| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Prawo > Konsument i umowy > Prawa konsumenta > Konsument - turystyka > Reklamacja usługi turystycznej - WZÓR PISMA

Reklamacja usługi turystycznej - WZÓR PISMA

Ustawa o usługach turystycznych stanowi, że organizator imprezy turystycznej odpowiada za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy. Organizator nie może zwolnić się od tej odpowiedzialności . Nie może również odesłać klienta do właściciela hotelu lub przewoźnika.



…………………………… (data)r.

………………………………….

………………………………….

…………………………………..
(imię nazwisko oraz adres reklamującego)


…………………………….
Rezydent Biura Podróży

…………………………….
(dane osoby do której skierowane jest pismo)


Reklamacja usług turystycznych

Dotyczy:

– wycieczki do ……………. w dniach ………………………… r. (dane dotyczące wycieczki) (umowa nr …………………….., zawarta w dniu ………………………… r.) (dane dotyczące umowy).


Niniejszym reklamuję miejsce zakwaterowania zapewnione mi podczas ww. imprezy turystycznej, a także realizowany podczas niej program zwiedzania, jako niezgodne z zawartą umową.

Dnia ………………….. zostałam zakwaterowana w …………… w ……..-gwiazdkowym hotelu „…………”, mimo że, zgodnie z umową, miałam zamieszkać w ……-gwiazdkowym hotelu „………….”. Pilotka, która odebrała naszą grupę z lotniska, tłumaczyła, że w hotelu „……” nastąpiło spięcie instalacji elektrycznej, więc jedną dobę będziemy musieli spędzić w hotelu „…………..” – dopóki awaria nie zostanie usunięta. Z uwagi na fakt, że mimo upływu ……… dni, moje miejsce zakwaterowania nadal nie zostało zmienione, wnoszę o zapewnienie mi noclegów w hotelu „………………”, a jeśli nie jest to możliwe – w innym, znajdującym się w pobliżu hotelu …….-gwiazdkowym. Jednocześnie domagam się zwrotu …………….. zł ceny wycieczki z tytułu zamieszkiwania przez …………….doby w hotelu niższej kategorii.

Jednocześnie reklamuję odbyty w dniu dzisiejszym rejs/wycieczkę po ……………. Zgodnie z umową, miał on trwać …….. godzin, z …………………… przerwą na obiad. Tymczasem trwał on zaledwie ……………………………, a żaden posiłek nie został zapewniony. W związku z tym domagam się spełnienia świadczenia zastępczego w postaci darmowej wycieczki fakultatywnej na …………. (wraz z posiłkiem), podczas pobytowej części niniejszej imprezy turystycznej w …………… (czyli w dniach ………… br.) lub zwrotu …………….. zł ceny wycieczki.



Potwierdzam przyjęcie reklamacji w dniu.......................................... (podpis rezydenta biura podróży)



...........................................................                                                           ………………………..
(podpis przedstawiciela biura podróży)                                                  (podpis reklamującego)

POBIERZ BEZPŁATNY WZÓR: Reklamacja usługi turystycznej

reklama

Narzędzia

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

FAKRO Sp. z o.o

Lider w produkcji i sprzedaży okien dachowych w Polsce

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »