| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Prawo > Konsument i umowy > Prawa konsumenta > Twoje prawa > Czy zawsze trzeba iść do serwisu

Czy zawsze trzeba iść do serwisu

Pierwszą myślą jaka pojawia się w przypadku zauważenia, że posiadany przez nas towar jest wadliwy jest: trzeba złożyć reklamacje w serwisie. Ale przecież nie zawsze jesteśmy skazani na gwarancje. Możemy złożyć reklamacje również w sklepie, w którym zakupilismy wadliwy produkt.


◀ powrót do artykułu

źródło: inforCMS

Gdzie należy złożyć reklamację?/ fot. Fotolia

Narzędzia

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Renata Majewska

Niezależny ekspert z zakresu prawa pracy, prawnik, doświadczony szkoleniowiec w dziedzinie prawa pracy, w tym w praktycznym rozliczaniu wynagrodzeń. Autorka licznych artykułów poświęconych praktycznym aspektom stosowania prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Autorka licznych artykułów publikowanych w: Monitorze Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Dzienniku Gazeta Prawna.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od www.infor.pl/prawo
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK