REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Iwona Chudzik

menedżer centralnego działu rozliczeń

iwona.chudzik@randstad.pl

Zawodowe priorytety

- praca zespołowa

- kierowanie procesem rozliczania pracowników i klientów zgodnie z przepisami Polskiego prawa pracy, ZUS, US

- tworzenie i weryfikacja uzupełniających się procesów organizacyjnych w firmie

- wyznaczanie i kontrola wskaźników

- wzrost efektywności w ramach odpowiedzialności

Kompetencje

- wiedza merytoryczna z zakresu Prawa Pracy, ZUS, US

- budowanie i kierowanie zespołami w ramach organizacji uczącej się

- budowanie świadomości biznesowej w organizacji (rozpoznawanie potrzeb i udzielanie informacji zwrotnej)

- warsztat Menedżera HR – wiedza, narzędzia, procesy

- warsztat metodologii Kaizen podstawy zdobyte podczas ścieżki rozwoju Managera Kaizen i sukcesywne wdrażanie w zarządzanym procesie w ramach własnego kręgu wpływu

Doświadczenia

- 21 lat doświadczenia w tzw. szeroko rozumianym „twardym HR” rozliczanie pracowników i klientów

- budowanie i zarządzanie rozproszonym zespołem od 8 do 86 osób

- przemodelowanie organizacji pracy działu, procesu płac

- wnioskowanie o zmiany w procesach uzupełniających się

- optymalne - tworzenie, wdrażanie, wykorzystanie narzędzi systemowych

- systemy kadrowo płacowe – SAP, Teta,

- systemy wspierające proces kadrowo płacowy szytych na miarę oraz niezastąpiony xls

Powyższe kompetencje i doświadczenia zawodowe były zdobywane od 1998 roku do chwili obecnej w następujących organizacjach: Randstad, Kaizen Instytut, Start People, Pliva, Work Service, Akademia Ekonomiczna, Sieciowe Systemy Informacyjne

Wiele pokoleń pracowników w jednej firmie stanowi wyzwanie dla pracodawców. Czym różnią się od siebie młodsi i starsi pracownicy? Jak pogodzić występujące w zespole odmienności?
Dynamizm zmian na rynku pracy może niejednego pracodawcę przyprawić o zawrót głowy. Koniecznością jest stałe dostosowywanie się do dokonujących się przeobrażeń, także pod względem zarządzania zasobami ludzkimi. Jednym z narządzi, które ciągle ewoluuje, są ścieżki awansów. Odgrywają one ważną rolę motywacyjną i pozwalają rozwijać się przedsiębiorstwu w określonym kierunku. Jak zaplanować ścieżki awansów, mając na uwadze różne oczekiwania pracowników?

REKLAMA

Matryca kompetencji pracownika stanowi odpowiedź na sprawne zarządzanie zespołem i jego rozwój. Czym jest matryca kompetencji? Jakie korzyści płyną z zastosowania matrycy? Poznaj wzór matrycy kompetencji.

REKLAMA