| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Akty prawne

Uchwała nr VI/35/11 Rady Powiatu w Sulęcinie

z dnia 29 marca 2011r.

w sprawie: wysokości opłat za usunięcie pojazdu z drogi i przechowywanie usuniętego pojazdu

Na podstawie art.12 pkt 11 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1592 ze zm.) i art. 130a ust.6 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 ze zm.) Rada Powiatu uchwala, co następuje:

§ 1. Ustala się opłaty za czynności związane z usunięciem pojazdu z drogi na parking strzeżony wyznaczony przez starostę w przypadkach określonych w art.130a ust.1-2 ustawy Prawo o ruchu drogowym w wysokości:

Lp.

Rodzaj pojazdu

Czynności

dojazd do miejsca zdarzenia
[zł/km]

holowanie lub przewóz usuniętego pojazdu
[zł/km]

Usunięcie pojazdu
[zł]

1

Rowery, motorowery i motocykle

2,50

2,50

100,00

2

Pojazdy o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t

2,50

3,00

120,00

3

Pojazdy o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t do 7,5 t

3,00

4,50

200,00

4

Pojazdy o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t

6,00

8,00

400,00

§ 2. Za przechowywanie pojazdu usuniętego z drogi z przyczyn określonych w § 1 pobiera się opłaty w wysokości:

Lp.

Rodzaj pojazdu

Opłata za każdą dobę przechowywania [zł]

1

Rowery, motorowery i motocykle

15,00

2

Pojazdy o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t

15,00

3

Pojazdy o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t do 7,5 t

20,00

4

Pojazdy o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t

30,00

§ 3. Wymienione w uchwale opłaty są opłatami brutto, obowiązującymi w okresie wykonywania przez jednostkę usuwającą pojazdy i prowadzącą parking strzeżony czynności na podstawie zarządzenia Starosty Sulęcińskiego o wyznaczeniu ww. jednostek.

§ 4. Wykonanie uchwały powierza się Staroście Sulęcińskiemu.

§ 5. Uchyla się uchwałę Nr XXXV/207/02 Rady Powiatu w Sulęcinie z dnia 04.10.2002 r. w sprawie ustalenia wysokości opłat za usunięcie i parkowania pojazdu.

§ 6. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od opublikowania w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubuskiego.

Przewodniczący Rady


Bronisław Krych

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

RODO 2018

Eksperci portalu infor.pl

Grzegorz Niebudek

Kancelaria specjalizująca się w doradztwie podatkowym i prawnym dla różnych branż i sektorów.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »