| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Akty prawne

Uchwała nr XXV/251/12 Rady Gminy Ornontowice

z dnia 19 grudnia 2012r.

w sprawie określenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości za usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych

Na podstawie art. 6   ust. 2   i ust. 4   Ustawy z   dnia 13 września 1996 r. o   utrzymaniu czystości i   porządku  
w gminach (tekst jednolity: Dz. U. 2012 r., poz. 391) oraz art. 40 ust. 1   i art. 41 ust. 1   Ustawy z   dnia 8   marca 1990 r. o   samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz. U. Nr 142 z   2001 r., poz. 1591 z   późn. zm.),  

Rada Gminy Ornontowice  

uchwala  

§   1.   1.   Ustala się dla właścicieli nieruchomości, którzy nie są zobowiązani do ponoszenia opłat  
za gospodarowanie odpadami komunalnymi na rzecz Gminy, górne stawki opłat brutto za jednorazowy odbiór odpadów komunalnych, w   wysokości:  

-   pojemnik 120 l - 37,00 zł,  

-   pojemnik 240 l - 50,00 zł,  

-   pojemnik 1100 l - 100,00 zł.  

2.   Górne stawki, o   których mowa w   ust. 1, w   sytuacji gdy odpady są zbierane i   odbierane w   sposób selektywny, wynoszą:  

-   pojemnik 120 l - 27,00 zł,  

-   pojemnik 240 l - 40,00 zł,  

-   pojemnik 1100 l - 80,00 zł.  

§   2.   Ustala się górne stawki opłat brutto za opróżnianie zbiorników bezodpływowych i   transport nieczystości ciekłych, ponoszonych przez właścicieli nieruchomości, w   wysokości:  

-   1 m 3 nieczystości ciekłych - 35,00 zł.  

§   3.   Tracą moc Uchwała Nr XXII/160/08 Rady Gminy Ornontowice z   dnia 12 maja 2008 r. w   sprawie określenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości za usługi w   zakresie usuwania odpadów komunalnych z   nieruchomości oraz Uchwała Nr XXXIV/252/09 Rady Gminy Ornontowice z   dnia 28 stycznia 2009 r. w   sprawie zmiany Uchwały Rady Gminy Ornontowice w   sprawie określenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości za usługi w   zakresie usuwania odpadów komunalnych z   nieruchomości.  

§   4.   Wykonanie Uchwały powierza się Wójtowi Gminy.  

§   5.   Uchwała wchodzi w   życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w   Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego.  

 

 

 

Przewodniczący Rady Gminy  


Tadeusz   Zientek

 

reklama

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Tomasz Mandecki

Prawnik

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »