| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Akty prawne

Sprawozdanie nr P.5510.2.2013 Prezydenta Miasta Dąbrowa Górnicza

z dnia 29 stycznia 2013r.

z działalności Komisji Bezpieczeństwa i Porządku w Dąbrowie Górniczej za 2012 rok

Na podstawie art. 38b ust. 3 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (tekst jednolity z dnia 27.10.2001 r. Dz.U. Nr 142, poz. 1592 z późn. zm.) i Zarządzenia Nr 104.2011 Prezydenta Miasta Dąbrowa Górnicza z dnia 28.02.2011 r. w sprawie: utworzenia Komisji Bezpieczeństwa i Porządku w Dąbrowie Górniczej.

Skład Komisji przedstawia się następująco:

Przewodniczący :

Zbigniew Podraza                             – Prezydent Miasta

Skład Komisji:

Kazimierz Woźniczka                                           – członek

Wiesław Wiekiera                                           – członek

Marek Walczyński – od 18.09.2012 r.               - członek

Zbigniew Zapart – od 21.03.2012 r.               – członek

Zbigniew Zięba                                                         – członek

Wanda Strąk                                                         – członek

Jerzy Bazylak                                                         – członek

Tomasz Kościow                                           – członek

Gabriela Czajor                                                         – członek / z głosem doradczym

Zbigniew Grzywnowicz                                           – członek / z głosem doradczym

             

SPRAWOZDANIE

W roku 2012 miały miejsce 4 (cztery) posiedzenia Komisji Bezpieczeństwa i Porządku w Dąbrowie Górniczej.
Tematami spotkań były:

1. Sprawy organizacyjne i proceduralne funkcjonowania Komisji.

2. Omówienie informacji z realizacji zadań Wydziałów: Wydział Komunikacji i Drogownictwa Wydział Gospodarki    Komunalnej i Mieszkaniowej, Wydział Zdrowia, Polityki Społecznej i Aktywizacji Zawodowej, Centrum Zarządzania Kryzysowego, Policji, Straży Miejskiej, Państwowej Straży Pożarnej, Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej za 2012 rok.

3. Ocena programu „Bezpieczny Wypoczynek w Rejonie Pogoria-2011/2012”, w oparciu o informacje: Straży Miejskiej, Policji, WOPR-u, Państwowej Straży Pożarnej, Grupy Ratownictwa Medycznego PCK, Straży Rybackiej, dotyczących zwiększenia bezpieczeństwa jak również skuteczności działań poszczególnych służb w rejonie kompleksu akwenów wodnych.

4. Informacja Wydziału Inwestycji Miejskich i Wydziału Promocji, Kultury i Sportu dotyczące budowy kompleksu boisk sportowo-rekreacyjnych dla dzieci, młodzieży i osób dorosłych.

5. Analiza działań w ramach programu „Rządowy Program Ograniczenia Przestępczości i Aspołecznych Zachowań – Razem Bezpieczniej” w odniesieniu do potrzeb lokalnych wynikających ze specyfiki poszczególnych dzielnic Dąbrowy Górniczej oraz powtarzalnych i prognozowanych zdarzeń mających wpływ na bezpieczeństwo jak również poczucie bezpieczeństwa mieszkańców. Omówienie programów: „Miejski Program Przeciwdziałania Zachowaniom Agresywnym „Razem możemy więcej” 2013/2014, „Razem Bezpieczniej – Projekt POGORIA” – bezpieczny i zdrowy wypoczynek”, „Monitoring miejski”.

6. Realizacja programu przeciwdziałania rozwojowi ognisk meningokokowej choroby inwazyjnej (sepsa) w oparciu o działania Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej oraz Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Specjalistycznego im. S. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej w zakresie chemioprofilaktyki osób z kontaktu „Stop meningokokom”.

7. Zwiększenie bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego. Przyjęcie założeń do zadań z zakresu inżynierii ruchu drogowego na lata 2012/2013, prewencyjnych działań w miejscach szczególnie niebezpiecznych w oparciu o dwa źródła informacji tj.: Policja, Państwowa Straż Pożarna, Straż Miejska – mieszkańcy, organizacje i stowarzyszenia działające w obszarze bezpieczeństwa w ruchu drogowym.

8. Ocena działań Straży Miejskiej, Policji, Państwowej Straży Pożarnej, WOPR-U oraz Grupy Ratownictwa Medycznego PCK.

9. Opiniowanie wniosków na rok 2013 dla potrzeb Straży Miejskiej, Policji, Państwowej Straży Pożarnej, Szpitala Specjalistycznego w Dąbrowie Górniczej, WOPR-u, Ochotniczych Straży Pożarnych, Grupy Ratownictwa Medycznego PCK oraz poszczególnych wydziałów Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej, których zadania mają wpływ na bezpieczeństwo mieszkańców.

                                                                                                 

Prezydent Miasta Dąbrowy Górniczej


Zbigniew Podraza

reklama

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

KPMG

Firma Doradcza KPMG

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »