| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Prawo > Konsument i umowy > Prawa konsumenta > Co nowego > Polityka konsumencka Urzędu Komunikacji Elektronicznej – podsumowanie

Polityka konsumencka Urzędu Komunikacji Elektronicznej – podsumowanie

Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE) angażuje się w działania pro konsumenckie na rynku telekomunikacyjnym. Oprócz tego, że kontroluje przedsiębiorców w zakresie przestrzegania przepisów Prawa telekomunikacyjnego, realizuje również działania o charakterze edukacyjnym i informacyjnym. Istotnym elementem pro konsumenckiej polityki UKE są również mediacje pomiędzy dostawcami usług telekomunikacyjnych, a konsumentami. W ubiegłym roku Urząd odzyskał ponad 1,43 mln zł na rzecz konsumentów.


◀ powrót do artykułu

Polityka konsumencka Urzędu Komunikacji Elektronicznej – podsumowanie / Fot. Fotolia

Narzędzia

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Eksperci portalu infor.pl

Sadkowski i Wspólnicy

Sadkowski i Wspólnicy Spółka Komandytowo- Akcyjna - to kancelaria prawna z dwunastoletnim doświadczeniem na rynku.  Ponad siedemdziesięcioosobowy zespół kancelarii tworzą doświadczeni radcy prawni, adwokaci i doradcy podatkowi.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »