| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama

Temat: bezpieczeństwo konsumentów

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu bezpieczeństwo konsumentów. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące bezpieczeństwo konsumentów.

Plac zabaw musi być bezpieczny

Aktualizacja: 14.09.2011

Prawo dziecka do zabawy jest zagwarantowane przepisami międzynarodowymi. Dziecko ma prawo do wypoczynku, czasu wolnego i uczestniczenia w zabawach, także tych na placu zabaw. »

Kolorowe włosy - czy to bezpieczne

Aktualizacja: 18.10.2011

Farbujemy włosy lub robimy sobie pasemka czy balejaż. Jeżeli dzięki temu chcemy uzyskać nowy wygląd, możliwe, że dostaniemy więcej niż się spodziewamy. »

Czy zabawki dla dzieci są bezpieczne

Aktualizacja: 14.01.2010

Wraz z mężem i 2 letnią córeczką mieszkamy w Szkocji. Wybór zabawek dla dzieci jest ogromny, ale mnie bardziej interesuje czy one są bezpieczne? Czy są dopuszczone do obrotu zabawki, które mogłyby wyrządzić krzywdę dziecku? »

Bezpieczeństwo produktów

Aktualizacja: 14.09.2011

Kupując towary dokonujemy wyboru rzeczy z pośród dziesiątków różnych przedmiotów. Trzeba mieć jednak na względzie nie tylko ich estetykę i przydatność, ale również, a może głównie ich bezpieczeństwo. Spójrz jakie produkty są uważane za bezpieczne. »

Jakie zagrożenia mogą nas spotkać w Internecie?

Aktualizacja: 18.10.2011

Problem bezpieczeństwa Internetu jest niezwykle istotny nie tylko ze względu na świadomy rozwój społeczeństwa informatycznego, ale także konsumpcyjnego. »

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Monika Kantowicz-Gdańska

Konsultant, certyfikowany trener, audytor. Ekspert z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi. Zajmuje się w szczególności rozwojem menedżerów oraz badaniem opinii pracowników i doradztwem w zakresie doskonalenia organizacji. Od początku swojej kariery zawodowej pracuje z najwyższą kadrą zarządzającą oraz menedżerami różnych szczebli - zarówno w wymiarze grupowym, jak i indywidualnym. Koncentruje się na kluczowych wyzwaniach i buduje na pozytywach. Rozwija miękkie kompetencje, a w szczególności umiejętności komunikacyjne. Jest inspiratorką autorefleksji i orędowniczką dialogu. Uczy menedżerów, jak skutecznie budować zaangażowanie i przełamywać opory pracowników wobec zmian. Jako niezależny konsultant i trener pracuje od 2006 roku. Zrealizowała liczne projekty doradcze i rozwojowe dla firm z wielu branż oraz instytucji publicznych. Prowadzi warsztaty, szkolenia i wykłady z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi oraz PR (kształtowanie wizerunku pracodawcy, komunikacja menedżerska, komunikacja wewnętrzna w organizacji, zarządzanie talentami, zarzadzanie wiedzą i inne obszary tematyczne). Projektuje programy rozwojowe.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od www.infor.pl/prawo
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK