| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Prawo > Konsument i umowy > Reklamacje > Żądania konsumenta > Zwrot pieniędzy za nietrafiony zakup

Zwrot pieniędzy za nietrafiony zakup

W minionym tygodniu kupiłam skórzaną torebkę. Jednak już przy pierwszej próbie jej założenia oberwał się od niej pasek. Według mnie pasek do torebki został umocowany wadliwie. Nie sądzę, aby naprawa zlikwidowała wadę raz na zawsze, problem będzie powracał. Dlatego też chciałabym złożyć reklamację, z tą uwagą, iż nie jestem zainteresowana naprawą bądź wymianą rzeczy. Czy w związku z tym mogę zażądać zwrotu pieniędzy lub obniżenia ceny?


◀ powrót do artykułu

źródło: inforCMS

W pierwszej kolejności możemy domagać się naprawy lub wymiany towaru.

Narzędzia

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Tomasz Jopek

Aplikant radcowski

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »