| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Akty prawne

Sprawozdanie Prezydenta Miasta Siemianowice Śląskie z działalności Komisji Bezpieczeństwa i Porządku w Siemianowicach Śląskich w roku 2010

Komisja Bezpieczeństwa i Porządku na kadencję 2008–2011 została powołana na podstawie art. 38a ust. 1 ustawy z dnia 05 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U Nr 142 / 2001, poz. 1592 wraz z późniejszymi zmianami) Zarządzeniem Nr 870/2008 Prezydenta Miasta Siemianowice Śląskie z dnia 16 czerwca 2008 r.

W związku ze zmianami personalnymi w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Siemianowicach Śląskich oraz w Prokuraturze Rejonowej w Siemianowicach Śląskich, a także zmianami organizacyjnymi w Urzędzie Miasta Siemianowice Śląskie, Zarządzeniami Nr 1154/2009 z dnia 16 marca 2009 r., Nr 1550/2010 z dnia 15 lutego 2010 r. i Nr 1756/2010 z dnia 02 sierpnia 2010 r. Prezydenta Miasta Siemianowice Śląskie, skład osobowy Komisji Bezpieczeństwa i Porządku został zmieniany i przedstawia się następująco:

Przewodniczący - Prezydent Miasta Jacek Guzy

Członkowie:

- przedstawiciel Rady Miasta - Grzegorz Jurkiewicz

- przedstawiciel Rady Miasta - Danuta Sobczyk

- przedstawiciel miejscowej społeczności - Zbigniew Ciesielski

- przedstawiciel miejscowej społeczności - Jan Kruczkowski

- przedstawiciel miejscowej społeczności - Wiesław Rak

- przedstawiciel KMP - Cezary Garczarczyk

- przedstawiciel KMP - Sławomir Góras

W pracach Komisji uczestniczy także: Prokuratur Rejonowy Prokuratury Rejonowej w Siemianowicach Śląskich - Daniel Hetmańczyk

oraz z głosem doradczym:

- Dyrektor Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Siemianowicach Śląskich - Ewa Bandała

- Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej - Leszek Jasica

- Sędzia Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich - Adam Mainka–Pawłowski

- Z-ca Naczelnika Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego UM - Bogusław Palka

- Naczelnik Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego UM - Ginter Płaza

- Komendant Straży Miejskiej - Piotr Saternus

Obsługę administracyjną Komisji prowadził Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie.

W okresie sprawozdawczym na posiedzeniach Komisji podejmowano wiele różnorodnych tematów i problemów, a mianowicie:

1) omawiano stan bezpieczeństwa w ruchu drogowym ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa pieszych w aspekcie kampanii pod nazwą: RATUJMY KAŻDEGO – ROK PIESZEGO – KOLEJNY KROK;

2) omawiano problem zaopatrzenia w wodę do zewnętrznego gaszenia pożaru poprzez zabudowę hydrantów zewnętrznych w ustalonych miejscach oraz przedstawiono współpracę w tym zakresie Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej z zarządzającą obecnie siecią wodociągową w Siemianowicach Śląskich Spółką AQUA SPRINT Sp. z o.o.;

3) omawiano stan zagrożenia przestępczością i wykroczeniami w najbardziej narażonych rejonach miasta; podjęto działania mające na celu, między innymi, utworzenie w dzielnicy posterunku policji, świetlicy środowiskowej, uruchomienie patroli obywatelskich, modernizację ogólnie dostępnego boiska przyszkolnego;

4) przedstawiono Program Odpowiedzialnej Sprzedaży pod hasłem: „STOP18 – nie sprzedajemy wyrobów tytoniowych niepełnoletnim”;

5) omawiano sprawy bieżące.

Prezydent Miasta Siemianowice Śląskie


mgr Jacek Guzy

reklama

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Małgorzata Majewska

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »