| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Programy dla księgowych > 3 typy firm, którym pomaga archiwum online

3 typy firm, którym pomaga archiwum online

Prowadzisz firmę dynamicznie? Dbasz o optymalizację wydatków w twojej firmie? Chcesz mieć pełną kontrolę nad kosztami i przychodami? Dopiero rozwijasz firmę i jesteś w ciągłym ruchu? W każdym z tych przypadków archiwum online jest dla Twojej firmy doskonałym wyborem!

1. Firma dynamiczna

Stały rozwój, ciągłe zmiany, przyrost klientów, ekspansja, zwiększenie obrotów i wydatków. Przy firmie, która intensywnie się rozwija stale trzeba mieć kontrolę nad wydatkami i przychodami. Kontrolować umowy i dbać by wszystko było w należytym porządku. Tradycyjna archiwizacja dokumentów bywa w takich przypadkach hamulcem. Sprawdzenie jakiejkolwiek faktury wymaga czasu, dostęp do historii rozliczeń kontaktu z księgową.

Księgowość online – kto może z niej korzystać oraz czy trzeba się jej obawiać?

Mając archiwum online dostępne 24 godziny na dobę, wszystkie niezbędne informacje można sprawdzić na bieżąco w każdej chwili. Bez tracenia czasu, bez konieczności pisania prośby do osób w biurze o przesłanie dokumentów.

2. Firma oszczędna

Dbasz o optymalizację kosztów i zależy Ci na tym, by Twoja firma działała produktywnie i efektywnie? Pomoże ci w tym archiwum online. W jaki sposób? Przede wszystkim dzięki oszczędności czasu na wielu poziomach.

Po pierwsze, wprowadzanie dokumentów księgowych dzięki automatycznemu odczytywaniu danych ze skanów faktur jest znacznie szybsze niż ich ręczne wprowadzanie do systemu księgowego.

Polecamy produkt: Dokumentacja VAT  po zmianach od 1 lipca 2015 r.

Po drugie, każdy dokument można szybko i łatwo zweryfikować (co przyspiesza i usprawnia obieg dokumentów, a także zapobiega pojawianiu się przypadkowych błędów.) Po trzecie, dzięki dostępowi do dokumentów w każdym momencie, można na bieżąco reagować – bez czekania i zawracania głowy księgowej.

Artykuł pochodzi z poradnika "500 pytań o VAT"

Książka do nabycia na sklep.infor.pl

Polecamy artykuły

Narzędzia księgowego

reklama

BIURA RACHUNKOWE

POLECANE

Artykuł sponsorowany

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Magdalena Siwicka

Partner Zarządzający w Grupa HR Masters, trener biznesu i executive coach. HR Biznes Partner, z kilkunastoletnią praktyką prowadzenia własnego biznesu. Praktyk HR realizujący projekty z następujących obszarów: planowanie procesów HR, wdrożenia modeli kompetencyjnych, programy rozwojowe czy audyty personalne. Posiada ponad 15 letnie doświadczenie doradcze i trenerskie. W swojej pracy kładzie nacisk na badanie efektywności wszelkich procesów z obszaru polityki personalnej. Uważa, że wszelkie procedury są dla ludzi a nie ludzie dla procedur. W swoich projektach skupia się na realnych korzyściach zarówno dla organizacji jak i pracowników. Wierzy w ludzi i efektywność działań rozwojowych. Śledzi trendy na rynku i w branży – jest nastawiona na innowacyjność i działanie. Współpomysłodawczyni portalu HRPolska.pl, który powstał z zamiłowania do branży HR

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »