| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Prawo > Konsument i umowy > Prawa konsumenta > Inne > Organizacje konsumenckie

Organizacje konsumenckie

BANKOWY ARBITRAŻ KONSUMENCKI

Bankowy Arbitraż Konsumencki działa przy Związku Banków Polskich i został powołany w celu rozstrzygania sporów pomiędzykonsumentami - klientami banków a bankami w zakresie roszczeńpieniężnych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania przezbank czynności bankowych.

ADRES:

ul. Kruczkowskiego 8

00-380 Warszawa

Tel.: (0-22) 48 68 400

Internet: www.zbp.pl

BIURO RZECZNIKA UBEZPIECZONYCH

Do zadań Rzecznika należy m.in. rozpatrywanie skarg windywidualnych sprawach kierowanych do Rzecznika, opiniowanie projektówaktów prawnych, stwarzanie możliwości polubownego i pojednawczegorozstrzygania sporów między konsumentami a zakładami ubezpieczeń,towarzystwami emerytalnymi.

ADRES:

Al. Jerozolimskie 44

00-024 Warszawa

Tel.: (0-22) 333-73-26 - 28

Internet: www.rzu.gov.pl

e-mail: biuro@rzu.gov.pl

RZECZNIK ODBIORCÓW PALIW I ENERGII

Głównym zadaniem Rzecznika Odbiorców Paliw i Energiijest udzielanie informacji i pomoc odbiorcom paliw gazowych i energii wich stosunkach z przedsiębiorstwami energetycznymi. Aby efektywniepomagać i chronić interesy odbiorców Rzecznik współpracuje z innymiinstytucjami i organizacjami konsumenckimi. Do jego obowiązków należyprowadzenie rejestrów odmów przyłączeń odbiorców do sieci.

ADRES:

00-872 Warszawa


ul. Chłodna 64

Rzecznicy Odbiorców Paliw i Energii:

Jacek Bełkowski

tel.:

22 661 63 05

fax:

22 661 62 25

e-mail:

jacek.belkowski@ure.gov.pl

Paweł Bogusławski

tel.:

22 661 61 71

e-mail:

pawel.boguslawski@ure.gov.pl

reklama

Narzędzia

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Krajowy System Usług

(KSU)

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »