REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
AchieveGlobal

Firma szkoleniowa

AchieveGlobal jest jedną z największych na świecie organizacji szkoleniowo-doradczych. Sukces AchieveGlobal jest rezultatem ponad 40-letniego doświadczenia, sprawdzonych metod uczenia i wyjątkowych rozwiązań szkoleniowych, będących efektem międzynarodowych badań.


W Polsce od 1994 roku jest znanym i cenionym liderem w dziedzinie kształcenia kadry menedżerskiej, przedstawicieli handlowych i działów obsługi klienta. Specjalizuje się także w rozwiązaniach dopasowanych do wyjątkowych potrzeb najwyższej kadry menedżerskiej, coachingu oraz szerokich badaniach organizacji.


AchieveGlobal jest laureatem nagrody Firma Przyjazna Klientowi a także dwukrotnie otrzymało tytuł "Najbardziej poszukiwanej firmy szkoleniowej". Dotychczas AchieveGlobal przeszkoliło w Polsce ponad 40 tysięcy ludzi z ponad 400 największych firm.

 

W pracy sprzedawców używamy wyrazu „prezentacja” do określenia co najmniej trzech różnych pojęć. Co zatem w sprzedaży oznacza prezentacja?
Kultura organizacji opiera się w zasadniczej mierze na wartościach. Na tych wartościach, które są deklarowane jako oficjalne wartości organizacji i/lub na tych, które są rzeczywiście wartościami członków tej organizacji. Oczywiste jest, że deklarowane wartości to te, które są pożądane i oczekiwane od wszystkich, te, które mają w założeniu wspierać misję organizacji i ułatwiać realizację strategii.

REKLAMA

Czy chciałbyś pracować dla Mirandy Priestly z filmu „Diabeł ubiera się u Prady”, lub znaleźć się w ekipie dr House’a? Jak brzmiałaby Twoja odpowiedź?
Wiatru nie widać, widać tylko jego efekty. Ta wielka siła może być destruktywna jak zmiatające wszystko z powierzchni ziemi tornada. Może też być wielce pomocna w realizacji pragnień i dążeń wypełniając żagle łodzi i okrętów. Pompatyczne? Może, ale łatwiej dzięki temu zobaczyć jak ważne jest odpowiednie wykorzystanie możliwości wywierania wpływu przez menedżera na swój zespół.

REKLAMA