| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Akty prawne

Uchwała nr VIII/68/11 Rady Powiatu Pszczyńskiego

z dnia 29 czerwca 2011r.

w sprawie ustalenia wysokości opłat za usunięcie i przechowywanie pojazdów oraz wysokości kosztów w przypadku odstąpienia od usunięcia pojazdu

Na podstawie art. 12 pkt 11 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (Dz.U. z 2001r., Nr 142, poz. 1592 z późn.zm.) oraz art. 130a ust. 6 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2005r., Nr 108, poz. 908 z późn.zm.)

Rada Powiatu
uchwala:

§ 1. Ustalić opłatę za usunięcie pojazdu z drogi w wysokości (brutto):

- rower lub motorower - 100 zł,

- motocykl – 200 zł,

- pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t – 440 zł,

- pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t do 7,5 t – 550 zł,

- pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t do 16 t – 780 zł,

- pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t- 1.150 zł,

- pojazd przewożący materiały niebezpieczne – 1.400 zł.

§ 2. Ustalić opłatę za każdą rozpoczętą dobę przechowywania pojazdu usuniętego z drogi w wysokości (brutto):

- rower lub motorower – 15 zł,

- motocykl – 22 zł,

- pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t – 33 zł,

- pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t do 7,5 t – 45 zł,

- pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t do 16 t – 65 zł,

- pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t- 120 zł,

- pojazd przewożący materiały niebezpieczne – 180 zł.

§ 3. Ustalić wysokość kosztów w przypadku odstąpienia od usunięcia pojazdu powstałych przed wydaniem dyspozycji usunięcia lub w trakcie usuwania pojazdu jeżeli ustaną przyczyny jego usunięcia na poziomie:

- 50% opłat za usunięcie odpowiednio dla poszczególnych rodzajów pojazdów gdy nie został rozpoczęty załadunek pojazdu,

- 90% opłat za usunięcie odpowiednio dla poszczególnych rodzajów pojazdów w pozostałych przypadkach.

§ 4. Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Powiatu.

§ 5. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego nie wcześniej niż 21 sierpnia 2011r.

PRZEWODNICZĄCY RADY


Eugeniusz Pająk

reklama

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Karolina Gierszewska

Doradca podatkowy

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »