| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Akty prawne

Uchwała nr XIV.178.2012 Rady Miasta Jastrzębie-Zdrój

z dnia 29 listopada 2012r.

w sprawie ustalenia obowiązujących w 2013 roku stawek opłat za usunięcie i przechowywanie pojazdów usuniętych z dróg na parkingach strzeżonych oraz wysokości kosztów powstałych w przypadku wydania dyspozycji usunięcia pojazdu, a następnie odstąpienia od jego usunięcia

Na podstawie art.12 pkt. 7   ustawy z   dnia 5   czerwca 1998r. o   samorządzie powiatowym ( Dz.U. z   2001  r. Nr 142, poz. 1592 z   późn. zm.) oraz art.130 a   ust. 6, art.130 a   ust. 6b ustawy z   dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o   ruchu drogowym (Dz.U z   2005 r. Nr 108, poz. 908 z   późn zm.), oraz Obwieszczeniem Ministra Finansów z   dnia 7   sierpnia 2012 r. w   sprawie ogłoszenia obowiązujących w   2013 r. maksymalnych stawek za usunięcie pojazdu z   drogi i   jego przechowywanie na parkingu strzeżonym ( M.P z   2012 r. poz.579 )  

Rada Miasta Jastrzębie – Zdrój  
uchwala:  

§   1.   Ustala się wysokość stawek opłat za usunięcie pojazdu z   drogi na parking strzeżony w   następującej wysokości (brutto):  

 

Rower lub motorower  

104 zł,  

Motocykl  

208 zł,  

Pojazd o   dopuszczalnej masie całkowitej do 3, 5   t  

458 zł,  

Pojazd o   dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3, 5   t do 7, 5   t  

572 zł,  

Pojazd o   dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7, 5   t do 16 t  

811 zł,  

Pojazd o   dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t  

1.196 zł,  

Pojazd przewożący materiały niebezpieczne  

1.456 zł,  

§   2.   Ustala się wysokość stawek opłat, za każdą dobę przechowywania pojazdów usuniętych z   drogi na parkingach strzeżonych w   wysokości (brutto):  

 

Rower lub motorower  

16 zł,  

Motocykl  

23 zł,  

Pojazd o   dopuszczalnej masie całkowitej do 3, 5   t  

34 zł,  

Pojazd o   dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3, 5   t do 7, 5   t  

47 zł,  

Pojazd o   dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7, 5   t do 16 t  

68 zł,  

Pojazd o   dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t  

125 zł,  

Pojazd przewożący materiały niebezpieczne  

187 zł,  


§   3.   Ustala się wysokość stawek kosztów powstałych w   wyniku wydania dyspozycji usunięcia pojazdu a   następnie odstąpienia od jego usunięcia w   wysokości (brutto):  

 

Rower lub motorower  

73 zł,  

Motocykl  

146 zł,  

Pojazd o   dopuszczalnej masie całkowitej do 3, 5   t  

320 zł,  

Pojazd o   dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3, 5   t do 7, 5   t  

400 zł,  

Pojazd o   dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7, 5   t do 16 t  

568 zł,  

Pojazd o   dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t  

837 zł,  

Pojazd przewożący materiały niebezpieczne  

1.019 zł,  

§   4.   Określone w   § 1, § 2   i § 3   wysokości stawek opłat i   kosztów obowiązywać będą od 1   stycznia 2013 r.  

§   5.   Wykonanie Uchwały powierza się Prezydentowi Miasta  

§   6.   Traci moc Uchwała Nr XV.103.2011 Rady Miasta Jastrzębie-Zdrój z   dnia 22 września 2011 r. w   sprawie ustalenia wysokości stawek opłat za usunięcie i   przechowywanie pojazdów usuniętych z   dróg na parkingach strzeżonych oraz wysokości kosztów powstałych w   wyniku wydania dyspozycji usunięcia pojazdu, a   następnie odstąpienia od jego usunięcia.  

§   7.   Uchwała wchodzi w   życie w   ciągu 14 dni od daty jej ogłoszenia w   Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego.  

 

 

 

Przewodniczący Rady  


mgr   Tadeusz   Sławik

 

reklama

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Saveinvest Sp. z o.o.

http://www.grunttozysk.pl

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »