REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Dzienniki Urzędowe - rok 2011 nr 8 poz. 41

ZARZĄDZENIE Nr 18
MINISTRA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI1)

z dnia 17 czerwca 2011 r.

zmieniające zarządzenie w sprawie nadania statutu Zakładowi Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Koszalinie

Tekst pierwotny

Na podstawie art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 30 sierpnia 1991 r. o zakładach opieki zdrowotnej (Dz. U. z 2007 r. Nr 14, poz. 89, z późn. zm.2)) zarządza się, co następuje:

§ 1.

W zarządzeniu Nr 34 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 2 października 2001 r. w sprawie nadania statutu Zakładowi Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Koszalinie (Dz. Urz. Min. Spraw Wew. i Ad. Nr 11, poz. 48, z późn. zm.3)), w załączniku „STATUT Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Koszalinie” wprowadza się następujące zmiany:

1) w § 9 w ust. 1 pkt 2 otrzymuje brzmienie:

„2) specjalistycznych w zakresie: alergologii, dermatologii, chirurgii dziecięcej, diabetologii, endokrynologii, gastroenterologii, kardiologii, badań profilaktycznych, neurologii, gruźlicy i chorób płuc, reumatologii, ginekologii i położnictwa, chirurgii ogólnej, onkologii, chirurgii ręki, otolaryngologii, logopedii, zdrowia psychicznego, chirurgii urazowo-ortopedycznej, okulistyki, psychiatrii, stomatologii, stomatologii dziecięcej, ortodoncji, protetyki stomatologicznej, wad postawy, chorób piersi, medycyny sportowej, urologii, chirurgii onkologicznej, neurochirurgii, preluksacji, leczenia bólu, promocji zdrowia, chorób metabolicznych, andrologii,”;

2) w załączniku do „STATUTU Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Koszalinie”:

a) w części II. PRZYCHODNIA w KOSZALINIE w ust. 2 „Poradnie Specjalistyczne” po pkt 32 kropkę zastępuje się przecinkiem, a następnie dodaje się pkt 33 i pkt 34 w brzmieniu:

„33) Chorób Metabolicznych,

34) Andrologiczna.”,

b) po części II. PRZYCHODNIA w KOSZALINIE dodaje się część IIa w brzmieniu:

„IIa. ZAKŁAD PIELĘGNACYJNO-OPIEKUŃCZY w KOSZALINIE.”,

c) po części IV. ZAKŁAD PIELĘGNACYJNO-OPIEKUŃCZY w SŁUPSKU dodaje się część V w brzmieniu:

„V. PRZYCHODNIA w POŁCZYNIE-ZDROJU.

1. Podstawowa Opieka Zdrowotna:

1) Poradnia Lekarza POZ,

2) Gabinet Pielęgniarki Środowiskowo-Rodzinnej,

3) Gabinet Położnej Środowiskowo-Rodzinnej,

4) Gabinet Zabiegowy,

5) Punkt Szczepień.

2. Poradnie Specjalistyczne:

1) Chirurgii Dziecięcej,

2) Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej,

3) Ginekologiczno-Położnicza,

4) Alergologiczna,

5) Neurologiczna.”.

§ 2.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.

Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji: J. Miller

 

1) Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji kieruje działem administracji rządowej – sprawy wewnętrzne, na podstawie § 1 ust. 2 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 listopada 2007 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji (Dz. U. Nr 216, poz. 1604).

2) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2007 r. Nr 123, poz. 849, Nr 166, poz. 1172, Nr 176, poz. 1240 i Nr 181, poz. 1290, z 2008 r. Nr 171, poz. 1056 i Nr 234, poz. 1570, z 2009 r. Nr 19, poz. 100, Nr 76, poz. 641, Nr 98, poz. 817, Nr 157, poz. 1241 i Nr 219, poz. 1707, z 2010 r. Nr 96, poz. 620, Nr 107, poz. 679 i Nr 230, poz. 1507 oraz z 2011 r. Nr 45, poz. 235.

3) Zmiany tekstu wymienionego zarządzenia zostały ogłoszone w Dz. Urz. Min. Spraw Wew. i Ad. z 2002 r. Nr 6, poz. 18, z 2003 r. Nr 5, poz. 14, z 2004 r. Nr 2, poz. 4, z 2005 r. Nr 8, poz. 28 i Nr 13, poz. 49, z 2007 r. Nr 10, poz. 53, z 2008 r. Nr 6, poz. 19, z 2009 r. Nr 2, poz. 10 i Nr 12, poz. 70, z 2010 r. Nr 9, poz. 40 oraz z 2011 r. Nr 3, poz. 15.

REKLAMA

Dzienniki Urzędowe

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA