| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Akty prawne

Sprawozdanie Prezydenta Miasta Zabrze z działalności Komisji Bezpieczeństwa i Porządku dla Miasta Zabrze za rok 2011

I. Komisja Bezpieczeństwa i Porządku dla Miasta Zabrze została powołana Zarządzeniem nr 115/ZKOL/2011 Prezydenta Miasta Zabrze z dnia 28 lutego 2011 roku.

Przewodniczący Komisji: Prezydent Miasta Małgorzata Mańka-Szulik

Do składu Komisji zostali powołani:

1)Krzysztof Partuś – Radny Rady Miejskiej w Zabrzu

2)Jan Urban – Radny Rady Miejskiej w Zabrzu

3)Danuta Zalewska-Rozum – Kierownik Działu Pośrednictwa Pracy Powiatowego Urzędu Pracy w Zabrzu

4)Jacek Pankiewicz – Zastępca Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu

5)Małgorzata Kowalcze – Dyrektor Ośrodka Profilaktyki i Leczenia Uzależnień w Zabrzu

6)Roman Rabsztyn – Komendant Komendy Miejskiej Policji w Zabrzu

7)Dariusz Wesołowski – Zastępca Komendanta Komendy Miejskiej Policji w Zabrzu

Do udziału w pracach komisji z głosem doradczym powołano również :

1)Marcin Protyga – przedstawiciel Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Zabrzu

2)Jarosław Rajda – Komendant Straży Miejskiej w Zabrzu

3)Artur Nowakowski – Naczelnik Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Ludności

4)Danuta Stanek – Inspektor Wydziału Oświaty Urzędu Miejskiego w Zabrzu

Głównym zadaniem Komisji Bezpieczeństwa w roku 2011 było utworzenie powiatowego programu zapobiegania przestępczości oraz ochrony bezpieczeństwa obywateli i porządku publicznego na lata 2011 - 2012. Przygotowanie projektu powiatowego programu zapobiegania przestępczości oraz porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli poprzedzone zostało pracami związanymi z oceną zagrożeń porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli na terenie miasta. Głównym celem projektu była koordynacja miejskich służb, inspekcji i straży, które w znaczący sposób służą poprawie bezpieczeństwa w Zabrzu.

II. Koszty działania Komisji pokrywane były ze środków własnych budżetu Miasta Zabrze.

III. Na przestrzeni roku 2011 Komisja zajmowała się między innymi następującymi zagadnieniami:

1. Na posiedzeniu Komisji 26 stycznia 2011 r. zatwierdzono jednomyślnie i przyjęto projekt sprawozdania z działalności Komisji za 2010 r.

2. Na posiedzeniu Komisji 19 maja 2011 r. na podstawie szczegółowej analizy realizacji planu za rok 2010 przedstawiono propozycję projektu Powiatowego Programu Zapobiegania Przestępczości oraz Ochrony Porządku Publicznego i Bezpieczeństwa Obywateli na lata 2011 - 2012.

3. Na spotkaniu 8 września poddano do dyskusji wniesione przez członków uwagi i przedstawiono ostateczne poprawki do projektu uchwały.

4. Na posiedzeniu Komisji 3 października 2011 r. przedłożono uczestnikom spotkania ostateczną wersję Uchwały. Omówiono zakres prac każdej służby i potrzeby w realizacji nałożonych zadań.

Uchwała Powiatowego Programu Zapobiegania Przestępczości oraz Ochrony Porządku Publicznego i Bezpieczeństwa Obywateli na lata 2011 -2012 została przyjęta na posiedzeniu Rady Miejskiej w dniu 17 października 2011 r.

Prezydent Miasta Zabrze


Małgorzata Mańka-Szulik

reklama

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Kancelaria GRAVIS LEGAL GROUP Widera, Sułkowski Sp.j.

Kancelaria

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »