieci rozległej SIMIK-NET”:

– lit. E otrzymuje brzmienie:

„E) BENEFICJENCI KOŃCOWI

Ministerstwo Finansów jako administrator (operator) systemu SIMIK”,

– lit. F otrzymuje brzmienie:

„F) OSTATECZNI BENEFICJENCI

– Ministerstwo Finansów jako administrator (operator) systemu SIMIK,

– Instytucje będące użytkownikami systemu: Instytucja Zarządzająca Podstawami Wsparcia Wspólnoty, Instytucje Zarządzające Programami Operacyjnymi, urzędy wojewódzkie i marszałkowskie oraz Instytucje Pośredniczące i Wdrażające.5)”,

– w części „Działanie 2.2: Szkolenia”:

– lit. E otrzymuje brzmienie:

„E) BENEFICJENCI KOŃCOWI

Ministerstwo Finansów jako administrator (operator) systemu SIMIK”,

– lit.F otrzymuje brzmienie:

„F) OSTATECZNI BENEFICJENCI

– Ministerstwo Finansów jako administrator (operator) systemu SIMIK,

– Instytucje będące użytkownikami systemu: Instytucja Zarządzająca Podstawami Wsparcia Wspólnoty, Instytucje Zarządzające Programami Operacyjnymi, urzędy wojewódzkie i marszałkowskie oraz Instytucje Pośredniczące i Wdrażające.”,

– w części: „Działanie 2.3: Działania informacyjne”:

– lit. E otrzymuje brzmienie:

„E) BENEFICJENCI KOŃCOWI

Ministerstwo Finansów jako administrator (operator) systemu SIMIK.”,

– lit. F otrzymuje brzmienie:

„F) OSTATECZNI BENEFICJENCI

– Ministerstwo Finansów jako administrator (operator) systemu SIMIK,

– Instytucje będące użytkownikami systemu: Instytucja Zarządzająca Podstawami Wsparcia Wspólnoty, Instytucje Zarządzające Programami Operacyjnymi, urzędy wojewódzkie i marszałkowskie oraz Instytucje Pośredniczące i Wdrażające.”,

– w części „Działanie 2.4: Wydatki osobowe na potrzeby SIMIK”:

– lit. E otrzymuje brzmienie:

„E) BENEFICJENCI KOŃCOWI

Ministerstwo Finansów jako administrator (operator) systemu SIMIK.”,

– lit. F otrzymuje brzmienie:

„F) OSTATECZNI BENEFICJENCI

– Ministerstwo Finansów jako administrator (operator) systemu SIMIK,

– Instytucje będące użytkownikami systemu: Instytucje Zarządzające Programami Operacyjnymi, urzędy wojewódzkie i marszałkowskie oraz Instytucje Pośredniczące i Wdrażające.”,

– w części „Działanie 2.5: Zakup wyposażenia”:

– lit. E otrzymuje brzmienie:

„E) BENEFICJENCI KOŃCOWI

Ministerstwo Finansów jako administrator (operator) systemu SIMIK.”,

– lit. F otrzymuje brzmienie:

„F) OSTATECZNI BENEFICJENCI

– Ministerstwo Finansów jako administrator (operator) systemu SIMIK,

– Instytucje będące użytkownikami systemu: Instytucja Zarządzająca Podstawami Wsparcia Wspólnoty, Instytucje Zarządzające Programami Operacyjnymi, urzędy wojewódzkie i marszałkowskie oraz Instytucje Pośredniczące i Wdrażające.”,

c) w pkt 3.3 „Priorytet 3: Upowszechnianie informacji i promocja funduszy strukturalnych”:

– w części „Działanie 3.1: Rozpowszechnianie informacji i promocja Podstaw Wsparcia Wspólnoty, Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna oraz funduszy strukturalnych”:

– lit. E otrzymuje brzmienie:

„E) BENEFICJENCI KOŃCOWI

– Instytucja Zarządzająca Podstawami Wsparcia Wspólnoty (Wydział Szkoleń, Informacji i Promocji),

– Instytucja Zarządzająca Programem Operacyjnym Pomoc Techniczna 2004–2006.”,

– lit. F otrzymuje brzmienie:

„F) OSTATECZNI ODBIORCY

Instytucje publiczne, stowarzyszenia i fundacje, samorządy, organizacje pozarządowe, instytucje oświatowe, podmioty prywatne – zgłaszający pomysły projektów w przypadku funduszu grantów.”,

– w części „Działanie 3.2: Stworzenie i eksploatacja portalu internetowego” w lit. E wyraz „BENEFICJENCI” zastępuje się wyrazami „BENEFICJENCI KOŃCOWI”,

– w części „Działanie 3.3: Promocja i wymiana informacji pomiędzy uczestnikami procesu realizacji Podstaw Wsparcia Wspólnoty” lit. E otrzymuje brzmienie:

„E) BENEFICJENCI KOŃCOWI

– Instytucja Zarządzająca Podstawami Wsparcia Wspólnoty (Wydział Szkoleń, Informacji i Promocji),

– Instytucja Płatnicza (Departament Instytucji Płatniczej, Biuro Międzynarodowych Relacji Skarbowych),

– Instytucja Zarządzająca Programem Operacyjnym Pomoc Techniczna 2004– 2006.”;

2) w załączniku nr 1 „Zasady kwalifikacji wydatków” część „Kategorie wydatków kwalifikujących się do dofinansowania” otrzymuje brzmienie określone w załączniku do niniejszego rozporządzenia.

§ 2.
[1] Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.

Minister Gospodarki i Pracy: J. Piechota

 

1) Minister Gospodarki i Pracy kieruje działem administracji rządowej – rozwój regionalny, na podstawie § 1 ust. 2 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 11 czerwca 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Gospodarki i Pracy (Dz. U. Nr 134, poz. 1428).

Załącznik 1. [Kategorie wydatków kwalifikujących się do dofinansowania:]

Załącznik do rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy
z dnia 6 września 2005 r. (poz. 1546)

Kategorie wydatków kwalifikujących się do dofinansowania:

Priorytet 1

Działanie 1.1:

– koszty doradztwa i usług zewnętrznych

– koszty organizacji staży i wyjazdów studyjnych

– koszty wynajęcia sal, sprzętu multimedialnego i nagłośnienia

– koszty wyżywienia

– koszty delegacji

– koszty oddelegowania

– koszty zakwaterowania

– koszty przejazdów

– koszty tłumaczeń

– koszty zakupu, opracowania, druku, powielania, publikacji i dystrybucji materiałów informacyjnych i promocyjnych

– koszty zakupu, wynajęcia, opracowania, druku, powielania, publikacji i dystrybucji materiałów dydaktycznych

Działanie 1.2:

– koszty organizacji spotkań

– koszty wynajęcia sal, sprzętu multimedialnego i nagłośnienia

– koszty komunikacji i wymiany informacji

– koszty wynagrodzenia ekspertów

– koszty wynagrodzeń wraz ze składkami na ubezpieczenia społeczne uznane przez Jednostkę Monitorująco-Kontrolną EFRR

– koszty przejazdów

– koszty wyżywienia

– koszty zakwaterowania

– koszty delegacji

– koszty oddelegowania

– koszty zbierania, gromadzenia, przetwarzania i analizowania danych

– koszty zakupu, opracowania, druku, powielania, publikacji i dystrybucji materiałów informacyjnych i promocyjnych

Działanie 1.3:

– koszty wynagrodzenia ekspertów

– koszty organizacji spotkań

– koszty przygotowania ekspertyz i analiz

– koszty opracowania studiów i koncepcji

– koszty wynagrodzeń wraz ze składkami na ubezpieczenia społeczne, uznanymi przez Jednostkę Monitorująco-Kontrolną EFRR

– koszty przejazdów

– koszty delegacji

– koszty oddelegowania

– koszty zakwaterowania

– koszty tłumaczeń

– koszty zakupu, opracowania, druku, powielania, publikacji i dystrybucji materiałów informacyjnych i promocyjnych

– koszty zakupu materiałów biurowych i eksploatacyjnych

Działanie 1.4:

– koszty wynagrodzenia ekspertów

– koszty wynagrodzeń wraz ze składkami na ubezpieczenia społeczne, uznanymi przez Jednostkę Monitorująco-Kontrolną EFRR

– koszty organizacji spotkań

– koszty wynajęcia sal, sprzętu multimedialnego i nagłośnienia

– koszty przygotowania ekspertyz i analiz

– koszty opracowania studiów i koncepcji

– koszty tłumaczeń

– koszty zakupu, opracowania, druku, powielania, publikacji i dystrybucji materiałów informacyjnych i promocyjnych

– koszty przygotowania prezentacji

– koszty zakwaterowania

– koszty przejazdów

– koszty wyżywienia

– koszty delegacji

– koszty oddelegowania

– koszty komunikacji i wymiany informacji

Działanie 1.5:

– koszty przygotowania specyfikacji przetargowej i przeprowadzenia przetargu

– koszty zakupu i instalacji sprzętu komputerowego

– koszty zakupu i instalacji oprogramowania i zakupu licencji

– koszty zwiększenia liczby użytkowników sieci komputerowych

– koszty zakupu pozostałych urządzeń elektronicznych wyposażenia biurowego

– koszty zakupu materiałów biurowych i eksploatacyjnych

– koszt zakupu i instalacji urządzeń teleinformatycznych

Priorytet 2

Działanie 2.1:

– koszty przygotowania specyfikacji przetargowej i przeprowadzenia przetargu

– koszty doradztwa i usług zewnętrznych

– koszty przygotowania rozbudowy systemu SIMIK i sieci SIMIK-NET

– koszty rozbudowy systemu SIMIK i sieci SIMIK-NET

– koszty utrzymania systemu SIMIK i sieci SIMIK-NET

Działanie 2.2:

– koszty doradztwa i usług zewnętrznych

– koszty przygotowania i przeprowadzenia szkoleń

– koszty wynajęcia sal, sprzętu multimedialnego i nagłośnienia

– koszty wyżywienia

– koszty przejazdów

– koszty zakwaterowania

– koszty zakupu, opracowania, druku, powielania, publikacji i dystrybucji materiałów informacyjnych i promocyjnych

Działanie 2.3:

– utrzymanie infolinii i pozostałych serwisów

– koszty wykonania i utrzymania serwisów informacyjnych

– koszty organizacji spotkań

– koszty delegacji

– koszty wyżywienia

– koszty zakwaterowania

– koszty przejazdów

– koszty przygotowania planu działań promocyjnych i informacyjnych

– koszty zakupu, opracowania, druku, powielania, publikacji i dystrybucji materiałów informacyjnych i promocyjnych

Działanie 2.4:

– koszty wynagrodzeń wraz ze składkami na ubezpieczenia społeczne, uznanymi przez Jednostkę Monitorująco-Kontrolną EFRR

Działanie 2.5:

– koszty przygotowania specyfikacji przetargowej i przeprowadzenia przetargu

– koszty zakupu i instalacji sprzętu komputerowego

– koszty zakupu i instalacji elementów aktywnych sieci SIMIK-NET

– koszty zakupu i instalacji oprogramowania i zakupu licencji

– koszt zakupu i instalacji urządzeń teleinformatycznych

– koszty zakupu i eksploatacji urządzeń informatycznych i telekomunikacyjnych

– koszt zakupu i prenumeraty publikacji o tematyce informatycznej i telekomunikacyjnej

Priorytet 3

Działanie 3.1:

– koszty doradztwa i usług zewnętrznych

– koszty zakupu, opracowania, druku, powielania, publikacji i dystrybucji materiałów informacyjnych i promocyjnych

– koszty uruchomienia i utrzymania infolinii

– koszty realizacji i uczestnictwa w programach i audycjach telewizyjnych i radiowych

– wynagrodzenia ekspertów i znanych osobistości życia publicznego biorących udział w promocji

– koszty realizacji działań promocyjno-informacyjnych

– koszty przygotowania strategii, promocji i informacji na temat Podstaw Wsparcia Wspólnoty i funduszy strukturalnych

– koszty kampanii promujących Podstawy Wsparcia Wspólnoty i operacje funduszy strukturalnych

– koszty przeprowadzenia badań opinii publicznej

– koszty przejazdów

– koszty delegacji

– koszty organizacji spotkań

Działanie 3.2:

– koszty zaprojektowania i budowy portalu internetowego

– koszty bieżącego uaktualniania informacji

– koszty modyfikacji i rozwoju portalu internetowego

– koszty hostingu i utrzymania domen

– koszty bieżącej obsługi portalu internetowego

– koszty promocji portalu internetowego

– koszty nabycia praw autorskich

Działanie 3.3:

– koszty wynajęcia sal, sprzętu multimedialnego i nagłośnienia

– koszty organizacji spotkań

– koszty tłumaczeń

– koszty zakupu, opracowania, druku, powielania, publikacji i dystrybucji materiałów informacyjnych i promocyjnych

– koszty prezentacji przykładów najlepszych praktyk i najlepszych projektów

– koszty zakupu materiałów biurowych i eksploatacyjnych

– koszty komunikacji i wymiany informacji

– koszty oddelegowania

– koszty przejazdów

– koszty zakwaterowania

– koszty wyżywienia

– koszty delegacji

[1] Rozporządzenie wchodzi w życie 26 września 2005 r.

Metryka
  • Data ogłoszenia: 2005-09-26
  • Data wejścia w życie: 2005-09-26
  • Data obowiązywania: 2005-09-26

REKLAMA

Dziennik Ustaw

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA