| INFORFK | INFORRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | SKLEP

Reklamacje

Jak sporządzić reklamację

Reklamacja usług telekomunikacyjnych na nowych zasadach

Nowe zasady wnoszenia reklamacji usług telekomunikacyjnych wprowadza rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 r. w sprawie inwentaryzacji infrastruktury i usług telekomunikacyjnych. Jak złożyć reklamację usług telekomunikacyjnych na nowych zasadach? »

Terminy

Zmiany w e – sklepach od 2015 r.

Od 2015 r. na zwrot zakupionego towaru w sieci konsument będzie miał czternaście dni zamiast dziesięciu. Wprowadzone zostaną również ułatwienia w reklamacji wadliwego towaru. Właściciele e-sklepów będą zobowiązani do wprowadzenia zmian w systemie informacyjnym, regulaminach i procedurach sprzedaży. »

Warto wiedzieć

Akcja „weź paragon”

Akcja „weź paragon” to inicjatywa Ministerstwa Finansów. W związku z feriami zimowymi akcja „weź paragon” potrwa od 20 stycznia do 2 marca 2014 roku. Urzędy skarbowe zamierzają przeprowadzić szeroką kampanię kontrolną. Za brak wydania paragonu mogą nałożyć w drodze mandatu kary w wysokości do 3360 zł. »

Żądania konsumenta

Zwroty i reklamacje świątecznych zakupów

Grudzień to miesiąc świątecznych zakupów i wielu promocji. Coraz częściej konsumenci dokonują zakupów w sklepach internetowych. Czy taki towar można zwrócić? Kiedy złożyć reklamację? »

Reklamacja obuwia

Vademecum: Reklamacja obuwia

Reklamacja to jedno z podstawowych uprawnień każdego konsumenta. Jednym z częściej reklamowanych produktów jest obuwie. Kiedy udać się do sprzedawcy z reklamacją? Co napisać w treści reklamacji? Czytaj w Vademecum WieszJaka. »

Słownik

Usługa telekomunikacyjna

Jest to usługa, która polega przede wszystkim na przekazywaniu sygnałów w sieci telekomunikacyjnej. »

HITY INFORU

TERMINARZ

LIP24
TydzieńPWŚCPSN
2730123456
2878910111213
2914151617181920
3021222324252627
3128293031010203

Ostatnio na forum

zobacz więcej »

Narzędzia

Eksperci infor.pl

Agnieszka Sakowska

Ekspert podatkowy

Zostań ekspertem Infor.pl »