| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Akty prawne

Ogłoszenie Starosty Mieleckiego

z dnia 13 maja 2011r.

w sprawie zgłaszania kandydatów do powiatowej społecznej rady do spraw osób niepełnosprawnych

Na podstawie art. 44 c ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych ( t.j. Dz. U. z 2010 r. nr 214 poz. 1407 z póź. zm. ) i § 9 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 25 marca 2003r. w sprawie organizacji oraz trybu działania wojewódzkich i powiatowych społecznych rad do spraw osób niepełnosprawnych ( Dz. U. Nr 62 poz. 560 )

Starosta Powiatu Mieleckiego prosi przedstawicieli organizacji pozarządowych i fundacji działających na terenie Powiatu Mieleckiego oraz przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego z terenu Powiatu Mieleckiego o zgłaszanie kandydatów do powiatowej społecznej rady do spraw osób niepełnosprawnych.

Do zakresu działania powiatowej społecznej rady do spraw osób niepełnosprawnych należy :

1) inspirowanie przedsięwzięć zmierzających do:

a) integracji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych

b) realizacji praw osób niepełnosprawnych

2) opiniowanie projektów powiatowych programów działań na rzecz osób niepełnosprawnych ,

3) ocena realizacji programów,

4) opiniowanie projektów uchwał i programów przyjmowanych przez radę powiatu pod kątem ich skutków dla osób niepełnosprawnych.

Każda organizacja pozarządowa, fundacja i jednostka samorządu terytorialnego może zgłosić 1 kandydata.

Kandydatury można składać w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie Mielcu przy ul. Chopina 16, pok. nr 13, w terminie 30 dni od ukazania się niniejszego ogłoszenia .

Zgłoszenia powinny zawierać informacje o wnioskodawcy, kandydacie, jego związku ze środowiskiem osób niepełnosprawnych i osiągnięciach w działalności na rzecz osób niepełnosprawnych. Do zgłoszenia powinien być dołączony odpis KRS lub inny dokument potwierdzający uprawnienia do reprezentowania wnioskodawcy. Zgłoszenie powinno być podpisane przez osoby umocowane do reprezentacji wnioskodawcy.

Starosta Powiatu Mieleckiego


mgr inż. Andrzej Chrabąszcz

reklama

POLECANE

Artykuł sponsorowany

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Piotr Wojciechowski

Adwokat, ekspert prawa pracy, publicysta. Były Wicedyrektor Departamentu Prawnego w Głównym Inspektoracie Pracy. W latach 1998-2001 pracował w charakterze specjalisty w Departamencie Prawa Pracy Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. W ramach prac ministerialnych zajmował się sporządzaniem opinii prawnych, brał udział w pracach nad projektami legislacyjnymi, pisał ekspertyzy na potrzeby Komisji Trójstronnej oraz Komisji Kodyfikacyjnej Prawa Pracy.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »