| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama

Reklamacja

Usługi gastronomiczne są coraz gorsze

Aktualizacja: 17.10.2011

Po raz kolejny Inspekcja Handlowa dokonała kontroli prawidłowości i rzetelności funkcjonowania usług gastronomicznych w rejonach o nasilonym letnim ruchu turystycznym. Wynika z niej, że standard obsługi konsumentów w tym sektorze w porównaniu z poprzednimi latami nie jest zadawalający. »

Co pijemy, czyli wyniki kontroli kawy i herbaty

Aktualizacja: 17.10.2011

Kawa i herbata to jedne z najczęściej i najchętniej spożywanych napojów.  Inspekcja Handlowa przyjrzała się trochę bliżej tym wyrobom. Wyniki kontroli nie są jednak zadawalające. »

Jak działają placówki pocztowe

Aktualizacja: 17.10.2011

Na usługi pocztowe narzekamy dość często. Składamy reklamacje, skargi, żądamy odszkodowań. Aż w końcu zainteresował się tym Urząd Komunikacji Elektronicznej, który przeprowadził kontrolę funkcjonowania agencji pocztowych Poczty Polskiej na terenie kraju. Kontrola przeprowadzona była pod koniec 2008 r. »

'Po co drzeć koty?', czyli kampania na rzecz sądów konsumenckich

Aktualizacja: 17.10.2011

Jest to hasło kampanii billboardowej, której celem jest promocja stałych polubownych sądów konsumenckich. Patronat nad kampania objął Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz Inspekcja Handlowa. »

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Strefy Nieruchomości

Blog

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »