REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
PPW Group

PPW Group łączy wiedzę o rynku nieruchomości i marketingu inwestycji deweloperskich.

Doradzamy nie tylko dla deweloperom, ale także tym, którzy potrzebują odpowiedzi na aktualne pytania dotyczące rynku inwestycji deweloperskich.

 

Czym zajmuje się grupa PPW?

·         Prowadzimy proces komercjalizacji – od początku do końca.

·         Przyspieszymy zwrot z inwestycji.

·         Zwiększamy skuteczność promocji inwestycji.

·         Optymalizujemy wydatki na reklamę.

·         Dobieramy nośniki marki i tworzymy wizualizacje.

 

Wiemy, że zaufanie do marki jest efektem realnych korzyści wynikających z oryginalnej koncepcji i transparentnych działań. Dobry projekt charakteryzują dyscyplina i konsekwencja w doborze szczegółów. Interesują nas wymagania deweloperów i ich klientów. Staramy się więc pozyskiwać coraz więcej informacji i na ich podstawie doradzamy, jak osiągnąć cel sprzedażowy. Planujemy rozwój marki w oparciu o znajomość rynku oraz potrzeb klientów.

 

Poznaj nas lepiej – ppwgroup.eu

 

PPW Group

ul. Kraińskiego 16

50-153 Wrocław

Telefon: +48 517 240 103

Email: biuro@ppwgroup.eu

Nowe osiedla promowane są w filmach i w serialach, jednak najczęściej deweloperzy reklamują się na billboardach i w gazetach. Działania marketingowe deweloperów wychodzą poza minimum, mają zapewnić szybki zwrot z inwestycji i sprawić, by do dewelopera ustawiła się kolejka. Jak to działa w Polsce?
Jak pobudzić wyobraźnię kupującego? Wizualizacja to jedyny sposób, by przekonać klientów do zakupu „dziury w ziemi”. Trafienie w ich wyobrażenia idealnego domu to już podwaliny sukcesu inwestycji. Wiarygodny deweloper nie oszczędza na szczegółach ważnych dla jego klientów.

REKLAMA

Nazwy inwestycji deweloperskich to często poruszany temat. Mogą być zabawne, ekskluzywne albo po prostu krótkie i polskie. Kwestia wykorzystania języka obcego budzi kontrowersje. Co sądzą o osiedlowym nazewnictwie sami kupujący?
O sukcesie inwestora decydują klienci – to oni są jego największą wizytówką i wspierają trudny proces kreacji wizerunku. Jak wiadomo zakup mieszkania na rynku pierwotnym wymaga pewności, a wygrywa solidny deweloper.

REKLAMA