| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Akty prawne

Uchwała nr XVI/213/12 Rady Miejskiej w Pszczynie

z dnia 26 stycznia 2012r.

w sprawie poboru opłaty skarbowej w drodze inkasa

Na podstawie art. 18 ust. 2   pkt 8, art. 40 ust. 1, art. 41 ust. 1   i art. 42 ustawy  
z dnia 8   marca 1990 r. o   samorządzie gminnym (Dz. U. z   2001 r. Nr 142, poz. 1591, z   późn. zm.) oraz art. 8   ust. 2   ustawy z   dnia 16 listopada 2006 r. o   opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 225,  
poz. 1635) oraz art. 47 § 4a ustawy z   dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa (tekst jedn. Dz. U. z   2005 r. Nr 8, poz. 60, z   późn. zm.)  

Rada Miejska w   Pszczynie uchwala, co następuje:  

§   1.   Zarządza się pobór opłaty skarbowej w   drodze inkasa.  

§   2.   Wyznacza się następujących inkasentów opłaty skarbowej:  

1)   Starostwo Powiatowe w   Pszczynie z   siedzibą w   Pszczynie przy ulicy 3   Maja 10  

2)   Akcydensy S.j. M.Karasińska-Przybylska M.Bargiel z   siedzibą w   Czechowicach Dziedzicach przy ul. Nad Białką 1a.  

§   3.   Wyznacza się dla inkasentów następujące terminy płatności zainkasowanej opłaty skarbowej:  

1)   kwota opłat zainkasowanych od 1-go do 15-go dnia miesiąca (włącznie) przekazana powinna być do 20-go dnia tego miesiąca;  

2)   kwota opłat zainkasowanych od 16-go do końca miesiąca przekazana powinna być do 5-go dnia miesiąca następnego.  

§   4.   Ustala się wynagrodzenie za inkaso w   wysokości 4% pobranej opłaty skarbowej.  

§   5.   Wykonanie uchwały powierzyć Burmistrzowi Pszczyny.  

§   6.   Uchyla się Uchwałę nr VI/48/07 Rady Miejskiej w   Pszczynie z   dnia 1   lutego 2007 r.  
w sprawie poboru opłaty skarbowej w   drodze inkasa.  

§   7.   Uchwała wchodzi w   życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w   Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego.  

 

 

 

Przewodniczący Rady  


Leszek   Szczotka

 

reklama

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Adam Głos

Od stycznia 2013 roku pełni funkcję Prezesa Tax Care. Wcześniej, przez blisko trzy lata, pracował na stanowiskach: Dyrektora Sprzedaży oraz Wiceprezesa Zarządu.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »