| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Akty prawne

ZARZĄDZENIE Nr 20
MINISTRA ADMINISTRACJI I CYFRYZACJI

z dnia 23 kwietnia 2015 r.

w sprawie ustanowienia i zadań Pełnomocnika Ministra Administracji i Cyfryzacji do spraw polityki właścicielskiej w stosunku do Poczty Polskiej S.A.

Na podstawie art. 34 ust. 1 ustawy z dnia 8 sierpnia 1996 r. o Radzie Ministrów (Dz. U. z 2012 r. poz. 392) w związku z § 7 ust. 1 regulaminu organizacyjnego Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji, stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr 3 Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 14 sierpnia 2014 r. w sprawie ustalenia regulaminu organizacyjnego Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji (Dz. Urz. Min. Ad. i Cyf. poz. 15), zarządza się, co następuje:

§ 1. 1. Ustanawia się Pełnomocnika Ministra Administracji i Cyfryzacji do spraw polityki właścicielskiej w stosunku do Poczty Polskiej S.A., zwanego dalej „Pełnomocnikiem”.

2. Pełnomocnika wyznacza i odwołuje, w drodze decyzji, Minister Administracji i Cyfryzacji.

§ 2. 1. Pełnomocnik wykonuje zadania określone przez Ministra Administracji i Cyfryzacji w zakresie polityki właścicielskiej w stosunku do Poczty Polskiej S.A.

2. Do zadań Pełnomocnika należy w szczególności proponowanie rozwiązań związanych z planowanym procesem upublicznienia:

1) Poczty Polskiej S.A.;

2) spółki zależnej Poczty Polskiej S.A. – Banku Pocztowego S.A.

3. Przy wypełnianiu powierzonych zadań Pełnomocnik może współpracować z innymi podmiotami w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań, o których mowa w ust. 1 i 2, w tym w szczególności z Ministerstwem Skarbu Państwa oraz Pocztą Polską S.A.

§ 3. 1. W zakresie wykonywanych zadań Pełnomocnik podlega bezpośrednio Ministrowi Administracji i Cyfryzacji.

2. Pełnomocnik przedstawia Ministrowi Administracji i Cyfryzacji sprawozdanie dotyczące realizowanych zadań, o których mowa w § 2, w terminie do 5 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu, którego dotyczy sprawozdanie.

§ 4. 1. Obsługę merytoryczną Pełnomocnika zapewniają Departament Poczty i inne komórki organizacyjne Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji.

2. Obsługę kancelaryjną oraz organizacyjno-techniczną Pełnomocnika zapewnia Departament Poczty.

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem następującym po dniu ogłoszenia.

§ 5.

- Andrzej Halicki

MINISTER
ADMINISTRACJI
I CYFRYZACJI

 

reklama

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Anna Konarzewska-Żuczek

Prawnik

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »