| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Akty prawne

Sprawozdanie nr P.5510.2.2013 Prezydenta Miasta Dąbrowa Górnicza

z dnia 29 stycznia 2013r.

z działalności Komisji Bezpieczeństwa i Porządku w Dąbrowie Górniczej za 2012 rok

Na podstawie art. 38b ust. 3 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (tekst jednolity z dnia 27.10.2001 r. Dz.U. Nr 142, poz. 1592 z późn. zm.) i Zarządzenia Nr 104.2011 Prezydenta Miasta Dąbrowa Górnicza z dnia 28.02.2011 r. w sprawie: utworzenia Komisji Bezpieczeństwa i Porządku w Dąbrowie Górniczej.

Skład Komisji przedstawia się następująco:

Przewodniczący :

Zbigniew Podraza                             – Prezydent Miasta

Skład Komisji:

Kazimierz Woźniczka                                           – członek

Wiesław Wiekiera                                           – członek

Marek Walczyński – od 18.09.2012 r.               - członek

Zbigniew Zapart – od 21.03.2012 r.               – członek

Zbigniew Zięba                                                         – członek

Wanda Strąk                                                         – członek

Jerzy Bazylak                                                         – członek

Tomasz Kościow                                           – członek

Gabriela Czajor                                                         – członek / z głosem doradczym

Zbigniew Grzywnowicz                                           – członek / z głosem doradczym

             

SPRAWOZDANIE

W roku 2012 miały miejsce 4 (cztery) posiedzenia Komisji Bezpieczeństwa i Porządku w Dąbrowie Górniczej.
Tematami spotkań były:

1. Sprawy organizacyjne i proceduralne funkcjonowania Komisji.

2. Omówienie informacji z realizacji zadań Wydziałów: Wydział Komunikacji i Drogownictwa Wydział Gospodarki    Komunalnej i Mieszkaniowej, Wydział Zdrowia, Polityki Społecznej i Aktywizacji Zawodowej, Centrum Zarządzania Kryzysowego, Policji, Straży Miejskiej, Państwowej Straży Pożarnej, Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej za 2012 rok.

3. Ocena programu „Bezpieczny Wypoczynek w Rejonie Pogoria-2011/2012”, w oparciu o informacje: Straży Miejskiej, Policji, WOPR-u, Państwowej Straży Pożarnej, Grupy Ratownictwa Medycznego PCK, Straży Rybackiej, dotyczących zwiększenia bezpieczeństwa jak również skuteczności działań poszczególnych służb w rejonie kompleksu akwenów wodnych.

4. Informacja Wydziału Inwestycji Miejskich i Wydziału Promocji, Kultury i Sportu dotyczące budowy kompleksu boisk sportowo-rekreacyjnych dla dzieci, młodzieży i osób dorosłych.

5. Analiza działań w ramach programu „Rządowy Program Ograniczenia Przestępczości i Aspołecznych Zachowań – Razem Bezpieczniej” w odniesieniu do potrzeb lokalnych wynikających ze specyfiki poszczególnych dzielnic Dąbrowy Górniczej oraz powtarzalnych i prognozowanych zdarzeń mających wpływ na bezpieczeństwo jak również poczucie bezpieczeństwa mieszkańców. Omówienie programów: „Miejski Program Przeciwdziałania Zachowaniom Agresywnym „Razem możemy więcej” 2013/2014, „Razem Bezpieczniej – Projekt POGORIA” – bezpieczny i zdrowy wypoczynek”, „Monitoring miejski”.

6. Realizacja programu przeciwdziałania rozwojowi ognisk meningokokowej choroby inwazyjnej (sepsa) w oparciu o działania Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej oraz Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Specjalistycznego im. S. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej w zakresie chemioprofilaktyki osób z kontaktu „Stop meningokokom”.

7. Zwiększenie bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego. Przyjęcie założeń do zadań z zakresu inżynierii ruchu drogowego na lata 2012/2013, prewencyjnych działań w miejscach szczególnie niebezpiecznych w oparciu o dwa źródła informacji tj.: Policja, Państwowa Straż Pożarna, Straż Miejska – mieszkańcy, organizacje i stowarzyszenia działające w obszarze bezpieczeństwa w ruchu drogowym.

8. Ocena działań Straży Miejskiej, Policji, Państwowej Straży Pożarnej, WOPR-U oraz Grupy Ratownictwa Medycznego PCK.

9. Opiniowanie wniosków na rok 2013 dla potrzeb Straży Miejskiej, Policji, Państwowej Straży Pożarnej, Szpitala Specjalistycznego w Dąbrowie Górniczej, WOPR-u, Ochotniczych Straży Pożarnych, Grupy Ratownictwa Medycznego PCK oraz poszczególnych wydziałów Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej, których zadania mają wpływ na bezpieczeństwo mieszkańców.

                                                                                                 

Prezydent Miasta Dąbrowy Górniczej


Zbigniew Podraza

reklama

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Urszula Tarsa

Specjalizuje się w tematyce finansowej i rachunkowej. Doktorantka na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »