| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Akty prawne

Sprawozdanie Prezydenta Miasta Siemianowice Śląskie z działalności Komisji Bezpieczeństwa i Porządku w Siemianowicach Śląskich w roku 2010

Komisja Bezpieczeństwa i Porządku na kadencję 2008–2011 została powołana na podstawie art. 38a ust. 1 ustawy z dnia 05 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U Nr 142 / 2001, poz. 1592 wraz z późniejszymi zmianami) Zarządzeniem Nr 870/2008 Prezydenta Miasta Siemianowice Śląskie z dnia 16 czerwca 2008 r.

W związku ze zmianami personalnymi w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Siemianowicach Śląskich oraz w Prokuraturze Rejonowej w Siemianowicach Śląskich, a także zmianami organizacyjnymi w Urzędzie Miasta Siemianowice Śląskie, Zarządzeniami Nr 1154/2009 z dnia 16 marca 2009 r., Nr 1550/2010 z dnia 15 lutego 2010 r. i Nr 1756/2010 z dnia 02 sierpnia 2010 r. Prezydenta Miasta Siemianowice Śląskie, skład osobowy Komisji Bezpieczeństwa i Porządku został zmieniany i przedstawia się następująco:

Przewodniczący - Prezydent Miasta Jacek Guzy

Członkowie:

- przedstawiciel Rady Miasta - Grzegorz Jurkiewicz

- przedstawiciel Rady Miasta - Danuta Sobczyk

- przedstawiciel miejscowej społeczności - Zbigniew Ciesielski

- przedstawiciel miejscowej społeczności - Jan Kruczkowski

- przedstawiciel miejscowej społeczności - Wiesław Rak

- przedstawiciel KMP - Cezary Garczarczyk

- przedstawiciel KMP - Sławomir Góras

W pracach Komisji uczestniczy także: Prokuratur Rejonowy Prokuratury Rejonowej w Siemianowicach Śląskich - Daniel Hetmańczyk

oraz z głosem doradczym:

- Dyrektor Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Siemianowicach Śląskich - Ewa Bandała

- Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej - Leszek Jasica

- Sędzia Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich - Adam Mainka–Pawłowski

- Z-ca Naczelnika Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego UM - Bogusław Palka

- Naczelnik Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego UM - Ginter Płaza

- Komendant Straży Miejskiej - Piotr Saternus

Obsługę administracyjną Komisji prowadził Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie.

W okresie sprawozdawczym na posiedzeniach Komisji podejmowano wiele różnorodnych tematów i problemów, a mianowicie:

1) omawiano stan bezpieczeństwa w ruchu drogowym ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa pieszych w aspekcie kampanii pod nazwą: RATUJMY KAŻDEGO – ROK PIESZEGO – KOLEJNY KROK;

2) omawiano problem zaopatrzenia w wodę do zewnętrznego gaszenia pożaru poprzez zabudowę hydrantów zewnętrznych w ustalonych miejscach oraz przedstawiono współpracę w tym zakresie Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej z zarządzającą obecnie siecią wodociągową w Siemianowicach Śląskich Spółką AQUA SPRINT Sp. z o.o.;

3) omawiano stan zagrożenia przestępczością i wykroczeniami w najbardziej narażonych rejonach miasta; podjęto działania mające na celu, między innymi, utworzenie w dzielnicy posterunku policji, świetlicy środowiskowej, uruchomienie patroli obywatelskich, modernizację ogólnie dostępnego boiska przyszkolnego;

4) przedstawiono Program Odpowiedzialnej Sprzedaży pod hasłem: „STOP18 – nie sprzedajemy wyrobów tytoniowych niepełnoletnim”;

5) omawiano sprawy bieżące.

Prezydent Miasta Siemianowice Śląskie


mgr Jacek Guzy

reklama

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Mateusz Łątkowski

Adwokat kościelny, Aplikant adwokacki

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »