| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Prawo > Konsument i umowy > Prawa konsumenta > Reklamacja > Jak wyegzekwować przesłanie karty gwarancyjnej

Jak wyegzekwować przesłanie karty gwarancyjnej

Kupiłem miesiąc temu telewizor LCD w sklepie internetowym. Do telewizora nie była dołączona karta gwarancyjna. Zgłosiłem mailem problem w sklepie, w którym kupowałem produkt. Zapewniano mnie, że w ciągu dwóch tygodni prześlą oryginalną gwarancję producenta. Jednakże nie otrzymałem jej. W jaki sposób mogę to wyegzekwować? Czy mogę zwrócić telewizor do sklepu i odebrać pieniądze ponieważ produkt nie posiada dokumentu gwarancyjnego?


◀ powrót do artykułu

źródło: inforCMS

Jak wyegzekwować przesłanie karty gwarancyjnej?

Narzędzia

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Paweł Macuga

Prawnik

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »