REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Dziennik Ustaw - rok 2012 poz. 1009

ROZPORZĄDZENIE
RADY MINISTRÓW

z dnia 20 sierpnia 2012 r.

zmieniające rozporządzenie w sprawie programu badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2012

Tekst pierwotny

Na podstawie art. 18 ustawy z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej (Dz. U. z 2012 r. poz. 591) zarządza się, co następuje:

§ 1.
 W rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 22 lipca 2011 r. w sprawie programu badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2012 (Dz. U. Nr 173, poz. 1030 i Nr 297, poz. 1759) w załączniku do rozporządzenia „Program badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2012” wprowadza się następujące zmiany:

1) w badaniu o symbolu 1.01.15(012) Odpady wytworzone i zagospodarowane w leśnictwie oraz rybactwie (z wyłączeniem odpadów komunalnych):

a) pkt 2 otrzymuje brzmienie:

„2. Temat badania: Odpady wytworzone i zagospodarowane w leśnictwie oraz rybactwie”,

b) w pkt 8 Źródła danych w tabeli:

– w lp. 1 rubryka 8.2 otrzymuje brzmienie:

„OS-6L – sprawozdanie o odpadach wytworzonych i zagospodarowanych w leśnictwie; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe”,

– w lp. 2 rubryka 8.2 otrzymuje brzmienie:

„OS-6R – sprawozdanie o odpadach wytworzonych i zagospodarowanych w rybactwie; w formie elektronicznej; dla podmiotów o liczbie pracujących nie większej niż 5 osób dopuszczalne jest przekazywanie danych w formie papierowej; metoda pełna; obowiązkowe”;

2) w badaniu o symbolu 1.02.02(014) Organy samorządu terytorialnego:

a) pkt 5 otrzymuje brzmienie:

„5. Cel badania

Obserwacja zmian cech demograficznych i zawodowych radnych oraz wójtów (burmistrzów i prezydentów miast), członków zarządów dzielnic m.st. Warszawy, powiatów i województw oraz uzyskanie informacji o aktywności społeczeństwa w podejmowaniu decyzji dotyczących życia publicznego w skali lokalnej.”,

b) pkt 7 otrzymuje brzmienie:

„7. Zakres przedmiotowy

Radni gmin, dzielnic m.st. Warszawy, powiatów i województw według liczby, wieku, płci, wykształcenia i podstawowych grup zawodów; wójtowie (burmistrzowie, prezydenci miast) oraz burmistrzowie dzielnic m.st. Warszawy według wieku, płci, wykształcenia i podstawowych grup zawodów; członkowie zarządów dzielnic m.st. Warszawy, powiatów i województw według liczby i płci; łączenie funkcji radnego z funkcjami w zarządach powiatów i województw; referenda, powody ich zorganizowania, frekwencja uprawnionych do głosowania w dniu referendum, wyniki referendów; liczba sołectw, sołtysi według płci.”,

c) w pkt 8 Źródła danych w tabeli w lp. 1 rubryka 8.2 otrzymuje brzmienie:

„SG-01 – statystyka gminy: samorząd i transport; w zakresie samorząd; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe”,

d) w pkt 9 Rodzaje wynikowych informacji statystycznych uchyla się tiret dziewiąte;

3) w badaniu o symbolu 1.03.01(018) Sprawy rozpatrywane w wymiarze sprawiedliwości pkt 8 otrzymuje brzmienie:

„8. Źródła danych

Sprawozdania MS: MS-S1, MS-S5, MS-S8 wojsk., MS-S9 wojsk., MS-S11/12, MS-S16, MS-S18, MS-S19, MS-S19k, MS-S19z, MS-S20KRS, MS-S20z, MS-S20UN, MS-S20KW, MS-Kom23, MS-Not24, MS-RODK 25. Sprawozdania PG: PG-P1K, PG-P1CA, PG-P1N, PG-P1K wojsk.

Lp.

Podmioty przekazujące dane statystyczne

Forma przekazania danych

Częstotliwość i termin

Miejsce przekazania danych

 

8.0

8.1

8.2

8.3

8.4

1

sądy rejonowe

MS-S1 – sprawozdanie w sprawach cywilnych; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

do 7. dnia kalendarzowego po każdym kwartale z danymi narastającymi od początku roku do końca kwartału

sądy okręgowe

2

sądy okręgowe

MS-S1 – sprawozdanie w sprawach cywilnych; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

do 7. dnia kalendarzowego po każdym kwartale z danymi narastającymi od początku roku do końca kwartału

Ministerstwo Sprawiedliwości

3

sądy okręgowe

MS-S1 – sprawozdanie w sprawach cywilnych; zestawienie zbiorcze danych; w formie elektronicznej

do 11. dnia kalendarzowego po każdym kwartale z danymi narastającymi od początku roku do końca kwartału

Ministerstwo Sprawiedliwości

4

sądy apelacyjne

MS-S1 – sprawozdanie w sprawach cywilnych; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

do 7. dnia kalendarzowego po każdym kwartale z danymi narastającymi od początku roku do końca kwartału

Ministerstwo Sprawiedliwości

5

sądy rejonowe

MS-S5 – sprawozdanie w sprawach karnych i wykroczeniowych; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

do 7. dnia kalendarzowego po każdym kwartale z danymi narastającymi od początku roku do końca kwartału

sądy okręgowe

6

sądy okręgowe

MS-S5 – sprawozdanie w sprawach karnych i wykroczeniowych; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

do 7. dnia kalendarzowego po każdym kwartale z danymi narastającymi od początku roku do końca kwartału

Ministerstwo Sprawiedliwości

7

sądy okręgowe

MS-S5 – sprawozdanie w sprawach karnych i wykroczeniowych; zestawienie zbiorcze danych; w formie elektronicznej

do 11. dnia kalendarzowego po każdym kwartale z danymi narastającymi od początku roku do końca kwartału

Ministerstwo Sprawiedliwości

8

sądy apelacyjne

MS-S5 – sprawozdanie w sprawach karnych i wykroczeniowych; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

do 7. dnia kalendarzowego po każdym kwartale z danymi narastającymi od początku roku do końca kwartału

Ministerstwo Sprawiedliwości

9

sądy wojskowe okręgowe

MS-S8 wojsk. – sprawozdanie w sprawach karnych i wykroczeniowych w postępowaniu odwoławczym; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

do 15. dnia kalendarzowego po półroczu i roku

Ministerstwo Sprawiedliwości

10

sądy garnizonowe

MS-S9 wojsk. – sprawozdanie w sprawach o ułaskawienie; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

do 11. dnia kalendarzowego po półroczu i roku

wojskowe sądy okręgowe

11

sądy okręgowe wojskowe

MS-S9 wojsk. – sprawozdanie w sprawach o ułaskawienie; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

do 11. dnia kalendarzowego po półroczu i roku

Ministerstwo Sprawiedliwości

12

sądy okręgowe wojskowe

MS-S9 wojsk. – sprawozdanie w sprawach o ułaskawienie; zestawienie zbiorcze danych; w formie elektronicznej

do 15. dnia kalendarzowego po półroczu i roku

Ministerstwo Sprawiedliwości

13

sądy rejonowe

MS-S11/12 – sprawozdanie z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

do 7. dnia kalendarzowego po każdym kwartale z danymi narastającymi od początku roku do końca kwartału

sądy okręgowe

14

sądy okręgowe

MS-S11/12 – sprawozdanie z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

do 7. dnia kalendarzowego po każdym kwartale z danymi narastającymi od początku roku do końca kwartału

Ministerstwo Sprawiedliwości

15

sądy okręgowe

MS-S11/12 – sprawozdanie z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych; zestawienie zbiorcze danych; w formie elektronicznej

do 11. dnia kalendarzowego po każdym kwartale z danymi narastającymi od początku roku do końca kwartału

Ministerstwo Sprawiedliwości

16

sądy apelacyjne

MS-S11/12 – sprawozdanie z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

do 7. dnia kalendarzowego po każdym kwartale z danymi narastającymi od początku roku do końca kwartału

Ministerstwo Sprawiedliwości

17

sądy rejonowe

MS-S16 – sprawozdanie w sprawach rodzinnych z zakresu spraw cywilnych z wyłączeniem spraw nieletnich; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

do 11. dnia kalendarzowego po każdym kwartale z danymi narastającymi od początku roku do końca kwartału

sądy okręgowe

18

sądy okręgowe

MS-S16 – sprawozdanie w sprawach rodzinnych z zakresu spraw cywilnych z wyłączeniem spraw nieletnich; zestawienie zbiorcze danych; w formie elektronicznej

do 15. dnia kalendarzowego po każdym kwartale z danymi narastającymi od początku roku do końca kwartału

Ministerstwo Sprawiedliwości

19

sądy rejonowe

MS-S18 – sprawozdanie w sprawach rodzinnych nieletnich; (działy: 1, 3–6, 10, 11); w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

do 11. dnia kalendarzowego po każdym kwartale z danymi narastającymi od początku roku do końca kwartału

sądy okręgowe

20

sądy okręgowe

MS-S18 – sprawozdanie w sprawach rodzinnych nieletnich; zestawienie zbiorcze danych (działy 1, 3–6, 10, 11); w formie elektronicznej

do 15. dnia kalendarzowego po każdym kwartale z danymi narastającymi od początku roku do końca kwartału

Ministerstwo Sprawiedliwości

21

sądy rejonowe

MS-S19 – sprawozdanie w sprawach gospodarczych; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

do 7. dnia kalendarzowego po każdym kwartale z danymi narastającymi od początku roku do końca kwartału

sądy okręgowe

22

sądy okręgowe

MS-S19 – sprawozdanie w sprawach gospodarczych; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

do 7. dnia kalendarzowego po każdym kwartale z danymi narastającymi od początku roku do końca kwartału

Ministerstwo Sprawiedliwości

23

sądy okręgowe

MS-S19 – sprawozdanie w sprawach gospodarczych; zestawienie zbiorcze danych; w formie elektronicznej

do 11. dnia kalendarzowego po każdym kwartale z danymi narastającymi od początku roku do końca kwartału

Ministerstwo Sprawiedliwości

 

24

Sąd Okręgowy w Warszawie – Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

MS-S19k – sprawozdanie w sprawach z zakresu ochrony konkurencji, regulacji energetyki, telekomunikacji i transportu kolejowego; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

do 7. dnia kalendarzowego po każdym kwartale z danymi narastającymi od początku roku do końca kwartału

Ministerstwo Sprawiedliwości

25

Sąd Okręgowy w Warszawie – Sąd Wspólnotowych Znaków Towarowych i Wzorów Przemysłowych

MS-S19z – sprawozdanie w sprawach z zakresu ochrony wspólnotowych znaków towarowych i wspólnotowych wzorów przemysłowych; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

do 7. dnia kalendarzowego po każdym kwartale z danymi narastającymi od początku roku do końca kwartału

Ministerstwo Sprawiedliwości

26

sądy rejonowe

MS-S20KRS – sprawozdanie w sprawach rejestrowych (według właściwości rzeczowej); w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

do 7. dnia kalendarzowego po każdym kwartale z danymi narastającymi od początku roku do końca kwartału

Ministerstwo Sprawiedliwości

27

sądy rejonowe

MS-S20z – sprawozdanie w sprawach rejestrowych w zakresie Rejestru Zastawów (według właściwości rzeczowych); w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

do 7. dnia kalendarzowego po każdym kwartale z danymi narastającymi od początku roku do końca kwartału

Ministerstwo Sprawiedliwości

28

sądy rejonowe

MS-S20UN – sprawozdanie w sprawach upadłościowych i naprawczych (według właściwości rzeczowej); w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

do 9. dnia kalendarzowego po każdym kwartale z danymi narastającymi od początku roku do końca kwartału

sądy okręgowe

29

sądy okręgowe

MS-S20UN – sprawozdanie w sprawach upadłościowych i naprawczych (według właściwości rzeczowej); zestawienie zbiorcze danych; w formie elektronicznej

do 15. dnia kalendarzowego po każdym kwartale z danymi narastającymi od początku roku do końca kwartału

Ministerstwo Sprawiedliwości

30

sądy rejonowe

MS-S20KW – sprawozdanie w sprawach dotyczących ksiąg wieczystych; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

do 12. dnia kalendarzowego po każdym kwartale z danymi narastającymi od początku roku do końca kwartału

sądy okręgowe

31

sądy okręgowe

MS-S20KW – sprawozdanie w sprawach dotyczących ksiąg wieczystych; zestawienie zbiorcze danych; w formie elektronicznej

do 18. dnia kalendarzowego po każdym kwartale z danymi narastającymi od początku roku do końca kwartału

Ministerstwo Sprawiedliwości

32

sądy rejonowe (komornicy przy sądach rejonowych)

MS-Kom23 – sprawozdanie z czynności komornika; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

do 20. dnia kalendarzowego po półroczu i roku

sądy okręgowe

33

sądy okręgowe

MS-Kom23 – sprawozdanie z czynności komornika; zestawienie zbiorcze danych; w formie elektronicznej

do 25. dnia kalendarzowego po półroczu i roku

Ministerstwo Sprawiedliwości

34

notariusze

MS-Not24 – sprawozdanie notariusza z czynności notarialnych; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

do 7. dnia kalendarzowego po półroczu i roku

sądy apelacyjne

35

sądy apelacyjne

MS-Not24 – sprawozdanie notariusza z czynności notarialnych; zestawienie zbiorcze danych; w formie elektronicznej

do 15. dnia kalendarzowego po półroczu i roku

Ministerstwo Sprawiedliwości

”;

36

rodzinne ośrodki diagnostyczno-konsultacyjne

MS-RODK-25 – sprawozdanie z działalności Rodzinnego Ośrodka Diagnostyczno-Konsultacyjnego; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

do 20. dnia kalendarzowego po półroczu i roku

Ministerstwo Sprawiedliwości

37

prokuratury rejonowe

PG-P1K – sprawozdanie z działalności powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury w sprawach karnych; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

dwa razy w roku: do 7 lipca 2012 r. z danymi za I półrocze i do 9 stycznia 2013 r. z danymi za rok 2012

prokuratury okręgowe

38

prokuratury okręgowe

PG-P1K – sprawozdanie z działalności powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury w sprawach karnych; – sprawozdanie z działalności własnej; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

dwa razy w roku: do 7 lipca 2012 r. z danymi za I półrocze i do 9 stycznia 2013 r. z danymi za rok 2012

prokuratury apelacyjne

39

prokuratury apelacyjne

PG-P1K – sprawozdanie z działalności powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury w sprawach karnych;
– sprawozdanie z działalności własnej; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

dwa razy w roku: do 7 lipca 2012 r. z danymi za I półrocze i do 9 stycznia 2013 r. z danymi za rok 2012

Prokuratura Generalna

40

prokuratury okręgowe

PG-P1K – sprawozdanie z działalności powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury w sprawach karnych; zestawienie zbiorcze danych z działalności podległych prokuratur rejonowych; w formie elektronicznej

dwa razy w roku: do 15 lipca 2012 r. z danymi za I półrocze i do 16 stycznia 2013 r. z danymi za rok 2012

prokuratury apelacyjne

41

prokuratury okręgowe

PG-P1K – sprawozdanie z działalności powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury w sprawach karnych; zestawienie zbiorcze danych z działalności własnej i podległych prokuratur rejonowych; w formie elektronicznej

dwa razy w roku: do 15 lipca 2012 r. z danymi za I półrocze i do 16 stycznia 2013 r. z danymi za rok 2012

prokuratury apelacyjne

42

prokuratury apelacyjne

PG-P1K – sprawozdanie z działalności powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury w sprawach karnych; zestawienie zbiorcze danych z działalności podległych prokuratur rejonowych i okręgowych; w formie elektronicznej

dwa razy w roku: do 18 lipca 2012 r. z danymi za I półrocze i do 18 stycznia 2013 r. z danymi za rok 2012

Prokuratura Generalna

43

prokuratury apelacyjne

PG-P1K – sprawozdanie z działalności powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury w sprawach karnych; zestawienie zbiorcze danych z działalności własnej i podległych prokuratur rejonowych i okręgowych; w formie elektronicznej

dwa razy w roku: do 18 lipca 2012 r. z danymi za I półrocze i do 18 stycznia 2013 r. z danymi za rok 2012

Prokuratura Generalna

44

prokuratury rejonowe

PG-P1CA – sprawozdanie z działalności powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury w sprawach cywilnych i administracyjnych; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

dwa razy w roku: do 7 lipca 2012 r. z danymi za I półrocze i do 9 stycznia 2013 r. z danymi za rok 2012

prokuratury okręgowe

45

prokuratury okręgowe

PG-P1CA – sprawozdanie z działalności powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury w sprawach cywilnych i administracyjnych; sprawozdanie z działalności własnej; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

dwa razy w roku: do 7 lipca 2012 r. z danymi za I półrocze i do 9 stycznia 2013 r. z danymi za rok 2012

prokuratury apelacyjne

46

prokuratury apelacyjne

PG-P1CA – sprawozdanie z działalności powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury w sprawach cywilnych i administracyjnych; sprawozdanie z działalności własnej; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

dwa razy w roku: do 7 lipca 2012 r. z danymi za I półrocze i do 9 stycznia 2013 r. z danymi za rok 2012

Prokuratura Generalna

47

prokuratury okręgowe

PG-P1CA – sprawozdanie z działalności powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury w sprawach cywilnych i administracyjnych; zestawienie zbiorcze danych z działalności podległych prokuratur rejonowych; w formie elektronicznej

dwa razy w roku: do 15 lipca 2012 r. z danymi za I półrocze i do 16 stycznia 2013 r. z danymi za rok 2012

prokuratury apelacyjne

48

prokuratury okręgowe

PG-P1CA – sprawozdanie z działalności powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury w sprawach cywilnych i administracyjnych; zestawienie zbiorcze danych z działalności własnej i podległych prokuratur rejonowych; w formie elektronicznej

dwa razy w roku: do 15 lipca 2012 r. z danymi za I półrocze i do 16 stycznia 2013 r. z danymi za rok 2012

prokuratury apelacyjne

49

prokuratury apelacyjne

PG-P1CA – sprawozdanie z działalności powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury w sprawach cywilnych i administracyjnych; zestawienie zbiorcze danych z działalności podległych prokuratur okręgowych i rejonowych; w formie elektronicznej

dwa razy w roku: do 18 lipca 2012 r. z danymi za I półrocze i do 18 stycznia 2013 r. z danymi za rok 2012

Prokuratura Generalna

50

prokuratury apelacyjne

PG-P1CA – sprawozdanie z działalności powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury w sprawach cywilnych i administracyjnych; zestawienie zbiorcze danych z działalności własnej i podległych prokuratur okręgowych i rejonowych; w formie elektronicznej

dwa razy w roku: do 18 lipca 2012 r. z danymi za I półrocze i do 18 stycznia 2013 r. z danymi za rok 2012

Prokuratura Generalna

51

prokuratury okręgowe

PG-P1N – sprawozdanie z działalności powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury w zakresie zwierzchniego nadzoru służbowego sprawowanego przez prokuratora nadrzędnego w sprawach karnych, cywilnych i administracyjnych; sprawozdanie z działalności własnej; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

dwa razy w roku: do 7 lipca 2012 r. z danymi za I półrocze i do 9 stycznia 2013 r. z danymi za rok 2012

prokuratury apelacyjne

52

prokuratury apelacyjne

PG-P1N – sprawozdanie z działalności powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury w zakresie zwierzchniego nadzoru służbowego sprawowanego przez prokuratora nadrzędnego w sprawach karnych, cywilnych i administracyjnych; sprawozdanie z działalności własnej; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

dwa razy w roku: do 7 lipca 2012 r. z danymi za I półrocze i do 9 stycznia 2013 r. z danymi za rok 2012

Prokuratura Generalna

53

prokuratury apelacyjne

PG-P1N – sprawozdanie z działalności powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury w zakresie zwierzchniego nadzoru służbowego sprawowanego przez prokuratora nadrzędnego w sprawach karnych, cywilnych i administracyjnych; zestawienie zbiorcze danych – sprawozdanie z działalności podległych prokuratur okręgowych; w formie elektronicznej

dwa razy w roku: do 15 lipca 2012 r. z danymi za I półrocze i do 16 stycznia 2013 r. z danymi za rok 2012

Prokuratura Generalna

54

prokuratury apelacyjne

PG-P1N – sprawozdanie z działalności powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury w zakresie zwierzchniego nadzoru służbowego sprawowanego przez prokuratora nadrzędnego w sprawach karnych, cywilnych i administracyjnych; zestawienie zbiorcze danych z działalności własnej i podległych prokuratur okręgowych; w formie elektronicznej

dwa razy w roku: do 15 lipca 2012 r. z danymi za I półrocze i do 16 stycznia 2013 r. z danymi za rok 2012

Prokuratura Generalna

55

wojskowe prokuratury garnizonowe, okręgowe

PG-P1K wojsk. – sprawozdanie z działalności wojskowych jednostek organizacyjnych prokuratury w sprawach karnych; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

dwa razy w roku: do 7 lipca 2012 r. z danymi za I półrocze i do 9 stycznia 2013 r. z danymi za rok 2012

Naczelna Prokuratura Wojskowa

56

Naczelna Prokuratura Wojskowa

PG-P1K wojsk. – sprawozdanie z działalności wojskowych jednostek organizacyjnych prokuratury w sprawach karnych; zestawienie zbiorcze danych; w formie elektronicznej

dwa razy w roku: do 15 lipca 2012 r. z danymi za I półrocze i do 16 stycznia 2013 r. z danymi za rok 2012

Prokuratura Generalna

 

4) w badaniu o symbolu 1.04.06(026) Partie polityczne w pkt 8 Źródła danych w tabeli w lp. 1 rubryka 8.3 otrzymuje brzmienie:

„raz w roku do 30 kwietnia 2013 r. z danymi za rok 2012”;

5) w badaniu o symbolu 1.21.09(034) Zgony. Umieralność. Trwanie życia pkt 5 otrzymuje brzmienie:

„5. Cel badania

Zgony są jednym z podstawowych elementów ruchu naturalnego ludności, powodujących zmiany w liczbie i strukturze ludności według płci, wieku oraz stanu cywilnego. Statystyka zgonów stanowi główny element bilansów ludności w okresach międzyspisowych. Umożliwia prowadzenie pogłębionych badań dotyczących uwarunkowań rozwoju ludności. Pozwala również na obserwację podstawowych procesów demograficznych w zakresie umieralności i trwania życia. Wyniki badania zgonów są wykorzystywane do corocznego opracowywania tablic trwania życia, głównie prawdopodobieństw zgonów i dożycia oraz dalszego trwania życia w zależności od wieku i płci w przekroju regionów, województw i podregionów.

Poziom, struktura i natężenie zgonów (w tym zgonów niemowląt) są odzwierciedleniem (w dłuższych okresach) rozwoju społecznego kraju będącego bezpośrednio lub pośrednio wynikiem: postępu w rozwoju medycyny, funkcjonowania systemu ochrony zdrowia, stanu sanitarno-epidemiologicznego oraz ekologicznego kraju, bezpieczeństwa i higieny życia oraz warunków pracy, a także stanu świadomości społeczeństwa na temat profilaktyki zdrowotnej.

Realizacja badania jest konieczna w związku z obowiązującym rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1338/2008 z dnia 16 grudnia 2008 r. w sprawie statystyk Wspólnoty w zakresie zdrowia publicznego oraz zdrowia i bezpieczeństwa w pracy (Dz. Urz. UE L 354 z 31.12.2008, str. 70) oraz rozporządzeniem Komisji (UE) nr 328/2011 z dnia 5 kwietnia 2011 r. w sprawie wykonania, w odniesieniu do statystyk dotyczących przyczyn zgonu, rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1338/2008 w sprawie statystyk Wspólnoty w zakresie zdrowia publicznego oraz zdrowia i bezpieczeństwa w pracy (Dz. Urz. UE L 90 z 06.04.2011, str. 22).”;

6) badanie o symbolu 1.25.07(064) Pomoc społeczna otrzymuje brzmienie:

„1. Symbol badania:

1.25.07(064)

2. Temat badania:

Pomoc społeczna

3. Rodzaj badania:

Badanie stałe

4. Prowadzący badanie:

Minister właściwy do spraw zabezpieczenia społecznego Prezes Głównego Urzędu Statystycznego

 

5. Cel badania

Uzyskanie danych w zakresie realizacji zadań określonych w ustawie z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2009 r. Nr 175, poz. 1362, z późn. zm.), ustawie z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. Nr 149, poz. 887, z późn. zm.) oraz ustawie z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym. Zebranie informacji o pomocy udzielanej przez jednostki organizacyjne pomocy społecznej w celu przygotowania planu budżetu na kolejny rok. Obserwacja stanu zatrudnienia w jednostkach organizacyjnych pomocy i integracji społecznej.

Zaspokojenie potrzeb informacyjnych w zakresie infrastruktury i działalności placówek całodobowej opieki i wsparcia.

Zaspokojenie potrzeb informacyjnych w zakresie infrastruktury i działalności stacjonarnych zakładów pomocy społecznej, instytucjonalnej pieczy zastępczej i placówek wsparcia dziennego oraz rodzinnej pieczy zastępczej.

6. Zakres podmiotowy

W badaniach realizowanych przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej:

– powiatowe centra pomocy rodzinie w zakresie integracji cudzoziemców, którzy uzyskali status uchodźcy lub ochronę uzupełniającą jednostek organizacyjnych pomocy społecznej zapewniających opiekę i wsparcie,

– ośrodki pomocy społecznej w zakresie pomocy dla osób korzystających z pomocy społecznej i ubiegających się o pomoc społeczną, jednostek organizacyjnych pomocy społecznej zapewniających opiekę i wsparcie,

– domy pomocy społecznej,

– urzędy wojewódzkie.

W badaniach realizowanych przez Główny Urząd Statystyczny:

– instytucjonalna piecza zastępcza (placówki opiekuńczo-wychowawcze, regionalne placówki opiekuńczo-terapeutyczne, interwencyjne ośrodki preadopcyjne) oraz placówki wsparcia dziennego,

– rodzinna piecza zastępcza (rodziny zastępcze, rodzinne domy dziecka),

– zakłady stacjonarne pomocy społecznej.

7. Zakres przedmiotowy

W badaniach realizowanych przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej:

– osoby, rodziny korzystające z pomocy społecznej; cudzoziemcy, którzy uzyskali status uchodźcy lub ochronę uzupełniającą według typów świadczeń, liczby świadczeń; kwoty wydatkowane na świadczenia; powody przyznania pomocy społecznej; typy rodzin otrzymujących świadczenia z pomocy społecznej; zatrudnieni w jednostkach pomocy społecznej,

– osoby opuszczające domy pomocy społecznej dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnej intelektualnie, zakłady poprawcze, schroniska dla nieletnich, specjalne ośrodki szkolno-wychowawcze, specjalne ośrodki wychowawcze, młodzieżowe ośrodki wychowawcze, młodzieżowe ośrodki socjoterapii zapewniające całodobową opiekę i domy dla matek z małymi dziećmi i kobiet w ciąży,

– jednostki organizacyjne pomocy społecznej o zasięgu lokalnym i ponadgminnym,

– domy pomocy społecznej, środowiskowe domy samopomocy, mieszkania chronione, placówki całodobowej opieki prowadzone w ramach działalności gospodarczej i statutowej w zakresie typu placówki, bilansu liczby miejsc i osób oczekujących, liczby mieszkańców według wieku, zasad i źródeł opłacania za pobyt, zatrudnienia według liczby etatów i wybranych grup zawodów.

W badaniach realizowanych przez Główny Urząd Statystyczny:

– instytucjonalna piecza zastępcza oraz placówki wsparcia dziennego w zakresie: typu placówki, liczby miejsc, liczby dzieci korzystających z opieki według wybranych cech demograficznych i społecznych, liczby wolontariuszy, powodów opuszczenia placówki,

– rodzinna piecza zastępcza według: typu i podstawowych cech osoby będącej rodziną zastępczą lub prowadzącej rodzinny dom dziecka, liczby dzieci, wybranych cech demograficznych i społecznych dzieci, powodów opuszczenia rodzinnej pieczy zastępczej,

– zakłady stacjonarne pomocy społecznej w zakresie: rodzaju zakładu, rodzaju udogodnień dla osób niepełnosprawnych, liczby mieszkańców według płci i wieku, źródła opłacania pobytu mieszkańców, osób pracujących w zakładach według wybranych grup zawodów.

8. Źródła danych

Sprawozdania GUS: PS-01, PS-02, PS-03; sprawozdania MPiPS: MPiPS-03 i MPiPS-05; dane jednostkowe z administracyjnego systemu informacyjnego pomocy społecznej – Krajowego Systemu Monitoringu Pomocy Społecznej; kwestionariusz wywiadu środowiskowego (rodzinnego) przeprowadzonego przez pracownika socjalnego w miejscu zamieszkania osoby lub rodziny albo w miejscu ich pobytu.

Lp.

Podmioty
przekazujące
dane statystyczne

Forma przekazania danych

Częstotliwość
i termin

Miejsce
przekazania
danych

8.0

8.1

8.2

8.3

8.4

1

powiatowe centra pomocy rodzinie, ośrodki pomocy społecznej

MPiPS-03 – sprawozdanie półroczne i roczne z udzielonych świadczeń pomocy społecznej – pieniężnych, w naturze i usługach; w formie elektronicznej i papierowej; metoda pełna; obowiązkowe

dwa razy w roku: do 20 lipca 2012 r. z danymi za I półrocze 2012 r.; do 20 stycznia 2013 r. z danymi za rok 2012

urząd wojewódzki

2

wojewodowie

MPiPS-03 – sprawozdanie półroczne i roczne z udzielonych świadczeń pomocy społecznej – pieniężnych, w naturze i usługach; dane zagregowane; w formie elektronicznej i papierowej

dwa razy w roku: do 10 sierpnia 2012 r. z danymi za I półrocze 2012 r.; do 10 lutego 2013 r. z danymi za rok 2012

Ministerstwo
Pracy i Polityki Społecznej

3

Ministerstwo Pracy
i Polityki Społecznej

MPiPS-03 – sprawozdanie półroczne i roczne z udzielonych świadczeń pomocy społecznej – pieniężnych, w naturze i usługach; zbiorcze zestawienie tabelaryczne ze sprawozdania – liczba osób korzystających ze świadczeń pomocy społecznej według typu świadczenia, kwoty świadczeń, powody udzielania pomocy, dla kraju ogółem oraz województw, gmin; w formie elektronicznej

dwa razy w roku: do 30 września 2012 r. za I półrocze 2012 r.; do 30 czerwca 2013 r. za rok 2012

GUS

4

domy pomocy społecznej

MPiPS-05 – sprawozdanie o placówkach zapewniających całodobową opiekę i wsparcie; w formie elektronicznej i papierowej; metoda pełna; obowiązkowe

raz w roku do 30 stycznia 2013 r. z danymi za rok 2012

ośrodek pomocy społecznej, powiatowe centrum pomocy rodzinie, urząd wojewódzki

5

powiatowe centra pomocy rodzinie, ośrodki pomocy społecznej

MPiPS-05 – sprawozdanie o placówkach zapewniających całodobową opiekę i wsparcie; w formie elektronicznej i papierowej; metoda pełna; obowiązkowe

raz w roku do 15 lutego 2013 r. z danymi za rok 2012

urząd wojewódzki

6

wojewodowie

MPiPS-05 – sprawozdanie o placówkach zapewniających całodobową opiekę i wsparcie; w formie elektronicznej i papierowej; metoda pełna; obowiązkowe

raz w roku do 28 lutego 2013 r. z danymi za rok 2012

Ministerstwo
Pracy i Polityki Społecznej

7

Ministerstwo Pracy
i Polityki Społecznej

MPiPS-05 – sprawozdanie o placówkach zapewniających całodobową opiekę i wsparcie; zbiorcze zestawienie tabelaryczne ze sprawozdania – liczba placówek w podziale na typ, bilans liczby miejsc i osób oczekujących, liczba mieszkańców według wieku, źródeł opłacania pobytu, zatrudnienie według liczby etatów i wybranych grup zawodów; dla kraju ogółem oraz województw; w formie elektronicznej

raz w roku do 30 września 2013 r. z danymi za rok 2012

GUS

8

powiatowe centra pomocy rodzinie

Krajowy System Monitoringu Pomocy Społecznej; dane jednostkowe;
w formie elektronicznej

cztery razy w roku, co kwartał: 30 dni po: I, II, III kwartale oraz 60 dni po IV kwartale

urząd wojewódzki

9

ośrodki pomocy społecznej

Krajowy System Monitoringu Pomocy Społecznej; dane jednostkowe;
w formie elektronicznej

cztery razy w roku, co kwartał: 30 dni po: I, II, III kwartale oraz 60 dni po IV kwartale

urząd wojewódzki

10

wojewodowie

Krajowy System Monitoringu Pomocy Społecznej; dane jednostkowe;
w formie elektronicznej

cztery razy w roku, co kwartał: 40 dni po: I, II, III kwartale oraz 70 dni po IV kwartale

Ministerstwo
Pracy i Polityki Społecznej

11

placówki wsparcia dziennego, placówki opiekuńczo-wychowawcze, regionalne placówki opiekuńczo-terapeutyczne, interwencyjne ośrodki preadopcyjne

PS-01 – sprawozdanie instytucjonalnej pieczy zastępczej oraz placówek wsparcia dziennego; w formie elektronicznej;

raz w roku do 4 lutego 2013 r. z danymi za rok 2012

portal sprawozdawczy GUS www.stat.gov.pl;

dla podmiotów o liczbie pracujących nie większej niż 5 osób dopuszczalne jest przekazywanie danych w formie papierowej;

Urząd Statystyczny w Krakowie

metoda pełna; obowiązkowe

 

12

organizatorzy rodzinnej pieczy zastępczej

PS-02 – sprawozdanie rodzinnej pieczy zastępczej; dane zagregowane; w formie elektronicznej

raz w roku do 4 lutego 2013 r. z danymi za rok 2012

portal sprawozdawczy GUS www.stat.gov.pl

13

domy pomocy społecznej, rodzinne domy pomocy, placówki zapewniające całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku w ramach działalności gospodarczej lub statutowej, wybrane środowiskowe domy samopomocy, domy dla matek i kobiet w ciąży, noclegownie, domy lub schroniska dla bezdomnych, pozostałe

PS-03 – sprawozdanie zakładu stacjonarnego pomocy społecznej; w formie elektronicznej;

raz w roku do 28 stycznia 2013 r. z danymi za rok 2012

portal sprawozdawczy GUS www.stat.gov.pl;

dla podmiotów o liczbie pracujących nie większej niż 5 osób dopuszczalne jest przekazywanie danych w formie papierowej;

Urząd Statystyczny w Krakowie

metoda pełna; obowiązkowe

 

 

 

 

 

9. Rodzaje wynikowych informacji statystycznych

Informacje o pomocy społecznej środowiskowej w gminach i powiatach według województw, gmin.

Informacje o domach pomocy społecznej, środowiskowych domach samopomocy, mieszkaniach chronionych i placówkach całodobowej opieki prowadzonych w ramach działalności gospodarczej i statutowej według województw.

Dane o publicznych i niepublicznych placówkach instytucjonalnej pieczy zastępczej oraz placówkach wsparcia dziennego – tablice wynikowe dla Polski ogółem w podziale na miasto i wieś, płeć, grupy wiekowe, województwa, podregiony, powiaty i gminy.

Dane o rodzinnej pieczy zastępczej – tablice wynikowe dla Polski ogółem w podziale na płeć, grupy wiekowe, województwa, podregiony i powiaty.

Dane o publicznych i niepublicznych zakładach stacjonarnych pomocy społecznej – tablice wynikowe dla Polski ogółem w podziale na miasto i wieś, płeć, grupy wiekowe, województwa, podregiony, powiaty i gminy.

Dane o świadczeniach z pomocy społecznej – opracowanie według województw.

10. Terminy i formy udostępniania

– dane o pomocy i integracji społecznej w formie biuletynu Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej – wrzesień 2012 r. (dane za pół roku), kwiecień 2013 r. (dane za 2012 r.),

– dane o placówkach całodobowej opieki i wsparcia w formie biuletynu Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej – wrzesień 2013 r.,

– dane o publicznych i niepublicznych placówkach instytucjonalnej pieczy zastępczej oraz placówkach wsparcia dziennego – tablice wynikowe według województw, podregionów i powiatów (wydruk, forma elektroniczna) – czerwiec 2013 r.,

– dane o rodzinnej pieczy zastępczej – tablice wynikowe według województw, podregionów i powiatów (wydruk, forma elektroniczna) – czerwiec 2013 r.,

– dane o publicznych i niepublicznych zakładach stacjonarnych pomocy społecznej – tablice wynikowe według województw, podregionów, powiatów i gmin (wydruk, forma elektroniczna) – czerwiec 2013 r.,

– osoby korzystające z pomocy społecznej oraz wartość świadczeń pieniężnych i niepieniężnych – wrzesień 2013 r.,

– „Pomoc społeczna i opieka nad dzieckiem i rodziną w 2012 r.” – wrzesień 2013 r.

11. Koszty i sposób finansowania

10 000 zł – budżet MPiPS

912 500 zł – budżet GUS”;

7) w badaniu o symbolu 1.25.08(065) Europejskie badanie warunków życia ludności (EU-SILC) w pkt 8 Źródła danych w tabeli w lp. 1 i 2 rubryka 8.3 otrzymuje brzmienie:

„raz w roku – maj/czerwiec/lipiec”;

8) w badaniu o symbolu 1.25.11(067) Beneficjenci środowiskowej pomocy społecznej i świadczeń rodzinnych:

a) pkt 6 otrzymuje brzmienie:

„6. Zakres podmiotowy

Osoby, ich gospodarstwa domowe i rodziny, które otrzymywały z ośrodków pomocy społecznej świadczenia wymienione w ustawie z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej i w ustawie z dnia 29 grudnia 2005 r. o ustanowieniu programu wieloletniego „Pomoc państwa w zakresie dożywiania” (Dz. U. Nr 267, poz. 2259, z późn. zm.) oraz osoby, które pobierały świadczenia rodzinne na podstawie ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 992, z późn. zm.).”,

b) w pkt 8 tabela otrzymuje brzmienie:

Lp.

Podmioty
przekazujące
dane statystyczne

Forma przekazania danych

Częstotliwość i termin

Miejsce
przekazania
danych

8.0

8.1

8.2

8.3

8.4

1

Ministerstwo
Pracy i Polityki Społecznej

Krajowy System Monitoringu Pomocy Społecznej; dane jednostkowe:

– o osobach w zakresie: data urodzenia, płeć, stan cywilny, stopień pokrewieństwa, rola w rodzinie, rodzaj wykształcenia, pozycja na rynku pracy, źródła dochodu, wysokość dochodu,

– o rodzinie w zakresie: liczba osób w rodzinie, skład rodziny (rodzaj zależności między członkami rodziny), średni miesięczny dochód na osobę w rodzinie, klasa miejscowości, powierzchnia gospodarstwa rolnego w hektarach przeliczeniowych, rodzaj i data opisu sytuacji,

– o świadczeniach w zakresie: rodzaj świadczenia, wartość świadczeń, liczba świadczeń, stopa odpłatności, okres, na jaki przyznano świadczenie, przyczyny zaprzestania udzielania pomocy, rodzaje problemów występujących w rodzinie,

– decyzje odmowne: powód wydania decyzji, rodzaj świadczenia wnioskowanego,

– o jednostce organizacyjnej pomocy społecznej w zakresie: identyfikator jednostki, liczba rodzin w bazie, liczba wywiadów środowiskowych, wartość świadczeń zrealizowanych w kwartale, wartość świadczeń według sprawozdania RB-28S, procent zgodności, liczba pracowników socjalnych według wykształcenia;

bezpośredni dostęp GUS do danych z systemu

pobieranie danych cztery razy w roku, 60 dni po: I, II, III kwartale oraz 90 dni po IV kwartale

GUS

2

Ministerstwo
Pracy i Polityki Społecznej

Krajowy System Monitoringu Świadczeń Rodzinnych; dane jednostkowe o beneficjentach i członkach ich rodzin:

– o osobach w zakresie: stopień pokrewieństwa członka rodziny z osobą ubiegającą się o świadczenie, data urodzenia, stan cywilny, obywatelstwo, adres zamieszkania, rodzaj niepełnosprawności, rodzaj szkoły, do której uczęszcza dziecko,

– o dochodach osób w zakresie: typ dochodu, rodzaj dochodu, rodzaj ryczałtu podatkowego, rodzaj dochodu bez podatku, kwota dochodu,

– o dochodach rodzin w zakresie: kwota dochodu rocznego brutto, kwota alimentów świadczonych, kwota opłat za placówki, kwota dochodu utraconego, kwota dochodu uzyskanego, kwota dochodu miesięcznego,

– o rodzajach i kwotach świadczeń w zakresie: wartość świadczenia z budżetu, wartość świadczenia ze środków gminy;

bezpośredni dostęp GUS do danych z systemu

pobieranie danych raz
w kwartale – 75 dni po kwartale

GUS

 

c) pkt 9 otrzymuje brzmienie:

„9. Rodzaje wynikowych informacji statystycznych

Zestaw danych:

– o gospodarstwach domowych beneficjentów środowiskowej pomocy społecznej według: wielkości, typów, grup pokoleniowych, podstawowych grup społeczno-ekonomicznych, wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu na osobę, powierzchni gospodarstwa rolnego, rodzaju problemów występujących w rodzinie, rodzaju udzielonej pomocy,

– o osobach w gospodarstwach domowych beneficjentów środowiskowej pomocy społecznej według: wieku, płci, stanu cywilnego, poziomu wykształcenia, aktywności ekonomicznej, głównego źródła utrzymania, miejsca zamieszkania (miasto, wieś), stanu zdrowia,

– o osobach korzystających ze świadczeń rodzinnych według wieku, płci, stanu zdrowia i rodzajów świadczeń,

– o rodzinach korzystających z zasiłków rodzinnych według liczby osób w rodzinie, liczby dzieci, przeciętnego dochodu na osobę w rodzinie,

w układzie regionów, województw, podregionów, powiatów, gmin, filii ośrodków pomocy społecznej w dużych miastach.”;

9) uchyla się badanie o symbolu 1.29.20(098) Europejskie Badanie Zdrowia i Integracji Społecznej;

10) w badaniu o symbolu 1.43.14(116) Wskaźniki społeczeństwa informacyjnego w pkt 8 Źródła danych w tabeli w lp. 3 i 4 rubryka 8.3 otrzymuje brzmienie:

„raz w roku, kwiecień/maj 2012 r.”;

11) w badaniu o symbolu 1.45.03(128) Użytkowanie gruntów w pkt 8 Źródła danych w tabeli w lp. 3 rubryka 8.3 otrzymuje brzmienie:

„raz w roku do 4 lipca 2012 r. według stanu w dniu 10 czerwca 2012 r.”;

12) w badaniu o symbolu 1.45.07(131) Produkcja ważniejszych upraw rolnych w pkt 8 Źródła danych w tabeli w lp. 4 rubryka 8.3 otrzymuje brzmienie:

„raz w roku do 9 listopada 2012 r. z danymi za rok 2012”;

13) badanie o symbolu 1.45.38(152) Koniunktura w rolnictwie otrzymuje brzmienie:

„1. Symbol badania:

1.45.38(152)

2. Temat badania:

Koniunktura w rolnictwie

3. Rodzaj badania:

Badanie nowe

4. Prowadzący badanie:

Prezes Głównego Urzędu Statystycznego

5. Cel badania

Pozyskiwanie informacji o ocenach aktualnej i przewidywanej sytuacji gospodarstw rolnych, zbieranie informacji o zamierzeniach użytkowników gospodarstw rolnych dotyczących prowadzonej przez nich działalności rolniczej. Pozyskane informacje zostaną wykorzystane do opracowania bieżących informacji o sytuacji społeczno-gospodarczej kraju, oceny warunków produkcyjno-ekonomicznych w rolnictwie.

6. Zakres podmiotowy

Gospodarstwa rolne osób prawnych, jednostek organizacyjnych niemających osobowości prawnej oraz osób fizycznych.

7. Zakres przedmiotowy

Opinie użytkowników gospodarstw rolnych o bieżącym i przyszłym kształtowaniu się m.in. produkcji roślinnej i zwierzęcej, popytu na produkty rolne, sytuacji ogólnej gospodarstw rolnych, czynnikach sprzyjających i ograniczających prowadzenie działalności rolniczej. Ponadto informacje o źródłach finansowania gospodarstw rolnych i dokonanych inwestycjach.

8. Źródła danych

Ankieta GUS: AK-R

Lp.

Podmioty przekazujące dane statystyczne

Forma przekazania danych

Częstotliwość
i termin

Miejsce
przekazania danych

8.0

8.1

8.2

8.3

8.4

1

osoby prawne i jednostki organizacyjne niemające osobowości prawnej za swoje jednostki lokalne prowadzące działalność zaklasyfikowaną według PKD do działalności w zakresie sekcji A, dział 01, grupy: 01.1 – uprawy rolne inne niż wieloletnie, 01.2 – uprawa roślin wieloletnich, 01.3 – rozmnażanie roślin, 01.4 – chów i hodowla zwierząt, 01.5 – uprawy rolne połączone z chowem i hodowlą zwierząt, a także niezależnie od zakwalifikowania działalności, gdy w gruntach użytkowanych przez jednostkę powierzchnia użytków rolnych przekracza 1 ha

AK-R – ankieta koniunktury w gospodarstwie rolnym; w formie elektronicznej;

dwa razy w roku: do 4 lipca 2012 r. z danymi według stanu w dniu 10 czerwca 2012 r.; do 14 grudnia 2012 r. z danymi według stanu w dniu 1 grudnia 2012 r.

portal sprawozdawczy GUS www.stat.gov.pl;

dla podmiotów o liczbie pracujących nie większej niż 5 osób dopuszczalne jest przekazywanie danych w formie papierowej;

Urząd Statystyczny
w Zielonej Górze

metoda pełna; obowiązkowe

2

wylosowane gospodarstwa indywidualne o powierzchni użytków rolnych powyżej 1 ha

AK-R – ankieta koniunktury w gospodarstwie rolnym; w formie papierowej; metoda reprezentacyjna (1,5%); obowiązkowe

dwa razy w roku: do 4 lipca 2012 r. z danymi według stanu w dniu 10 czerwca 2012 r., do 14 grudnia 2012 r. z danymi według stanu w dniu 1 grudnia 2012 r.

ankieter statystyczny
w miejscu zamieszkania użytkownika gospodarstwa wylosowanego do badania

 

9. Rodzaje wynikowych informacji statystycznych

Informacje wyszczególnione w zakresie przedmiotowym badania prezentowane jako struktury, salda odpowiedzi oraz wskaźniki – według typów gospodarstw rolnych, grup obszarowych użytków rolnych, form własności – kraj, regiony (NTS 1), województwa (NTS 2).

10. Terminy i formy udostępniania

Raport „Koniunktura w rolnictwie” – sierpień 2012 r.; styczeń 2013 r.

11. Koszty i sposób finansowania

2 993 500 zł – budżet GUS”;

14) w badaniu o symbolu 1.61.05(189) Roczne badanie działalności gospodarczej przedsiębiorstw:

a) w pkt 8 Źródła danych w tabeli w lp. 2 rubryka 8.3 otrzymuje brzmienie:

„raz w roku do 30 kwietnia 2013 r. z danymi za rok 2012”,

b) w pkt 10 Terminy i formy udostępniania uchyla się tiret pierwsze;

15) w badaniu o symbolu 1.66.01(230) Środki trwałe w gospodarce narodowej w pkt 8 Źródła danych w tabeli w lp. 3 rubryka 8.3 otrzymuje brzmienie:

„raz w roku do 5 września 2013 r. z danymi za rok 2012”;

16) w badaniu o symbolu 1.67.08(238) Badanie rozmiarów szarej gospodarki według regionów, województw i podregionów:

a) w pkt 8 Źródła danych w tabeli rubryka 8.3 otrzymuje brzmienie:

„raz w roku do 19 września 2013 r. z danymi za rok 2012”,

b) w pkt 10 Terminy i formy udostępniania zdanie drugie otrzymuje brzmienie:

„Opracowanie w formie papierowej dla GUS – Badanie podmiotów małych i średnich za 2012 rok – grudzień 2013 r.”.

§ 2.
 Rozporządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia.

Prezes Rady Ministrów: D. Tusk

Metryka
  • Data ogłoszenia: 2012-09-12
  • Data wejścia w życie: 2012-09-27
  • Data obowiązywania: 2012-09-27
  • Dokument traci ważność: 2015-07-23

REKLAMA

Dziennik Ustaw

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA