REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Dziennik Ustaw - rok 2012 poz. 126

ROZPORZĄDZENIE
PREZESA RADY MINISTRÓW

z dnia 5 stycznia 2012 r.

zmieniające rozporządzenie w sprawie określenia wzorów formularzy sprawozdawczych, objaśnień co do sposobu ich wypełniania oraz wzorów kwestionariuszy i ankiet statystycznych stosowanych w badaniach statystycznych ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2011

Tekst pierwotny

Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej (Dz. U. Nr 88, poz. 439, z późn. zm.1)) zarządza się, co następuje:

§ 1.
W rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 1 kwietnia 2011 r. w sprawie określenia wzorów formularzy sprawozdawczych, objaśnień co do sposobu ich wypełniania oraz wzorów kwestionariuszy i ankiet statystycznych stosowanych w badaniach statystycznych ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2011 (Dz. U. Nr 83, poz. 453) wprowadza się następujące zmiany:

1) w § 1 w ust. 1 uchyla się pkt 128 i 130;

2) po § 1 dodaje się § 1a w brzmieniu:

„§ 1a. 1. Określa się wzory formularzy sprawozdawczych i ankiet statystycznych do badań statystycznych ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2011, prowadzonych przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego:

1) B-01 – sprawozdanie o sprzedaży produkcji budowlano-montażowej przedsiębiorstw budowlanych;

2) B-02 – sprawozdanie o produkcji budowlano-montażowej przedsiębiorstw niebudowlanych;

3) B-08 – sprawozdanie o budynkach niemieszkalnych, zbiorowego zamieszkania oraz domach letnich oddanych do użytkowania;

4) BS – sprawozdanie ze sprzedaży usług związanych z obsługą działalności gospodarczej;

5) CBSG/01 – badanie podmiotów małych i średnich;

6) DNU-R – sprawozdanie o międzynarodowej wymianie usług za rok 2011;

7) DS-01a – załącznik do sprawozdania DS-01;

8) F-01/s – sprawozdanie o przychodach, kosztach i wyniku finansowym szkół wyższych;

9) F-02 – statystyczne sprawozdanie finansowe;

10) F-02/dk – sprawozdanie o finansach instytucji kultury;

11) F-03 – sprawozdanie o stanie i ruchu środków trwałych;

12) załącznik do sprawozdań F-03, SP, SG-01 – środki trwałe, dotyczący nakładów na środki trwałe służących ochronie środowiska i gospodarce wodnej oraz uzyskanych efektów rzeczowych;

13) F-03dp – sprawozdanie o drogach publicznych i obiektach mostowych nieobejmowanych wartościową ewidencją księgową – dane zagregowane;

14) F-03m – sprawozdanie o urządzeniach i budowlach melioracji podstawowych i szczegółowych nieobejmowanych wartościową ewidencją księgową – dane zagregowane;

15) FKT – sprawozdanie dotyczące działalności faktoringowej;

16) G-01 – sprawozdanie o zużyciu i zapasach wybranych materiałów;

17) G-02b – sprawozdanie bilansowe nośników energii i infrastruktury ciepłowniczej;

18) G-02g – sprawozdanie o infrastrukturze, odbiorcach i sprzedaży gazu ziemnego;

19) G-02o – sprawozdanie o cieple ze źródeł odnawialnych;

20) G-03 – sprawozdanie o zużyciu paliw i energii;

21) G-04 – sprawozdanie o obrocie środkami ochrony roślin;

22) G-06 – sprawozdanie o surowcach wtórnych;

23) GP – sprawozdanie statystyczne dla grup przedsiębiorstw;

24) H-01a – sprawozdanie o działalności sklepów, aptek i stacji paliw;

25) H-01g – sprawozdanie o sieci placówek gastronomicznych;

26) H-01s – sprawozdanie o sprzedaży detalicznej i hurtowej;

27) H-01w – sprawozdanie o sieci handlowej;

28) IF – instrumenty finansowe przedsiębiorstw niefinansowych;

29) K-01 – sprawozdanie z działalności artystycznej i rozrywkowej;

30) K-02 – sprawozdanie z działalności muzeum i instytucji paramuzealnej;

31) K-03 – sprawozdanie biblioteki;

32) K-05 – sprawozdanie z działalności wystawienniczej;

33) K-06 – sprawozdanie z produkcji i usług filmowych;

34) K-07 – sprawozdanie z działalności domu kultury, ośrodka kultury, klubu, świetlicy;

35) K-08 – sprawozdanie kina;

36) K-09 – sprawozdanie z organizacji imprez masowych;

37) KT-2 – wykorzystanie turystycznego obiektu noclegowego;

38) KZ – sprawozdanie podmiotów z kapitałem zagranicznym – dane jednostkowe;

39) KZZ – sprawozdanie podmiotów posiadających za granicą udziały, oddziały lub zakłady;

40) L-01 – sprawozdanie o lasach Skarbu Państwa;

41) załącznik do działów 1 i 2 sprawozdania L-01 o lasach Skarbu Państwa;

42) L-02 – sprawozdanie o zadrzewieniach;

43) L-03 – sprawozdanie o lasach stanowiących własność osób fizycznych i prawnych (bez Skarbu Państwa);

44) załącznik do działów 1 i 2 sprawozdania L-03 o lasach stanowiących własność osób fizycznych i prawnych (bez Skarbu Państwa);

45) M-01 – sprawozdanie o zasobach mieszkaniowych w 2011 r.;

46) M-06 – sprawozdanie o wodociągach, kanalizacji i wywozie nieczystości ciekłych gromadzonych w zbiornikach bezodpływowych;

47) M-09 – sprawozdanie o wywozie i unieszkodliwianiu odpadów komunalnych;

48) OD-1 – żłobki i kluby dziecięce;

49) OS-1 – sprawozdanie o emisji zanieczyszczeń powietrza oraz o stanie urządzeń oczyszczających;

50) OS-3 – sprawozdanie o gospodarowaniu wodą, ściekach i ładunkach zanieczyszczeń;

51) OS-4 – sprawozdanie o poborze wody do nawodnień w rolnictwie i leśnictwie oraz o napełnianiu stawów rybnych;

52) OS-5 – sprawozdanie z oczyszczalni ścieków miejskich i wiejskich;

53) OS-6 – sprawozdanie o odpadach (z wyłączeniem odpadów komunalnych);

54) OS-7 – sprawozdanie o ochronie przyrody i krajobrazu;

55) załącznik nr 1 do działu 1 sprawozdania OS-7 o ochronie przyrody i krajobrazu;

56) załącznik nr 2a do działu 2 sprawozdania OS-7 o ochronie przyrody i krajobrazu;

57) załącznik nr 2b do działów 3 i 4 sprawozdania OS-7 o ochronie przyrody i krajobrazu;

58) P-01 – sprawozdanie o produkcji;

59) PK – sprawozdanie dotyczące działalności przedsiębiorstw finansowych prowadzących działalność pośrednictwa kredytowego oraz przedsiębiorstw udzielających pożyczek ze środków własnych;

60) P-LS – sprawozdanie dotyczące działalności leasingowej;

61) PNT-01 – sprawozdanie o działalności badawczej i rozwojowej (B+R);

62) PNT-01/s – sprawozdanie o działalności badawczej i rozwojowej (B+R) w szkołach wyższych;

63) PNT-02 – sprawozdanie o innowacjach w przemyśle;

64) PNT-02/u – sprawozdanie o innowacjach w sektorze usług;

65) PS-01 – sprawozdanie placówki opiekuńczo-wychowawczej;

66) PS-02 – sprawozdanie rodzin zastępczych – dane zagregowane;

67) PS-03 – sprawozdanie zakładu stacjonarnego pomocy społecznej;

68) S-12 – sprawozdanie o stypendiach naukowych, studiach podyplomowych i doktoranckich oraz zatrudnieniu w szkołach wyższych, instytutach naukowych i badawczych;

69) SG-01 – statystyka gminy: samorząd/transport;

70) SG-01 – statystyka gminy: leśnictwo i ochrona środowiska;

71) SG-01 – statystyka gminy: gospodarka mieszkaniowa i komunalna;

72) załącznik do sprawozdania SG-01 – statystyka gminy – Gospodarka mieszkaniowa i komunalna;

73) SG-01 – statystyka gminy: środki trwałe;

74) załącznik Nr ... do sprawozdania SG-01 statystyka gminy: środki trwałe;

75) SOF-1p – podstawowe informacje o fundacjach, stowarzyszeniach i innych organizacjach społecznych;

76) SOF-4 – sprawozdanie z działalności samorządu gospodarczego i zawodowego oraz organizacji pracodawców;

77) Informacja ewidencyjna o podmiotach, które nie wypełniły sprawozdania SOF-4;

78) SOF-5 – sprawozdanie o kooperacji, zarządzaniu i komunikacji wybranych organizacji non-profit;

79) SP – roczna ankieta przedsiębiorstwa;

80) SP-3 – sprawozdanie o działalności gospodarczej przedsiębiorstw;

81) ST-P – statystyka powiatu: samorząd/transport;

82) ST-W – statystyka województwa: samorząd;

83) T-02 – sprawozdanie o usługach w transporcie i łączności;

84) T-04 – sprawozdanie o towarowym transporcie drogowym zarobkowym;

85) T-06 – sprawozdanie o pasażerskim transporcie drogowym;

86) T-08 – sprawozdanie o przewozach morską i przybrzeżną flotą transportową;

87) T-09 – sprawozdanie o morskiej i przybrzeżnej flocie transportowej;

88) T-10 – sprawozdanie o obrotach ładunkowych oraz długości nabrzeży w portach morskich;

89) T-11/u – sprawozdanie o taborze żeglugi śródlądowej;

90) TWS-1 – sprawozdanie o długości dróg wodnych śródlądowych i liczbie śluzowań – dane zagregowane;

91) Z-06 – sprawozdanie o pracujących, wynagrodzeniach i czasie pracy;

92) załącznik do Z-06 – sprawozdanie o zatrudnieniu i wynagrodzeniach nauczycieli akademickich;

93) Z-10 – sprawozdanie o warunkach pracy;

94) ZD-2 – sprawozdanie z lecznictwa uzdrowiskowego, stacjonarnych zakładów rehabilitacji leczniczej;

95) ZD-3 – sprawozdanie z ambulatoryjnej opieki zdrowotnej;

96) ZD-4 – sprawozdanie z pomocy doraźnej i ratownictwa medycznego;

97) ZD-5 – sprawozdanie apteki i punktu aptecznego.

2. Określa się wzory kwestionariuszy i ankiet statystycznych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2011, prowadzonych przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego na zasadzie dobrowolności udzielenia odpowiedzi:

1) AW-01 – statystyczna ankieta wyznaniowa;

2) DS-57G – wybory ścieżki kształcenia a sytuacja zawodowa Polaków – kwestionariusz gospodarstwa domowego;

3) DS-57I – wybory ścieżki kształcenia a sytuacja zawodowa Polaków – kwestionariusz indywidualny;

4) SN-01 – statystyczna ankieta stowarzyszeń narodowościowych.

3. Wzory formularzy sprawozdawczych i ankiet statystycznych, o których mowa w ust. 1, są określone w załączniku nr 1a do rozporządzenia.

4. Wzory kwestionariuszy i ankiet statystycznych, o których mowa w ust. 2, są określone w załączniku nr 2a do rozporządzenia.”;

3) w § 2 uchyla się ust. 21;

4) po § 2 dodaje się § 2a w brzmieniu:

„§ 2a. 1. Określa się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2011, prowadzonych przez ministra właściwego do spraw administracji publicznej:

1) GUGiK-1.00 – sprawozdanie o mapie zasadniczej;

2) GUGiK-2.00 – sprawozdanie o geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu;

3) GUGiK-3.00 – sprawozdanie o katastrze nieruchomości oraz jego modernizacji;

4) GUGiK-3.0 – wojewódzkie zestawienie zbiorcze o katastrze nieruchomości oraz jego modernizacji z danych powiatowych GUGiK-3.00;

5) GUGiK-4.00 – sprawozdanie o szczegółowej osnowie geodezyjnej.

2. Określa się wzór formularza sprawozdawczego do badania statystycznego, ustalonego w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2011, prowadzonego przez ministra właściwego do spraw budownictwa, gospodarki przestrzennej i mieszkaniowej: PP-1 – planowanie przestrzenne w gminie.

3. Określa się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2011, prowadzonych przez ministra właściwego do spraw gospodarki:

1) G-09.9 – sprawozdanie o zasobach węgla kamiennego;

2) G-10.2 – sprawozdanie o działalności podstawowej elektrowni cieplnej zawodowej;

3) G-10.3 – sprawozdanie o mocy i produkcji energii elektrycznej i ciepła elektrowni (elektrociepłowni) przemysłowej;

4) G-10.5 – sprawozdanie o stanie urządzeń elektrycznych;

5) G-10.6 – sprawozdanie o mocy i produkcji elektrowni wodnych, wiatrowych i innych źródeł odnawialnych;

6) G-10.7 – sprawozdanie o przepływie energii elektrycznej (według napięć) w sieci przedsiębiorstw energetycznych zajmujących się dystrybucją energii elektrycznej;

7) G-10.7(P) – sprawozdanie o przepływie energii elektrycznej (według napięć) w sieci najwyższych napięć;

8) G-10.8 – sprawozdanie o sprzedaży/dostawie oraz zużyciu energii elektrycznej według jednostek podziału administracyjnego;

9) MG-02r – roczna produkcja wyrobów hutniczych;

10) MG-04 – nakłady inwestycyjne w sektorze hutniczym;

11) MG-05 – maksymalna możliwa produkcja w sektorze hutniczym;

12) MG-07 – obroty złomów w jednostkach handlowych;

13) MG-08 – zużycie surowców do produkcji wyrobów hutniczych;

14) MG-09 – zużycie paliw i energii w sektorze hutniczym;

15) MG-12 – postęp techniczny i technologiczny oraz ochrona środowiska;

16) MG-14 – sprawozdanie z produkcji odlewów ze stopów żelaza i metali nieżelaznych;

17) MG-14f – sytuacja finansowa przemysłu odlewniczego. Sprawozdanie z odlewni samodzielnych;

18) MG-14n – nakłady inwestycyjne w branży odlewniczej. Sprawozdanie z wszystkich odlewni;

19) MG-16 – zużycie węgla koksowego;

20) MG-17 – bilans koksu;

21) MG-18 – zatrudnienie według wieku w koksownictwie;

22) MG-20 – nakłady inwestycyjne w koksownictwie na lata 2009–2013;

23) MG-c – sprawozdanie o cenach wyrobów hutniczych.

4. Określa się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2011, prowadzonych przez ministra właściwego do spraw kultury i ochrony dziedzictwa narodowego:

1) KK-1 – roczne sprawozdanie o filmach długometrażowych wprowadzonych do rozpowszechniania w kinach;

2) KN-1 – działalność archiwalna.

5. Określa się wzór formularza sprawozdawczego do badania statystycznego, ustalonego w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2011, prowadzonego przez ministra właściwego do spraw kultury fizycznej: KFT-2 – sprawozdanie z działalności polskiego związku sportowego.

6. Określa się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2011, prowadzonych przez ministra właściwego do spraw nauki:

1) MN-01 – sprawozdanie o działalności badawczej i rozwojowej w dziedzinie biotechnologii w jednostkach naukowych;

2) MN-02 – sprawozdanie o działalności w dziedzinie biotechnologii w przedsiębiorstwach.

7. Określa się wzór formularza sprawozdawczego do badania statystycznego, ustalonego w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2011, prowadzonego przez Ministra Obrony Narodowej: PM-1 – roczne sprawozdanie o pojazdach i maszynach.

8. Określa się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2011, prowadzonych przez ministra właściwego do spraw pracy:

1) załącznik 4 do sprawozdania MPiPS-01. Poradnictwo zawodowe i informacja zawodowa, pomoc w aktywnym poszukiwaniu pracy, szkolenie bezrobotnych i poszukujących pracy, staż i przygotowanie zawodowe dorosłych;

2) załącznik 5 do sprawozdania MPiPS-01. Bezrobotni oraz poszukujący pracy zamieszkali na wsi według czasu pozostawania bez pracy, wieku, poziomu wykształcenia i stażu pracy;

3) załącznik 6 do sprawozdania MPiPS-01. Aktywne programy rynku pracy;

4) załącznik 8 do sprawozdania MPiPS-01. Umowy z agencjami zatrudnienia i programy specjalne;

5) MPiPS-02 – sprawozdanie o przychodach i wydatkach Funduszu Pracy;

6) MPiPS-05 – sprawozdanie o placówkach zapewniających całodobową opiekę i wsparcie;

7) MPiPS-06 – sprawozdanie o instytucjonalnej obsłudze rynku pracy;

8) MPiPS-06 – sprawozdanie o instytucjonalnej obsłudze rynku pracy.

9. Określa się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2011, prowadzonych przez ministra właściwego do spraw rolnictwa:

1) ZOŚR – Ankieta o zużyciu środków ochrony roślin;

2) RRW-1 – zestawienie zbiorcze danych z ankiet o zużyciu środków ochrony roślin;

3) RRW-1 – zestawienie zbiorcze danych z ankiet o zużyciu środków ochrony roślin;

4) RRW-3 – sprawozdanie z realizacji zadań w zakresie nadzoru weterynaryjnego, organizacji i stanu kadr w Inspekcji Weterynaryjnej;

5) RRW-5 – sprawozdanie z działalności i stanu sanitarnego obiektów, w których produkowane są produkty pochodzenia zwierzęcego;

6) RRW-6 – sprawozdanie z wyników urzędowego badania zwierząt i mięsa.

10. Określa się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2011, prowadzonych przez ministra właściwego do spraw rozwoju wsi:

1) RRW-2 – sprawozdanie z realizacji inwestycji w zakresie wodociągów i sanitacji wsi;

2) RRW-8 – sprawozdanie z wykonania prac geodezyjno-urządzeniowych na potrzeby rolnictwa;

3) RRW-9 – sprawozdanie z wykonania prac scaleniowych;

4) RRW-10 – sprawozdanie ze stanu ilościowego oraz utrzymania wód i urządzeń melioracji wodnych;

5) RRW-11 – sprawozdanie z realizacji przepisów o ochronie gruntów rolnych i leśnych w zakresie wyłączenia gruntów z produkcji rolniczej, rekultywacji i zagospodarowania gruntów oraz zasobów i eksploatacji złóż torfów – dane zagregowane;

6) RRW-12 – sprawozdanie z przebiegu realizacji przepisów ustawy z dn. 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych w zakresie gromadzenia i wykorzystania środków z należności, opłat i innych wymienionych w tej ustawie – zestawienie zbiorcze danych;

7) RRW-13 – sprawozdanie z wykonania obiektów małej retencji wodnej – zestawienie zbiorcze danych.

11. Określa się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2011, prowadzonych przez ministra właściwego do spraw rybołówstwa:

1) RRW-19 – sprawozdanie o wynikach ekonomicznych statku rybackiego;

2) RRW-20 – sprawozdanie o wynikach ekonomicznych zakładu przetwórstwa rybnego;

3) RRW-22 – zestawienie dotyczące powierzchni stawów rybnych oraz ilości ryb wyprodukowanych w stawach rybnych i innych urządzeniach służących do chowu lub hodowli;

4) RRW-23 – zestawienie dotyczące gospodarki rybackiej prowadzonej w publicznych śródlądowych wodach powierzchniowych płynących.

12. Określa się wzór formularza sprawozdawczego do badania statystycznego, ustalonego w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2011, prowadzonego przez ministra właściwego do spraw rynków rolnych: RRW-27 – sprawozdanie ze skupu surowców oraz produkcji przetworów mlecznych.

13. Określa się wzór formularza sprawozdawczego do badania statystycznego, ustalonego w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2011, prowadzonego przez ministra właściwego do spraw Skarbu Państwa: MSP-01 – informacja dotycząca przekształceń i prywatyzacji jednostek organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez jednostki samorządu terytorialnego.

14. Określa się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2011, prowadzonych przez Ministra Sprawiedliwości:

1) MS-ZK-5 – roczne sprawozdanie o tymczasowo aresztowanych i skazanych według odbywania kary zasadniczej, zastępczej, rodzajów przestępstw, powrotności do przestępstw i wieku;

2) MS-ZK-7 – sprawozdanie z działania więziennej służby zdrowia;

3) MS-ZK-8 – sprawozdanie o zatrudnieniu funkcjonariuszy i pracowników w jednostkach budżetowych więziennictwa.

15. Określa się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2011, prowadzonych przez ministra właściwego do spraw środowiska:

1) OŚ-2a – sprawozdanie z działalności Inspekcji Ochrony Środowiska w zakresie badań powietrza, wód i gleb oraz gospodarki odpadami – zestawienie zbiorcze danych w zakresie monitoringu gleb;

2) OŚ-2c – sprawozdanie z działalności Inspekcji Ochrony Środowiska w zakresie pomiarów hałasu i pól elektromagnetycznych;

3) OŚ-3 – sprawozdanie z działalności Inspekcji Ochrony Środowiska w zakresie ochrony przed hałasem oraz dane z systemu informatycznego OPH – tablice wynikowe;

4) OŚ-4g – sprawozdanie z gospodarowania dochodami budżetu gminy pochodzącymi z opłat i kar środowiskowych przeznaczonymi na finansowanie ochrony środowiska i gospodarki wodnej;

5) załącznik nr 1 do sprawozdania OŚ-4g – obliczanie nadwyżki dochodów budżetu gminy pochodzących z opłat i kar środowiskowych, podlegającej przekazaniu na rzecz wojewódzkiego funduszu ochrony środowiska i gospodarki wodnej;

6) OŚ-4p – sprawozdanie z gospodarowania dochodami budżetu powiatu pochodzącymi z opłat i kar środowiskowych przeznaczonymi na finansowanie ochrony środowiska i gospodarki wodnej;

7) załącznik nr 1 do sprawozdania OŚ-4p – obliczanie nadwyżki dochodów budżetu powiatu pochodzących z opłat i kar środowiskowych, podlegającej przekazaniu na rzecz wojewódzkiego funduszu ochrony środowiska i gospodarki wodnej;

8) OŚ-4/r – roczne sprawozdanie z wpływów z tytułu opłat za korzystanie ze środowiska oraz z redystrybucji tych wpływów;

9) OŚ-26 – zestawienie udokumentowanych zasobów wód podziemnych i wyników prac hydrogeologicznych;

10) OŚ-27 – sprawozdanie z przebiegu realizacji przepisów o ochronie gruntów rolnych i leśnych w zakresie wyłączenia gruntów leśnych;

11) OŚ-29/k – kwestionariusz o kosztach bieżących poniesionych na ochronę środowiska.

16. Określa się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2011, prowadzonych przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych:

1) MSW-29 – sprawozdanie o zatrudnieniu personelu w zakładach opieki zdrowotnej MSW;

2) MSW-30 – sprawozdanie o zatrudnieniu wybranego personelu w zakładach opieki zdrowotnej MSW;

3) MSW-32 – sprawozdanie z działalności ambulatoryjnej zakładów opieki zdrowotnej MSW;

4) MSW-33 – sprawozdanie z działalności diagnostycznej;

5) MSW-34 – sprawozdanie o zarejestrowanych w poradni kardiologicznej;

6) MSW-35 – sprawozdanie o leczonych w poradni skórno-wenerologicznej;

7) MSW-36 – sprawozdanie z działalności poradni zdrowia psychicznego;

8) MSW-37 – sprawozdanie dodatkowe, dane z działalności pracowni ortodontycznej i protetyki stomatologicznej;

9) MSW-38 – sprawozdanie z działalności działów usprawniania leczniczego;

10) MSW-41 – sprawozdanie z działalności profilaktycznej;

11) MSW-42 – sprawozdanie z działalności ambulatoriów;

12) MSW-43 – sprawozdanie z działalności szpitala, szpitala specjalistycznego;

13) MSW-44 – sprawozdanie z pobrań krwi w Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa MSW, poza Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa MSW oraz zużycia krwi i jej składników;

14) MSW-45 – sprawozdanie z działalności leczniczej sanatorium uzdrowiskowego;

15) MSW-47a – sprawozdanie z działalności sanitarno-epidemiologicznej.

17. Określa się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2011, prowadzonych przez ministra właściwego do spraw zdrowia:

1) MZ-06 – sprawozdanie z realizacji profilaktycznej opieki zdrowotnej nad uczniami w szkołach;

2) MZ-10A – sprawozdanie o uprawnionych do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty;

3) MZ-10B – sprawozdanie o uprawnionych do wykonywania zawodu pielęgniarki i położnej;

4) MZ-10C – sprawozdanie o uprawnionych do wykonywania zawodu farmaceuty;

5) MZ-10D – sprawozdanie o uprawnionych do wykonywania zawodu diagnosty laboratoryjnego;

6) MZ-11 – sprawozdanie o działalności i pracujących w podstawowej ambulatoryjnej opiece zdrowotnej;

7) MZ-12 – sprawozdanie o działalności i pracujących w ambulatoryjnej, specjalistycznej opiece zdrowotnej;

8) MZ-13 – roczne sprawozdanie o leczonych w poradni gruźlicy i chorób płuc;

9) MZ-14 – roczne sprawozdanie o leczonych w poradni skórno-wenerologicznej;

10) MZ-15 – sprawozdanie z działalności jednostki lecznictwa ambulatoryjnego dla osób z zaburzeniami psychicznymi, osób uzależnionych od alkoholu oraz innych substancji psychoaktywnych;

11) MZ-19 – sprawozdanie z działalności zespołu/oddziału leczenia środowiskowego/domowego;

12) MZ-24 – roczne sprawozdanie o przerwaniach ciąży wykonanych w placówkach ambulatoryjnej opieki zdrowotnej;

13) MZ-29 – sprawozdanie o działalności szpitala ogólnego;

14) MZ-29A – sprawozdanie o działalności zakładu długoterminowej, stacjonarnej opieki zdrowotnej;

15) MZ-30 – sprawozdanie zakładu psychiatrycznej opieki stacjonarnej;

16) MZ-35 – sprawozdanie z działalności wojewódzkiego ośrodka medycyny pracy;

17) MZ-35A – sprawozdanie lekarza przeprowadzającego badania profilaktyczne pracujących;

18) MZ-35B – sprawozdanie z działalności zakładu opieki zdrowotnej realizującego świadczenia z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami;

19) MZ-42 – sprawozdanie z działalności Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa;

20) MZ-45 – sprawozdanie o działalności kontrolno-represyjnej oraz w zakresie zapobiegawczego nadzoru sanitarnego;

21) MZ-45A – sprawozdanie z zatrudnienia;

22) MZ-46 – sprawozdanie z działalności w zakresie higieny komunalnej;

23) MZ-48 – sprawozdanie z działalności w zakresie higieny żywności, żywienia i przedmiotów użytku;

24) MZ-50 – sprawozdanie z działalności w zakresie higieny pracy;

25) MZ-52 – sprawozdanie z zakresu higieny radiacyjnej;

26) MZ-53 – sprawozdanie z działalności w zakresie higieny dzieci i młodzieży;

27) MZ-54 – roczne sprawozdanie ze szczepień ochronnych;

28) MZ-57 – roczne sprawozdanie o zachorowaniach na wybrane choroby zakaźne według płci, wieku, miejsca zamieszkania oraz ich sezonowości;

29) MZ-58 – roczne sprawozdanie o zachorowaniach na wybrane choroby zakaźne według stanu zaszczepienia, płci, wieku oraz miejsca zamieszkania;

30) MZ-88 – sprawozdanie o pracujących w zakładach opieki zdrowotnej oraz praktykach indywidualnych i grupowych;

31) MZ-88A – sprawozdanie o zatrudnieniu wybranej kadry medycznej w administracji i szkołach wyższych;

32) MZ-89 – sprawozdanie o specjalistach zatrudnionych w zakładach opieki zdrowotnej oraz praktykach indywidualnych;

33) PARPA-G1 – sprawozdanie z działalności samorządów gminnych w zakresie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.

18. Określa się wzór formularza sprawozdawczego do badania statystycznego, ustalonego w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2011, prowadzonego przez Prokuratora Generalnego: PG-P2 – sprawozdanie z czynności dochodzeniowo-śledczych prowadzonych przez innych niż prokurator oskarżycieli.

19. Wzory formularzy sprawozdawczych, kwestionariuszy i ankiet statystycznych, o których mowa w ust. 1–18, są określone w załączniku nr 3a do rozporządzenia.”;

5) po § 3 dodaje się § 3a w brzmieniu:

„§ 3a. 1. Określa się wzory zestawień tabelarycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2011, przekazywanych Prezesowi Głównego Urzędu Statystycznego:

1) LOT-1 – zestawienie tabelaryczne z danymi o transporcie lotniczym;

2) ŁP-1 – zestawienie tabelaryczne z danymi o środkach technicznych w zakresie poczty i o usługach pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym;

3) ŁP-2 – zestawienie tabelaryczne z danymi o usługach pocztowych i o liczbie placówek pocztowych;

4) ŁP-3 – zestawienie tabelaryczne z danymi o liczbie abonentów radia i telewizji;

5) ŁP-4 – zestawienie tabelaryczne z danymi o liczbie operatorów pocztowych, usługach pocztowych i placówkach operatorów poza Pocztą Polską – dane zagregowane;

6) ŁT-1 – zestawienie tabelaryczne z danymi o usługach telekomunikacyjnych;

7) ŁT-2 – zestawienie tabelaryczne z danymi o łączach głównych i abonentach;

8) ŁT-5 – zestawienie tabelaryczne z danymi o środkach technicznych w zakresie radiodyfuzji i abonentach platform cyfrowych;

9) ŁT-6 – zestawienie tabelaryczne z danymi o stacjonarnej publicznej sieci telefonicznej oraz o usługach dostępu do sieci Internet – dane zagregowane;

10) ŁT-7 – zestawienie tabelaryczne z danymi o środkach technicznych w zakresie radiokomunikacji oraz o abonentach telewizji kablowej – dane zagregowane;

11) ŁT-10 – zestawienie tabelaryczne z danymi o ruchomej publicznej sieci telefonicznej;

12) MT-1 – zestawienie tabelaryczne z danymi o działalności metra;

13) PERN-1 – zestawienie tabelaryczne z danymi o długości rurociągów i przetłaczaniu ropy i produktów naftowych;

14) PL-1 – zestawienie tabelaryczne z danymi o ruchu samolotów, pasażerów i ładunków w porcie lotniczym;

15) TK-2a – zestawienie tabelaryczne z danymi o przewozach ładunków w komunikacji międzynarodowej transportem kolejowym;

16) TK-3 – zestawienie tabelaryczne z danymi o przewozach pasażerów transportem kolejowym;

17) TK-3a – zestawienie tabelaryczne z danymi o przewozach pasażerów w komunikacji międzynarodowej transportem kolejowym;

18) TK-4 – zestawienie tabelaryczne z danymi o pracy taboru kolejowego;

19) TK-5 – zestawienie tabelaryczne z danymi o sieci kolejowej i dworcach kolejowych;

20) TK-6 – zestawienie tabelaryczne z danymi o taborze kolejowym;

21) TK-7 – zestawienie tabelaryczne z danymi o wypadkach kolejowych;

22) TL-1 – zestawienie tabelaryczne z danymi o liczbie zarejestrowanej floty lotniczej w ULC – dane zagregowane;

23) Z.2.GIJHARS – dane zbiorcze o powierzchni i zbiorach chmielu, odmianach, liczbie plantacji i plantatorów – dane zagregowane według województw;

24) Z.3.ARR – dane zbiorcze o powierzchni i zbiorach buraków cukrowych przeznaczonych do produkcji cukru według producentów i województw – dane zagregowane;

25) ZOŚ-4 – zestawienie tabelaryczne monitoring zasobów eksploatacyjnych wód podziemnych, zasobów wód leczniczych i termalnych – dane zagregowane;

26) ZOŚ-5 – zestawienia tabelaryczne o zasobach wód powierzchniowych – dane zagregowane;

27) ZOŚ-6 – zestawienia tabelaryczne w zakresie jakości osadów dennych rzek i jezior, w tym zawartość metali ciężkich i związków organicznych – dane zagregowane;

28) ZOŚ-7 – zestawienie tabelaryczne „Rodzinne ogrody działkowe”;

29) ZOŚ-8 – zestawienie tabelaryczne „Stan pszczelarstwa w Polsce”.

2. Wzory zestawień tabelarycznych, o których mowa w ust. 1, są określone w załączniku nr 4a do rozporządzenia.”;

6) w załączniku nr 1 do rozporządzenia wzór formularza: S-11 – sprawozdanie o pomocy materialnej i socjalnej dla studentów i doktorantów otrzymuje brzmienie określone w załączniku nr 5 do niniejszego rozporządzenia;

7) po załączniku nr 1 dodaje się załącznik nr 1a w brzmieniu określonym w załączniku nr 1 do niniejszego rozporządzenia;

8) po załączniku nr 2 dodaje się załącznik nr 2a w brzmieniu określonym w załączniku nr 2 do niniejszego rozporządzenia;

9) w załączniku nr 3 do rozporządzenia wzory formularzy:

a) OŚ-2b – sprawozdanie z działalności kontrolnej wojewódzkich inspektorów ochrony środowiska,

b) MZ-03 – sprawozdanie o finansach samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej,

c) MZ-55 – meldunek o zachorowaniach na grypę,

d) MZ/Szp-11 – karta statystyczna szpitalna ogólna

otrzymują brzmienie określone w załączniku nr 6 do niniejszego rozporządzenia;

10) po załączniku nr 3 dodaje się załącznik nr 3a w brzmieniu określonym w załączniku nr 3 do niniejszego rozporządzenia;

11) po załączniku nr 4 dodaje się załącznik nr 4a w brzmieniu określonym w załączniku nr 4 do niniejszego rozporządzenia.

§ 2.
Rozporządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia.

Prezes Rady Ministrów: D. Tusk

 

1) Zmiany wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 1996 r. Nr 156, poz. 775, z 1997 r. Nr 88, poz. 554 i Nr 121, poz. 769, z 1998 r. Nr 99, poz. 632 i Nr 106, poz. 668, z 2001 r. Nr 100, poz. 1080, z 2003 r. Nr 217, poz. 2125, z 2004 r. Nr 273, poz. 2703, z 2005 r. Nr 163, poz. 1362, z 2006 r. Nr 170, poz. 1217, z 2007 r. Nr 166, poz. 1172, z 2008 r. Nr 227, poz. 1505, z 2009 r. Nr 18, poz. 97, z 2010 r. Nr 47, poz. 278 i Nr 76, poz. 489 oraz z 2011 r. Nr 131, poz. 764, Nr 139, poz. 814, Nr 171, poz. 1016 i Nr 204, poz. 1195.

Załącznik 1.

Załączniki do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów
z dnia 5 stycznia 2012 r. (poz. 126)

Załącznik nr 1

Treść załącznika w formie PDF do pobrania tutaj

REKLAMA

Dziennik Ustaw

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA