| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Akty prawne

Uchwała nr XII/95/11 Rady Gminy Choczewo

z dnia 21 grudnia 2011r.

w sprawie nadania nazw ulicom na terenie miejscowości Sasino

Na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 2 i art. 18 ust. 2 pkt 13 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn.zm.) Rada Gminy Choczewo uchwala, co następuje:

§ 1. Nadaje się następujące nazwy ulicom położonym na teresie wsi Sasino:

1) Działka nr 352/5 i 514/2 - ul. Jeżynowa kontynuowana zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego;

2) Działka nr 20 - ul. Łąkowa;

3) Działka nr 353 - Na Wzgórzu;

4) Działka nr 298/18 - Za Stawem

5) Działka nr 259 i 260/5 - Żwirowa.

§ 2. Usytuowanie ulic przedstawiono na mapie stanowiącej załącznik do niniejszej uchwały.

§ 3. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Choczewo.

§ 4. Uchwala wchodzi życie po upływie 14 dni od ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Pomorskiego.


Załącznik do Uchwały Nr XII/95/11
Rady Gminy Choczewo
z dnia 21 grudnia 2011 r.
Zalacznik1.pdf

mapa


Uzasadnienie

W celu uporządkowania ładu przestrzennego i stworzenia możliwości nadania numeracji porządkowej przyległym nieruchomościom konieczne jest nadanie nazw ulicom bez nazwy.

Drogi stanowią własność Gminy Choczewo.

W związku z faktem, iż nadanie nazw ulic należy do wyłącznej kompetencji Rady Gminy, podjęcie uchwały jest konieczne.

reklama

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Joanna Kotzian

Absolwentka Filologii polskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim i Zarządzania mediami w Wyższej Szkole Biznesu – National Louis University. Tematyką HR i komunikacji zajmuje się od 2000 r., a od 2008 r. współpracuje z klientami w obszarze employer brandingu. Kieruje projektami badań wizerunku, w tym identyfikacji EVP, tworzy i realizuje strategie wizerunkowe dla dużych firm polskich i międzynarodowych. Wspiera procesy komunikacji w trakcie zmian organizacyjnych. W ramach Bernard Hodes Global Network współpracuje z ekspertami employer brandingu na całym świecie. Interesuje się różnymi obliczami różnorodności i prowadzi badania na temat wpływu diversity na wizerunek pracodawcy. Jest doświadczonym prelegentem, autorką wielu publikacji z dziedziny employer brandingu, komunikacji, HR i rynku pracy.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »