| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Akty prawne

Uchwała nr XXXIII/210/2013 Rady Gminy Milówka

z dnia 27 marca 2013r.

w sprawie dokonania zmian w budżecie Gminy Milówka na 2013 rok

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. Nr 142 poz. 1591 z 2001r. z późn. zmianami) , art. 233. art. 235 i art. 236 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240)

Rada Gminy Milówka
uchwala, co następuje

§ 1.

W budżecie Gminy Milówka na 2013 rok uchwalonym w dniu 27 grudnia 2012 roku. Uchwałą Budżetową  nr XXX/182/2012 dokonuje się :

1. Zmiany planu dochodów budżetu zgodnie z załącznikiem nr 1 do uchwały.

2. Zmiany planu wydatków budżetu zgodnie z załącznikiem nr 2 do uchwały

§ 2.

1. Plan budżetu się zmienia i wynosi:

-  dochody

31 329 691,58 zł

-  wydatki

28 899 605,98 zł

§ 3.

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia, a jej wykonanie powierza się Wójtowi Gminy.

§ 4.

Uchwała podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego oraz na stronie internetowej BIP Milówka.

Przewodniczący Rady


Dariusz Kocierz


Załącznik Nr 1 do Uchwały Nr XXXIII/210/2013
Rady Gminy Milówka
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik1.pdf


Załącznik Nr 2 do Uchwały Nr XXXIII/210/2013
Rady Gminy Milówka
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik2.pdf

reklama

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Joanna Kotzian

Absolwentka Filologii polskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim i Zarządzania mediami w Wyższej Szkole Biznesu – National Louis University. Tematyką HR i komunikacji zajmuje się od 2000 r., a od 2008 r. współpracuje z klientami w obszarze employer brandingu. Kieruje projektami badań wizerunku, w tym identyfikacji EVP, tworzy i realizuje strategie wizerunkowe dla dużych firm polskich i międzynarodowych. Wspiera procesy komunikacji w trakcie zmian organizacyjnych. W ramach Bernard Hodes Global Network współpracuje z ekspertami employer brandingu na całym świecie. Interesuje się różnymi obliczami różnorodności i prowadzi badania na temat wpływu diversity na wizerunek pracodawcy. Jest doświadczonym prelegentem, autorką wielu publikacji z dziedziny employer brandingu, komunikacji, HR i rynku pracy.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »