REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Dziennik Ustaw - rok 2013 poz. 844

ROZPORZĄDZENIE
RADY MINISTRÓW

z dnia 24 czerwca 2013 r.

zmieniające rozporządzenie w sprawie programu badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2013

Tekst pierwotny

Na podstawie art. 18 ustawy z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej (Dz. U. z 2012 r. poz. 591 oraz z 2013 r. poz. 2) zarządza się, co następuje:

§ 1.
W rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2012 r. w sprawie programu badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2013 (Dz. U. poz. 1391) w załączniku do rozporządzenia „Program badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2013” wprowadza się następujące zmiany:

1) w badaniu o symbolu 1.01.12(010) Ekonomiczne aspekty ochrony środowiska:

a) pkt 4 otrzymuje brzmienie:

4. Prowadzący badanie:

Prezes Głównego Urzędu Statystycznego

Minister właściwy do spraw gospodarki wodnej

Minister właściwy do spraw środowiska

Minister właściwy do spraw rozwoju wsi

Minister właściwy do spraw administracji publicznej

Główny Inspektor Ochrony Środowiska”,

 

b) w pkt 8 Źródła danych:

– część zamieszczona nad tabelą otrzymuje brzmienie:

„Załącznik do sprawozdań GUS: F-03, SP, SG-01 – środki trwałe; sprawozdania MŚ: OŚ-2b, OŚ-4/r, OŚ-4g, OŚ-4p, OŚ-4w/n oraz kwestionariusz OS-29/k; sprawozdania MRiRW: RRW-2 i RRW-12; wewnętrzne systemy informacyjne: Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji o stratach powodziowych, Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej dotyczący opłat i kar za korzystanie ze środowiska oraz dotyczący pomocy zagranicznej udzielonej Polsce, Wyższego Urzędu Górniczego dotyczący gruntów przekształconych działalnością górniczą i szkód spowodowanych ruchem zakładu górniczego, materiały i raporty BOŚ S.A.”,

– w tabeli:

– – w lp. 4 rubryka 8.1 otrzymuje brzmienie:

„Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji”,

– – uchyla się lp. 8 i 9;

2) w badaniu o symbolu 1.03.03(020) Przestępstwa. Zamachy samobójcze. Wypadki tonięcia w pkt 8 Źródła danych:

a) część zamieszczona nad tabelą otrzymuje brzmienie:

„Karty statystyczne MS: MS-Stp1, MS-Stp2, policyjne systemy informacyjne generujące dane statystyczne o przestępstwach, zamachach samobójczych, wypadkach tonięcia. Sprawozdanie PG: PG-P2.”,

b) w tabeli uchyla się lp. 18–21;

3) w badaniu o symbolu 1.04.07(025) Podmioty nowej gospodarki społecznej: centra integracji społecznej, warsztaty terapii zajęciowej, zakłady aktywności zawodowej:

a) w pkt 8 Źródła danych:

– część zamieszczona nad tabelą otrzymuje brzmienie:

„Dane: wojewodów z rejestrów jednostek organizacyjnych, którym nadano status centrum integracji społecznej, Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej z informacji zbiorczych przekazanych przez wojewodów ze sprawozdań centrów integracji społecznej; Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z systemu informacyjnego Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Wtórne wykorzystanie danych ze sprawozdania SOF-5 (pozyskane w badaniu 1.04.05).”,

– w tabeli:

– – lp. 1 otrzymuje brzmienie:

1

wojewodowie

rejestr jednostek organizacyjnych, którym nadano status centrum integracji społecznej; dane jednostkowe w zakresie: nazwa jednostki, REGON, województwo, powiat, miejscowość, ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, poczta, telefony, fax, e-mail, data rozpoczęcia działalności, data zakończenia działalności; Instytucja tworząca Centrum Integracji Społecznej: nazwa, miejscowość, ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, poczta, telefon, fax, e-mail; w formie elektronicznej

raz w roku do 15 lutego 2014 r. według stanu na dzień 31.12.2013 r.

GUS

 

– – w lp. 2 rubryka 8.3 otrzymuje brzmienie:

„raz w roku do 30 maja 2014 r. z danymi za rok 2013”,

b) pkt 10 otrzymuje brzmienie:

„10. Terminy i formy udostępniania

Tablice wynikowe (wydruk i forma elektroniczna) – listopad 2014 r.”;

4) w badaniu o symbolu 1.23.02(042) Pracujący w gospodarce narodowej w pkt 8 Źródła danych w tabeli:

a) w lp. 1 rubryka 8.1 otrzymuje brzmienie:

„osoby prawne, jednostki organizacyjne niemające osobowości prawnej oraz osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w zakresie: upraw rolnych, chowu i hodowli zwierząt, łowiectwa, włączając działalność usługową (dział 01, w tym Agencja Nieruchomości Rolnych według jednostek lokalnych), rybactwa (dział 03) z wyłączeniem klasy 03.11 – rybołówstwo w wodach morskich, działalności finansowej i ubezpieczeniowej według jednostek lokalnych (działy 64–66), badań naukowych i prac rozwojowych (dział 72), działalności weterynaryjnej (dział 75), administracji publicznej i obrony narodowej; obowiązkowych zabezpieczeń społecznych (dział 84, w tym klasa 84.30 według jednostek lokalnych), edukacji (dział 85, z wyjątkiem podklasy 85.42.B według jednostek lokalnych), opieki zdrowotnej i pomocy społecznej (działy 86–88, w tym działy 87 i 88 według jednostek lokalnych), jednostki sfery budżetowej oraz instytucje gospodarki budżetowej zaklasyfikowane do działalności pozostałych rodzajów niewymienionych wyżej bez względu na liczbę pracujących, z wyłączeniem osób prawnych, jednostek organizacyjnych niemających osobowości prawnej oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, o liczbie pracujących do 9 osób w zakresie sekcji K (dział 64, 66 z wyłączeniem banków, spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych, instytucji ubezpieczeniowych, biur i domów maklerskich, towarzystw i funduszy inwestycyjnych oraz narodowych funduszy inwestycyjnych, towarzystw i funduszy emerytalnych), P (z wyłączeniem szkolnictwa wyższego podklasa 85.42.B oraz publicznych i niepublicznych: przedszkoli, szkół (podstawowych, gimnazjów, ponadgimnazjalnych, artystycznych), placówek systemu oświaty, innych jednostek organizacyjnych systemu oświaty i zespołów szkół i placówek systemu oświaty), Q (z wyłączeniem samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej), indywidualnych gospodarstw rolnych, fundacji, stowarzyszeń, partii politycznych, związków zawodowych, organizacji społecznych, organizacji pracodawców, samorządu gospodarczego i zawodowego”,

b) w lp. 2 rubryka 8.1 otrzymuje brzmienie:

„osoby prawne, jednostki organizacyjne niemające osobowości prawnej oraz osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w zakresie: upraw rolnych, chowu i hodowli zwierząt, łowiectwa, włączając działalność usługową (dział 01, w tym Agencja Nieruchomości Rolnych według jednostek lokalnych), rybactwa (dział 03) z wyłączeniem klasy 03.11 – rybołówstwo w wodach morskich, działalności finansowej i ubezpieczeniowej według jednostek lokalnych (działy 64–66), badań naukowych i prac rozwojowych (dział 72), działalności weterynaryjnej (dział 75), administracji publicznej i obrony narodowej; obowiązkowych zabezpieczeń społecznych (dział 84, w tym klasa 84.30 według jednostek lokalnych), edukacji (dział 85, z wyjątkiem podklasy 85.42.B według jednostek lokalnych), opieki zdrowotnej i pomocy społecznej (działy 86–88, w tym działy 87 i 88 według jednostek lokalnych), jednostki sfery budżetowej oraz instytucje gospodarki budżetowej zaklasyfikowane do działalności pozostałych rodzajów niewymienionych wyżej bez względu na liczbę pracujących, z wyłączeniem osób prawnych, jednostek organizacyjnych niemających osobowości prawnej oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, o liczbie pracujących do 9 osób w zakresie sekcji K (dział 64, 66 z wyłączeniem banków, spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych, instytucji ubezpieczeniowych, biur i domów maklerskich, towarzystw i funduszy inwestycyjnych oraz narodowych funduszy inwestycyjnych, towarzystw i funduszy emerytalnych), P (z wyłączeniem szkolnictwa wyższego podklasa 85.42.B oraz publicznych i niepublicznych: przedszkoli, szkół (podstawowych, gimnazjów, ponadgimnazjalnych, artystycznych), placówek systemu oświaty, innych jednostek organizacyjnych systemu oświaty i zespołów szkół i placówek systemu oświaty), Q (z wyłączeniem samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej), indywidualnych gospodarstw rolnych, fundacji, stowarzyszeń, partii politycznych, związków zawodowych, organizacji społecznych, organizacji pracodawców, samorządu gospodarczego i zawodowego”;

5) w badaniu o symbolu 1.29.07(089) Infrastruktura ochrony zdrowia i jej funkcjonowanie w pkt 8 Źródła danych część zamieszczona nad tabelą otrzymuje brzmienie:

„Sprawozdania MZ: MZ-24, MZ-29, MZ-29A, MZ-30, MZ-42.

Sprawozdania GUS: ZD-2, ZD-3, ZD-4.

Sprawozdania MSW: MSW-32, MSW-33, MSW-38, MSW-42, MSW-43, MSW-44, MSW-45.

Dane z systemów informacyjnych NFZ; dane z systemów informacyjnych wojewodów w zakresie ratownictwa medycznego.

Wtórne wykorzystanie danych ze sprawozdania GUS: SP-3 (opisane w badaniu 1.61.05) i sprawozdań MZ: MZ-06, MZ-35A (opisane w badaniu 1.29.04), MZ-11, MZ-15, MZ-19 (opisane w badaniu 1.29.02), MZ-35 (opisane w badaniu 1.29.06).

Wykorzystanie danych: Ministerstwa Zdrowia z Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą; wojewodów – wykaz jednostek wchodzących w skład systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne (pozyskanych w badaniu 1.80.01).”;

6) w badaniu o symbolu 1.43.13(109) Innowacje w sektorze usług:

a) pkt 6 otrzymuje brzmienie:

„6. Zakres podmiotowy

Podmioty prowadzące działalność gospodarczą zaklasyfikowaną według PKD do: działu 46, sekcji H, sekcji J, sekcji K, działów 71, 72, 73, w których liczba pracujących wynosi 10 osób i więcej – próba reprezentacyjna.”,

b) w pkt 8 Źródła danych w tabeli rubryka 8.1 otrzymuje brzmienie:

„osoby prawne, jednostki organizacyjne niemające osobowości prawnej oraz osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, w których liczba pracujących wynosi 10 osób i więcej, a działalność zaklasyfikowana jest według PKD do działu 46 – handel hurtowy, z wyłączeniem handlu pojazdami samochodowymi; sekcji H – transport i gospodarka magazynowa; sekcji J – informacja i komunikacja; sekcji K – działalność finansowa i ubezpieczeniowa; działu 71 – działalność w zakresie architektury i inżynierii; badania i analizy techniczne; działu 72 – badania naukowe i prace rozwojowe; działu 73 – reklama, badanie rynku i opinii publicznej”;

7) w badaniu o symbolu 1.44.11(118) Paliwa ciekłe i gazowe w pkt 8 Źródła danych w tabeli w lp. 8 w rubryce 8.3:

a) uchyla się wyrazy „dwa razy w roku:”,

b) po wyrazach „20 lipca 2013 r.” dodaje się przecinek i wyrazy „do 20 stycznia 2014 r. z danymi za II półrocze 2013 r.”;

8) w badaniu o symbolu 1.45.01(120) Badanie struktury gospodarstw rolnych:

a) w pkt 8 Źródła danych w tabeli w lp. 2 rubryka 8.3 otrzymuje brzmienie:

„raz w roku od 1 do 9 czerwca 2013 r. według stanu w dniu 1 czerwca 2013 r.

raz w roku od 10 czerwca do 7 lipca 2013 r. według stanu w dniu 1 czerwca 2013 r.”,

b) w pkt 10 Terminy i formy udostępniania tiret pierwsze i drugie otrzymują brzmienie:

„– „Użytkowanie gruntów i powierzchnia zasiewów w 2013 r.” – listopad/grudzień 2013 r.

– „Charakterystyka gospodarstw rolnych” – czerwiec 2014 r.”;

9) w badaniu o symbolu 1.45.03(122) Użytkowanie gruntów w pkt 10 Terminy i formy udostępniania tiret drugie otrzymuje brzmienie:

„– „Użytkowanie gruntów i powierzchnia zasiewów w 2013 r.” – listopad/grudzień 2013 r.,”;

10) w badaniu o symbolu 1.45.05(123) Powierzchnia zasiewów w pkt 10 Terminy i formy udostępniania tiret trzecie otrzymuje brzmienie:

„– „Użytkowanie gruntów i powierzchnia zasiewów w 2013 r.” – listopad/grudzień 2013 r.,”;

11) w badaniu o symbolu 1.45.07(125) Produkcja ważniejszych upraw rolnych:

a) w pkt 7 Zakres przedmiotowy tiret trzecie otrzymuje brzmienie:

„– szacunek przedwynikowy – obejmuje produkcję zbóż według gatunków i form użytkowania, strączkowych jadalnych, oleistych, ziemniaków, buraków cukrowych, kukurydzy na zielonkę. Szacunek plonów zbóż i rzepaku i rzepiku metodą reprezentacyjną (wywiady w wylosowanych gospodarstwach indywidualnych) w powiązaniu z ocenami terenowych i centralnych ekspertów rolnych oraz wynikami sprawozdawczości z jednostek państwowych, spółdzielczych i spółek,”,

b) w pkt 8 Źródła danych:

– część zamieszczona nad tabelą otrzymuje brzmienie:

„Sprawozdania GUS: R-05 (opisane w badaniu 1.45.03), R-06 (opisane w badaniu 1.45.05), R-SGR (opisane w badaniu 1.45.01), R-r-oz, R-r-zb, R-r-pw; oceny i szacunki ekspertów terenowych; sprawozdanie Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych Z.2.GIJHARS oraz sprawozdanie Agencji Rynku Rolnego Z.3.ARR.”,

– w tabeli uchyla się lp. 2;

12) w badaniu o symbolu 1.45.09(127) Pogłowie i produkcja bydła oraz innych gatunków zwierząt gospodarskich (bez świń):

a) w pkt 8 Źródła danych w tabeli w lp. 2 rubryka 8.3 otrzymuje brzmienie:

„dwa razy w roku: do 7 lipca 2013 r. i do 20 grudnia 2013 r.”,

b) w pkt 10 Terminy i formy udostępniania uchyla się tiret trzecie;

13) w badaniu o symbolu 1.45.10(128) Pogłowie i produkcja świń:

a) w pkt 8 Źródła danych w tabeli w lp. 2 w rubryce 8.3 wyrazy „16 grudnia 2013 r.” zastępuje się wyrazami „20 grudnia 2013 r.”,

b) w pkt 10 Terminy i formy udostępniania uchyla się tiret trzecie;

14) w badaniu o symbolu 1.45.26(139) Łowiectwo:

a) pkt 6 otrzymuje brzmienie:

„6. Zakres podmiotowy

Zarządcy i dzierżawcy obwodów łowieckich (jednostki organizacyjne Lasów Państwowych, Zarząd Główny Polskiego Związku Łowieckiego, koła łowieckie, jednostki naukowo-dydaktyczne oraz inne prowadzące ośrodki hodowli zwierzyny określone w ustawie z dnia 13 października 1995 r. – Prawo łowieckie (Dz. U. z 2005 r. Nr 127, poz. 1066, z późn. zm.)), zarządy województw, jednostki prowadzące działalność w zakresie skupu tusz i obrotu tuszami zwierzyny.”,

b) w pkt 8 Źródła danych:

– część zamieszczona nad tabelą otrzymuje brzmienie:

„Sprawozdanie GUS: R-10 (omówione w badaniu 1.45.12).

Dane Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych, Zarządu Głównego Polskiego Związku Łowieckiego, zarządów województw, jednostek naukowo-dydaktycznych i innych prowadzących ośrodki hodowli zwierzyny (OHZ) – z systemów dotyczących realizacji rocznych łowieckich planów gospodarczych.”,

– w tabeli uchyla się lp. 1;

15) w badaniu o symbolu 1.45.38(145) Koniunktura w rolnictwie:

a) w pkt 8 Źródła danych w tabeli w lp. 2 rubryka 8.3 otrzymuje brzmienie:

„dwa razy w roku: od 10 czerwca do 7 lipca 2013 r. według stanu w dniu 1 czerwca 2013 r.;

od 1 do 20 grudnia 2013 r. według stanu w dniu 1 grudnia 2013 r.”,

b) pkt 10 otrzymuje brzmienie:

„10. Terminy i formy udostępniania

Informacje sygnalne:

– „Koniunktura w gospodarstwach rolnych w I półroczu 2013 r.” – wrzesień 2013 r.

– „Koniunktura w gospodarstwach rolnych w II półroczu 2013 r.” – luty 2014 r.”;

16) w badaniu o symbolu 1.67.08(233) Badanie rozmiarów szarej gospodarki według regionów, województw i podregionów w pkt 8 Źródła danych w tabeli w lp. 1 rubryka 8.2 otrzymuje brzmienie:

„CBSG/01 – badanie podmiotów małych i średnich; w formie elektronicznej;

dla podmiotów o liczbie pracujących nie większej niż 5 osób dopuszczalne jest przekazywanie danych w formie papierowej;

metoda reprezentacyjna (1,4% dla jednostek małych i 60% dla jednostek średnich realizujących sprawozdanie (F-01/I-01)); obowiązkowe”;

17) w badaniu o symbolu 1.80.01(242) System Jednostek Statystycznych – operaty w pkt 8 Źródła danych:

a) część zamieszczona nad tabelą otrzymuje brzmienie:

„Systemy informacyjne: Głównego Urzędu Statystycznego – Krajowy Rejestr Urzędowy Podmiotów Gospodarki Narodowej (REGON); Ministerstwa Finansów – Centralny Rejestr Podmiotów – Krajowej Ewidencji Podatników i System Informacji Podatkowych dla danych dotyczących osób prawnych, jednostek organizacyjnych niemających osobowości prawnej, osób fizycznych prowadzących: samodzielną działalność gospodarczą, działy specjalne produkcji rolnej; Zakładu Ubezpieczeń Społecznych – Kompleksowy System Informatyczny (KSI ZUS); Ministerstwa Edukacji Narodowej – System Informacji Oświatowej dla danych o szkołach; Ministerstwa Zdrowia – Rejestr Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą; wojewodów – wykaz jednostek wchodzących w skład systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne; Krajowej Rady Spółdzielczej – baza spółdzielni; Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w zakresie danych o producentach rolnych, działkach i gospodarstwach rolnych; Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w zakresie danych o gospodarstwach ekologicznych; Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w zakresie danych o ubezpieczonych i gospodarstwach rolnych; starostw powiatowych w zakresie danych z ewidencji gruntów i budynków; Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii w zakresie Państwowego rejestru granic oraz powierzchni jednostek podziałów terytorialnych kraju, Ewidencji miejscowości, ulic i adresów, Państwowego rejestru nazw geograficznych, ortofotomap; urzędów marszałkowskich – Baza Danych Obiektów Topograficznych; wykorzystanie zbiorów danych Ministerstwa Edukacji Narodowej z Systemu Informacji Oświatowej opisanych w badaniu 1.27.01; wykorzystanie zbiorów danych Ministerstwa Finansów – baza danych o podatnikach podatku od towarów i usług (VAT) opisanych w badaniu 1.61.01; wykorzystanie danych ze sprawozdań GUS: SP, SP-3 i F-02 (omówionych w badaniu 1.61.05), DG-1 (omówionych w badaniu 1.61.04), F-01/s (omówionych w badaniu 1.27.05), Z-06 (omówionych w badaniu 1.23.02), F-01/I/01 (omówionych w badaniu 1.61.01), GP (omówionych w badaniu 1.61.12), KZ (omówionych w badaniu 1.61.15), KZZ (omówionych w badaniu 1.61.16), R-05 (omówionych w badaniu 1.45.03).”,

b) w tabeli:

– lp. 10 otrzymuje brzmienie:

10

Ministerstwo Zdrowia Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia

Rejestr Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą; dane jednostkowe o:

– świadczeniodawcach w zakresie: numer księgi rejestrowej, oznaczenie organu prowadzącego rejestr, firma, nazwa albo imię i nazwisko podmiotu leczniczego, adres siedziby podmiotu leczniczego, a w przypadku osoby fizycznej – adres do korespondencji, numer telefonu, adres e-mail, TERYT, REGON, NIP, forma organizacyjno-prawna podmiotu leczniczego oznaczona kodem resortowym stanowiącym część IV systemu resortowych kodów identyfikacyjnych, nazwa podmiotu tworzącego oraz kod resortowy stanowiący część III systemu resortowych kodów identyfikacyjnych w przypadku podmiotu leczniczego niebędącego przedsiębiorcą, data rozpoczęcia działalności leczniczej, data zakończenia działalności leczniczej,

– przedsiębiorstwach podmiotu leczniczego w zakresie: nazwa, adres, numer telefonu, adres e-mail, TERYT, REGON (14-znakowy), rodzaj działalności leczniczej wykonywanej w przedsiębiorstwie podmiotu leczniczego, oznaczony kodem resortowym stanowiącym część VI systemu resortowych kodów identyfikacyjnych, data rozpoczęcia/zakończenia działalności leczniczej,

– jednostkach organizacyjnych w zakresie: nazwa, adres, numer telefonu, adres e-mail, TERYT, REGON (14-znakowy), kod resortowy identyfikujący jednostkę organizacyjną w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego, stanowiący część V systemu resortowych kodów identyfikacyjnych, zakres udzielanych świadczeń zdrowotnych, data rozpoczęcia/zakończenia działalności,

– komórkach organizacyjnych w zakresie: nazwa, adres, numer telefonu, adres e-mail, TERYT, REGON (14-znakowy), kod resortowy identyfikujący komórkę organizacyjną stanowiący część VII systemu resortowych kodów identyfikacyjnych, zakres udzielanych świadczeń zdrowotnych, kod resortowy identyfikujący jednostkę organizacyjną, w której działa komórka organizacyjna, stanowiący część V systemu resortowych kodów identyfikacyjnych, data rozpoczęcia/zakończenia działalności, liczba łóżek ogółem

w formie elektronicznej

dwa razy w roku:

do 30 sierpnia 2013 r. według stanu w dniu 31 lipca 2013 r.,

do 30 stycznia 2014 r. według stanu w dniu 31 grudnia 2013 r.

GUS

 

– po lp. 10 dodaje się lp. 10a w brzmieniu:

10a

wojewodowie

Wykaz jednostek wchodzących w skład systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne, centrów urazowych oraz szpitali posiadających jednostki organizacyjne wyspecjalizowane w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych niezbędnych dla ratownictwa medycznego ujęte w planie działania systemu; dane jednostkowe o:

– zespołach ratownictwa medycznego w zakresie: nazwa dysponenta, nazwa, adres jednostki organizacyjnej, numer telefonu, adres e-mail, powiat, miejsce stacjonowania, liczba i rodzaj zespołów,

– lotniczych zespołach ratownictwa medycznego w zakresie: nazwa, numer telefonu, adres e-mail, powiat, miejsce stacjonowania zespołu,

– szpitalnych oddziałach ratunkowych w zakresie: nazwa, adres jednostki, numer telefonu, adres e-mail,

– centrach urazowych w zakresie: nazwa, adres, numer telefonu, adres e-mail,

– izbach przyjęć w zakresie: nazwa, adres, numer telefonu, adres e-mail,

– specjalistycznych oddziałach w zakresie: nazwa, adres, numer telefonu, adres e-mail,

– centrach powiadamiania ratunkowego w zakresie: nazwa, adres, powiat, numer telefonu, adres e-mail

w formie elektronicznej

do 31 października 2013 r. według stanu w dniu 30 września 2013 r.

GUS

 

18) w badaniu o symbolu 1.80.02(243) System Jednostek do Badań Społecznych – operaty w pkt 8 Źródła danych w tabeli w lp. 1 rubryka 8.3 otrzymuje brzmienie:

„do 10 lipca 2013 r. – dane według stanu na dzień 31 marca 2013 r.,

do 28 lutego 2014 r. – dane według stanu na dzień 31 grudnia 2013 r.”.

§ 2.
Rozporządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia.

Prezes Rady Ministrów: D. Tusk

Metryka
  • Data ogłoszenia: 2013-07-26
  • Data wejścia w życie: 2013-08-10
  • Data obowiązywania: 2013-08-10
  • Dokument traci ważność: 2015-07-23

REKLAMA

Dziennik Ustaw

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA