| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Prawo > Konsument i umowy > Reklamacje > Jak sporządzić reklamację > Co powinna zawierać reklamacja usługi telekomunikacyjnej

Co powinna zawierać reklamacja usługi telekomunikacyjnej

Jeżeli operator telekomunikacyjny nie wykonał usługi albo wykonał ją w sposób nienależyty, to można złożyć do niego reklamacje. Pismo reklamacyjne może być złożone zarówno pisemnie, ustnie do protokołu, jak i telefonicznie do biura obsługi klienta albo w formie elektronicznej.


◀ powrót do artykułu2/2

źródło: inforCMS

Narzędzia

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Maria Sieńko

Nowe Horyzonty®-Szkolenia dla Biznesu

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »