REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Employer branding

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Employer branding: Kluczowa strategia współczesnego zarządzania zasobami ludzkimi

W dzisiejszym konkurencyjnym świecie biznesu, pozyskanie i utrzymanie najlepszych talentów stało się priorytetem dla przedsiębiorstw. W tym kontekście, pojęcie „employer branding” staje się kluczowym elementem strategii zarządzania zasobami ludzkimi. To nie tylko kreowanie wizerunku firmy jako atrakcyjnego pracodawcy, ale także budowanie trwałych relacji z pracownikami. 

#RolaPracodawcy, czyli jakich błędów employer branding nie wybacza?

Gdyby popatrzeć na dzisiejsze ogłoszenia o pracę, moglibyśmy pomyśleć, że w Polsce działają sami globalni liderzy, stabilne organizacje gwarantujące bezpieczeństwo, najwięksi producenci i dynamicznie rozwijające się firmy z młodymi zespołami, które zawsze mogą liczyć na szacunek swoich przełożonych. A wszystko to dzieje się w asyście owocowych czwartków. Jak naprawdę wygląda rzeczywistość marketingu rekrutacyjnego?

Zadowolony pracownik najlepszym ambasadorem firmy

Pracownik może być najlepszym ambasadorem firmy. Jak dbać o employer branding małej firmy? Co zrobić, aby zatrudnieni byli zadowoleni i przyciągali nowe talenty?

Jak rekrutować pracowników IT? - 5 wskazówek

Rekrutacja pracowników IT nie należy do najprostszych. Zapotrzebowanie na specjalistów IT utrzymuje się na wysokim poziomie. Jak znaleźć wartościowych pracowników? Oto 5 wskazówek.

REKLAMA

EVP w okresie niepewności rynkowej

EVP czyli Employee Value Proposition a okres niepewności rynkowej - dlaczego warto je zrewidować?

Ubezpieczenia grupowe u pracodawcy jako benefit pracowniczy

Ubezpieczenia grupowe u pracodawcy cieszą się wciąż rosnącym zainteresowaniem. Większe firmy udostępniają ubezpieczenie na życie w formie świadczenia pozapłacowego. Jest to dodatkowy benefit podnoszący atrakcyjność danego pracodawcy na rynku pracy.

PPK jako element employer brandingu

PPK może stanowić element employer brandingu. Pracodawca, który decyduje się na wyższe, dodatkowe wpłaty na konto PPK pracownika, staje się bardziej atrakcyjny. Wyższe wpłaty mogą stanowić motywację i jednocześnie nagrodę za dobrą pracę.

Employer branding coraz bardziej popularny

Employer branding skupia się na budowaniu pozytywnego wizerunku firmy. Staje się coraz bardziej popularny, gdyż pracodawcy mają problemy z pozyskiwaniem pracowników. Rynek pracownika sprawia, że to on wybiera, gdzie chce pracować. Liczy się prestiż firmy. Pracodawcy zmuszeni są do podnoszenia ich atrakcyjności w oczach potencjalnych pracowników.

REKLAMA

REKLAMA