Na podstawie przepisów art. 39 ust. 4, art. 40 ust. 1, art. 41 ust. 1 i art. 42 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z późn. zm.) w związku z art. 82 ust. 4, art. 83 ust. 2, art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572 z późn. zm.)
Rada Miejska w Pszczynie uchwala, co następuje:
§ 1. Udziela się dyrektorowi Pszczyńskiego Zarządu Edukacji w Pszczynie upoważnienia do wydawania decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej w związku z wykonywaniem zadań wynikających z przepisów ustawy o systemie oświaty, dotyczących:
1) odmowy wpisu do ewidencji szkół i placówek niepublicznych prowadzonej przez gminę Pszczyna;
2) wykreślenia szkoły lub placówki niepublicznej z ewidencji, o której mowa w pkt 1;
3) nadania lub cofnięcia szkole niepublicznej uprawnień szkoły publicznej.
§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Pszczyny.
§ 3. Uchwała podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego.
§ 4. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia jej ogłoszenia.
| Przewodniczący Rady Miejskiej Leszek Szczotka |