REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Kamil Jarosz

Ekspert z zakresu marketingu i PR

Specjalista ds. Marketing Public Relations dla aplikacji miniCRM w firmie AGENO. Freelancer obsługujący projekty z zakresu Public Relations w sporcie oraz copywriter.

Absolwent Bielskiej Wyższej Szkoły Biznesu i Informatyki J. Tyszkiewicza (kierunek – Reklama). Od 4 lat czynnie interesuje się marketingiem, komunikacją, PR-em.

Landing Page wpisuje się w strategię komunikacji wielu marek. I słusznie, bo to dobra droga ku temu by nakłonić klienta np. do wypróbowania produktu.
Zadowolony klient powinien być motorem napędowym firmy. Nie zawsze jednak to zadowolenie rodzi ustną rekomendację. Czym więc jest dzisiaj zadowolenie klienta dla firmy? I jak to zadowolenie wykorzystać w dalszych działaniach, powiększając wartość portfela firmowego?

REKLAMA

Aplikacje działające w chmurze mają do siebie to, że kwestie bezpieczeństwa danych powierzane przez potencjalnych użytkowników budzą głośne dyskusje. Czy wina leży po stronie dostawców? A może użytkownik nie weryfikuje dostatecznie ich wiarygodności?
Krążący w sieci temat chmury, powoduje rosnące zainteresowanie aplikacjami. Czy dla niektórych z nich to tylko trend, czy za wzrostem popularności kryje się coś więcej?

REKLAMA

Wśród licznej grupy przedsiębiorców aplikacje działające w chmurze budzą sporo wątpliwości. Szczególnie, gdy korzystanie z takiego rozwiązania wymaga przechowywania danych firmowych, kontaktów i ważnych informacji oraz dokumentów. Niewiedza rodzi wizję ich wysyłania „gdzieś, nie wiadomo gdzie”. Mit ten obalają współczesne centra danych, z których koniecznie korzystają profesjonalni dostawcy aplikacji działających w modelu SaaS.
Social media w biznesie owszem, są potrzebne. Nie będzie jednak o robieniu kampanii i prowadzeniu fanpage'a. Będzie o tym, jak popularny i zarazem dyskusyjny timeline pomaga w codziennym zarządzaniu biznesem.

REKLAMA