REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Dzienniki Urzędowe - rok 2017 poz. 217

DECYZJA NR 7
PREZESA URZĘDU LOTNICTWA CYWILNEGO

z dnia 16 lutego 2017 r.

w sprawie zatwierdzenia zmian elementów struktury przestrzeni powietrznej

Tekst pierwotny

Na podstawie art. 21 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 3 lipca 2002 r. – Prawo lotnicze (Dz. U. z 2016 r. poz. 605, 904, 1361 i 1948 oraz z 2017 r. poz. 60), w związku z § 4 ust. 4 i 7, § 5 ust. 2 i 4, § 8 ust. 8 oraz § 9 ust. 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 25 listopada 2008 r. w sprawie struktury polskiej przestrzeni powietrznej oraz szczegółowych warunków i sposobu korzystania z tej przestrzeni (Dz. U. z 2014 r. poz. 351) zarządza się, co następuje:

§ 1.

 Zatwierdza się zmianę w przestrzeni powietrznej FIR EPWW polegającą na:

1) reorganizacji stref czasowo rezerwowanych TRA 100 – 130 dla lotów bezzałogowych statków powietrznych wykonywanych poza zasięgiem wzroku operatora (B-VLOS) w przestrzeni niekontrolowanej dla Straży Granicznej:

infoRgrafika

infoRgrafika

infoRgrafika

infoRgrafika

infoRgrafika

2) wprowadzeniu stref czasowo rezerwowanych TRA dla lotów bezzałogowych statków powietrznych wykonywanych poza zasięgiem wzroku operatora (B-VLOS) w przestrzeni niekontrolowanej:

infoRgrafika

infoRgrafika

3) zmianie granic stref MATZ Malbork segmentów A, B, C:

infoRgrafika

4) wprowadzeniu trasy MRT dla lotniska Łęczyca oraz dodatkowego segmentu w rejonie poligonu EP D25:

TABELA 1: WSPÓŁRZĘDNE PUNKTÓW SIECI TRAS MRT

Punkty 110-115 – trasa MRT dla lotniska EPLY

Punkt 116 – dla przedłużenia trasy przy poligonie Nowa Dęba (EP D25)

infoRgrafika

TABELA 2: GRANICE PIONOWE ORAZ SZEROKOŚĆ SEGMENTÓW TRAS MRT

infoRgrafika

5) usunięciu segmentów strefy czasowo rezerwowanej TRA 23C i TRA 23F oraz zmianie granic segmentów TRA 23B i TRA 23E:

infoRgrafika

6) zmianie w drogach lotniczych:

a) droga L621: obniżenie drogi do poziomu FL95 w segmencie GOTIX – UREKO oraz wprowadzenie warunkowości CDR1 H24 w tym segmencie w przedziale wysokości FL95 – FL145

infoRgrafika

b) droga M977: wprowadzenie warunkowości CDR1 H24 w segmencie DIBED – OSMAT w przedziale wysokości FL95 – FL145

infoRgrafika

c) droga N195: obniżenie drogi do poziomu FL95 w segmencie DIBED – VELAX, wprowadzenie dwukierunkowości w tym segmencie w przedziale wysokości FL95 – FL145 oraz wprowadzenie warunkowości CDR1 H24 w segmencie TELDU – VELAX w przedziale wysokości FL95 – FL115

infoRgrafika

d) droga Q258: obniżenie drogi w segmencie DIBED – OSMAT do wysokości FL95

infoRgrafika

§ 2.

 Decyzja wchodzi w życie z dniem 27 kwietnia 2017 roku.

Prezes Urzędu Lotnictwa Cywilnego

Piotr Samson

 

Metryka
  • Data ogłoszenia: 2017-02-16
  • Data wejścia w życie: 2017-04-27
  • Data obowiązywania: 2017-04-27
Brak dokumentów zmieniających.
Brak zmienianych dokumentów.

REKLAMA

Dzienniki Urzędowe

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA