REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Monitor Polski - rok 2002 nr 28 poz. 456

ZARZĄDZENIE Nr 81 PREZESA RADY MINISTRÓW

z dnia 1 lipca 2002 r.

w sprawie nadania statutu Ministerstwu Spraw Zagranicznych.

Tekst pierwotny

Na podstawie art. 39 ust. 5 ustawy z dnia 8 sierpnia 1996 r. o Radzie Ministrów (Dz. U. z 1999 r. Nr 82, poz. 929, z 2000 r. Nr 120, poz. 1268 oraz z 2001 r. Nr 102, poz. 1116 i Nr 154, poz. 1799 i 1800) zarządza się, co następuje:

§ 1.
Ministerstwu Spraw Zagranicznych nadaje się statut, stanowiący załącznik do zarządzenia.
§ 2.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia z mocą od dnia 1 lipca 2002 r.

Prezes Rady Ministrów: L. Miller

Załącznik 1. [STATUT MINISTERSTWA SPRAW ZAGRANICZNYCH]

Załącznik do zarządzenia nr 81 Prezesa Rady Ministrów
z dnia 1 lipca 2002 r. (poz. 456)

STATUT MINISTERSTWA SPRAW ZAGRANICZNYCH

§ 1. Ministerstwo Spraw Zagranicznych, zwane dalej „Ministerstwem”, zapewnia obsługę Ministra Spraw Zagranicznych właściwego, na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2002 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Spraw Zagranicznych (Dz. U. Nr 97 poz. 870), do spraw zagranicznych.

§ 2. W skład Ministerstwa wchodzą następujące komórki organizacyjne:

1) Gabinet Polityczny Ministra,

2) Sekretariat Ministra,

3) Biuro Dyrektora Generalnego,

4) Departament Strategii i Planowania Polityki Zagranicznej,

5) Departament Unii Europejskiej i Obsługi Negocjacji Akcesyjnych,

6) Departament Polityki Bezpieczeństwa,

7) Departament Prawno-Traktatowy,

8) Departament Systemu Narodów Zjednoczonych i Problemów Globalnych,

9) Departament Zagranicznej Polityki Ekonomicznej,

10) Departament Europy,

11) Departament Ameryki,

12) Departament Azji i Pacyfiku,

13) Departament Afryki i Bliskiego Wschodu,

14) Protokół Dyplomatyczny,

15) Departament Promocji,

16) Departament Systemu Informacji,

17) Departament Konsularny i Polonii,

18) Archiwum,

19) Biuro Kadr i Szkolenia,

20) Biuro Budżetu i Finansów,

21) Biuro Administracji,

22) Biuro Informatyki i Łączności,

23) Biuro Bezpieczeństwa Dyplomatycznego.

REKLAMA

Monitor Polski

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA