| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Akty prawne

Uchwała nr XLVII/375/14 Rady Miejskiej Biała Rawska

z dnia 28 sierpnia 2014r.

w sprawie zmiany uchwały nr XIX/160/08 Rady Miejskiej Biała Rawska z dnia 18 marca 2008 roku w sprawie określenia zasad sprzedaży na rzecz najemców samodzielnych lokali mieszkalnych w budynkach stanowiących własność Gminy Biała Rawska

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 9 lit. a, art.40 ust.1, ust.2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r o samorządzie gminnym ( Dz.U. z 2013 r. poz. 594, poz. 645, poz. 1318 oraz z 2014 r. poz. 379) oraz art.34 ust. 1 pkt 3, art. 37 ust. 2 pkt 1, art. 67 ust 1, ust. 1a, ust. 3, art. 68 ust 1 pkt 7, art.70 ust. 2 i 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2014 r. poz. 518, poz. 659, poz. 805, poz. 906)Rada Miejska w Białej Rawskiej uchwala co następuje:

§ 1. W uchwale Nr XIX/160/08 Rady Miejskiej Biała Rawska z dnia 18 marca 2008 roku w sprawie określenia zasad sprzedaży na rzecz najemców samodzielnych lokali mieszkalnych budynkach stanowiących własność gminy Biała Rawska § 1 ust. 3 otrzymuje brzmienie: "Wykaz lokali przeznaczonych do sprzedaży stanowi załącznik nr 7 do uchwały Nr XXXI/243/13 Rady Miejskiej Biała Rawska z dnia 23 maja 2013 roku".

§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Białej Rawskiej.

§ 3. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Łódzkiego.

Przewodniczący Rady Miejskiej


Adam Stępniewski

reklama

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Joanna Kotzian

Absolwentka Filologii polskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim i Zarządzania mediami w Wyższej Szkole Biznesu – National Louis University. Tematyką HR i komunikacji zajmuje się od 2000 r., a od 2008 r. współpracuje z klientami w obszarze employer brandingu. Kieruje projektami badań wizerunku, w tym identyfikacji EVP, tworzy i realizuje strategie wizerunkowe dla dużych firm polskich i międzynarodowych. Wspiera procesy komunikacji w trakcie zmian organizacyjnych. W ramach Bernard Hodes Global Network współpracuje z ekspertami employer brandingu na całym świecie. Interesuje się różnymi obliczami różnorodności i prowadzi badania na temat wpływu diversity na wizerunek pracodawcy. Jest doświadczonym prelegentem, autorką wielu publikacji z dziedziny employer brandingu, komunikacji, HR i rynku pracy.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »