| INFORFK | INFORRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | SKLEP

Reklamacje

Jak sporządzić reklamację

Reklamacja usług telekomunikacyjnych na nowych zasadach

Nowe zasady wnoszenia reklamacji usług telekomunikacyjnych wprowadza rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 r. w sprawie inwentaryzacji infrastruktury i usług telekomunikacyjnych. Jak złożyć reklamację usług telekomunikacyjnych na nowych zasadach? »

Terminy

Zmiany w e – sklepach od 2014 r.

Od 25 grudnia 2014 r. na zwrot zakupionego towaru w sieci konsument będzie miał czternaście dni zamiast dziesięciu. Wprowadzone zostaną również ułatwienia w reklamacji wadliwego towaru. Właściciele e-sklepów będą zobowiązani do wprowadzenia zmian w systemie informacyjnym, regulaminach i procedurach sprzedaży. »

Warto wiedzieć

Akcja „weź paragon”

Akcja „weź paragon” to inicjatywa Ministerstwa Finansów. W związku z feriami zimowymi akcja „weź paragon” potrwa od 20 stycznia do 2 marca 2014 roku. Urzędy skarbowe zamierzają przeprowadzić szeroką kampanię kontrolną. Za brak wydania paragonu mogą nałożyć w drodze mandatu kary w wysokości do 3360 zł. »

Żądania konsumenta

Zwroty i reklamacje świątecznych zakupów

Grudzień to miesiąc świątecznych zakupów i wielu promocji. Coraz częściej konsumenci dokonują zakupów w sklepach internetowych. Czy taki towar można zwrócić? Kiedy złożyć reklamację? »

Reklamacja obuwia

Vademecum: Reklamacja obuwia

Reklamacja to jedno z podstawowych uprawnień każdego konsumenta. Jednym z częściej reklamowanych produktów jest obuwie. Kiedy udać się do sprzedawcy z reklamacją? Co napisać w treści reklamacji? Czytaj w Vademecum WieszJaka. »

Słownik

Usługa telekomunikacyjna

Jest to usługa, która polega przede wszystkim na przekazywaniu sygnałów w sieci telekomunikacyjnej. »

POLECANE ARTYKUŁY

TERMINARZ

WRZ03
TydzieńPWŚCPSN
361234567
37891011121314
3815161718192021
3922232425262728
4029300102030405

Ostatnio na forum

zobacz więcej »

Narzędzia

Eksperci infor.pl

Kancelaria Prawna Cyman i Wspólnicy sp. k.

Kancelaria prowadzi kompleksową obsługę prawną przedsiębiorców i osób nieprowadzących działalności gospodarczej w obszarach kontraktów, rozwiązywania sporów i zastępstwa procesowego, windykacji w kraju i za granicą, nieruchomości i budownictwa, podatków, spraw korporacyjnych, stosunków pracowniczych, zamówień publicznych, restrukturyzacji i upadłości, rynków finansowych i finansowania działalności gospodarczej, a także stosunków międzynarodowych i prawa europejskiego.

Zostań ekspertem Infor.pl »