| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Akty prawne

Uchwała nr 151/XXI/2012 Rady Gminy Kroczyce

z dnia 29 listopada 2012r.

w sprawie zmiany uchwały nr 24/IV/2011 Rady Gminy Kroczyce z dnia 28.02.2011r. w sprawie nadania statutu Samorządowej Instytucji Kultury - Dom Kultury w Kroczycach

Na podstawie Na podstawie art.18 ust.2 pkt 15 ustawy z   dnia 8   marca 1990r. o   samorządzie gminnym (Dz.U z   2001r. Nr 142 poz.1591 z   późn.zm) oraz art.11 ust.1 ustawy z   dnia 25 października 1991r. o   organizowaniu i   prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz.U z   2012r. poz.406) na wniosek Wójta Gminy Kroczyce  


Rada Gminy Kroczyce  
u   c h w   a l a  

§   1.   W załączniku do uchwały Rady Gminy Kroczyce Nr 24/IV/2011 z   dnia 28.02.2011r. w   sprawie nadania statutu Samorządowej Instytucji Kultury- Dom Kultury w   Kroczycach w   § 2   dodaje się ust. 7   w brzmieniu:  

Dom Kultury nie jest instytucją artystyczną w   rozumieniu art.11 ust.2 ustawy z   dnia 25 października 1991r. o   organizowaniu i   prowadzeniu działalności kulturalnej. .

§   2.   Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Kroczyce.  

§   3.   Uchwała wchodzi w   życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w   Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego  

 

 

 

Przewodniczący Rady Gminy Kroczyce  


Wanda   Karoń

 

reklama

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Joanna Kotzian

Absolwentka Filologii polskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim i Zarządzania mediami w Wyższej Szkole Biznesu – National Louis University. Tematyką HR i komunikacji zajmuje się od 2000 r., a od 2008 r. współpracuje z klientami w obszarze employer brandingu. Kieruje projektami badań wizerunku, w tym identyfikacji EVP, tworzy i realizuje strategie wizerunkowe dla dużych firm polskich i międzynarodowych. Wspiera procesy komunikacji w trakcie zmian organizacyjnych. W ramach Bernard Hodes Global Network współpracuje z ekspertami employer brandingu na całym świecie. Interesuje się różnymi obliczami różnorodności i prowadzi badania na temat wpływu diversity na wizerunek pracodawcy. Jest doświadczonym prelegentem, autorką wielu publikacji z dziedziny employer brandingu, komunikacji, HR i rynku pracy.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »