| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Akty prawne

Uchwała nr 101/2011 Rady Miasta Siemianowic Śląskich

z dnia 25 sierpnia 2011r.

w sprawie wysokości opłat za usunięcie i przechowywanie pojazdu usuniętego z drogi oraz wysokości kosztów powstałych w razie odstąpienia od usunięcia pojazdu

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. Nr 142 z 2001r. poz. 1591 wraz z późniejszymi zmianami) oraz art. 50a i 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. Nr 108 z 2005r. poz. 908 wraz z późniejszymi zmianami).

Rada Miasta Siemianowic Śląskich uchwala:

§ 1.

Ustala sie opłaty za usuwanie pojazdu z drogi i jego przechowywanie oraz opłaty w razie odstąpienia od usunięcia pojazdu w przypadkach określonych w art. 50a i 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym, w wysokości określonej w załączniku do uchwały

§ 2.

Traci moc uchwała Rady Miasta Siemianowic Śląskich nr 372/2008 z dnia 27 listopada 2008r. w sprawie ustalenia opłat za usunięcie pojazdu i jego parkowanie.

§ 3.

Wykonanie uchwały powierza się Prezydentowi Miasta Siemianowic Śląskich.

§ 4.

Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od daty ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego.

Przewodniczący Rady Miasta Siemianowic Śląskich


Adam Cebula


Załącznik do Uchwały Nr 101/2011
Rady Miasta Siemianowic Śląskich
z dnia 25 sierpnia 2011 r.

Opłaty za usunięcie pojazdu i jego parkowanie oraz opłaty w razie odstąpienia od usunięcia pojazdu

Opłaty za usunięcie pojazdu i jego parkowanie

-rower lub motorower - za usunięcie - 100 zł. - za każdą dobę przechowywania - 15 zł.

-motocykl - za usunięcie - 200 zł. - za każdą dobę przechowywania - 22 zł.

-pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3.5 t - za usunięcie - 440 zł. - za każdą dobę przechowywania - 33 zł.

-pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3.5 t do 7.5 t - za usunięcie - 550 zł. - za każdą dobę przechowywania - 45 zł.

-pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7.5 t do 16 t - za usunięcie - 780 zł. - za każdą dobę przechowywania - 65 zł.

-pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t - za usunięcie - 1150 zł. - za każdą dobę przechowywania - 120 zł.

-pojazd przewożący materiały niebezpieczne - za usunięcie - 1400 zł. - za każdą dobę przechowywania - 180 zł.

Opłaty w razie odstąpienia od usunięcia pojazdu

-rower lub motorower - 50 zł.

-motocykl - 100 zł

-pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3.5 t - 220 zł.

-pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3.5 t do 7.5 t - 275 zł.

-pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7.5 t do 16 t - 390 zł.

-pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t - 575 zł.

-pojazd przewożący materiały niebezpieczne - 700 zł.

reklama

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Marta Celej

Ekspert Equity Investments S.A., kontroler finansowy

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »