| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama

Temat: nieprawidłowe wykonanie umowy

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu nieprawidłowe wykonanie umowy. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące nieprawidłowe wykonanie umowy.

Za jakie nieprawidłowości odpowiada najemca?

Aktualizacja: 01.08.2011

Niekiedy zdarza się tak, że najemcy pozostawiają po sobie zdewastowane mieszkanie. Jak dochodzić odszkodowania? Za co odpowiada najemca, a co należy wliczyć do „kosztów” wynajmowania? »

Jak interpretować postanowienia umowy?

Aktualizacja: 01.08.2011

Interpretowanie zapisów umowy nie ogranicza się jedynie do dosłownej interpretacji. Istotny jest przede wszystkim zgodny zamiar stron oraz cel umowy. Od samego tytułu umowy ważniejsza jest jej treść. »

Czego możesz wymagać na wycieczce?

Aktualizacja: 03.01.2011

Zimne posiłki, brak własnej łazienki, obskurny hotelik czy też brak obiecanego widoku na morze. Zanim pojedziesz na urlop przeczytaj za co ponosi odpowiedzialność organizator i co zrobić, by nie przegapić odszkodowania. »

Gdy dostałeś innym model produktu niż zamówiony

Aktualizacja: 18.10.2011

Kupiłem w sklepie internetowym komputer. W przesyłce znalazłem inny model, z notatką sprzedawcy, iż zamówionego przeze mnie nie ma, więc przesyła mi produkt o podobnych parametrach. Podkreślił też, że jest to świadczenie zastępcze od którego, na podstawie regulaminu nie przysługuje prawo odstąpienia. Co z tym zrobić? »

Źle wykonana usługa u szewca

Aktualizacja: 13.01.2010

Niedawno oddałam buty do szewca. Naprawa polegała na przyklejeniu podeszwy do butów. W zeszłym tygodniu jedna podeszwa znów się odkleiła mimo iż obuwie użytkowałam w normalny sposób. Czy mogę reklamować tego typu usługę w taki sam sposób jak reklamuje się towar u sprzedawcy? »

Czy pralnia odpowiada za zniszczenia ubrania

Aktualizacja: 13.01.2010

Oddałem do pralni chemicznej marynarkę. Na ubraniu było kilka plamek i na ich usunięciu najbardziej mi zależało, o czym poinformowałem obsługę palni. Przy odbiorze marynarki okazało się, iż plamy nie zniknęły, a wręcz znacznie się powiększyły. Dodatkowo podszewka uległa całkowitemu zniszczeniu. Złożyłem reklamację, w której domagałem się zwrotu wartości marynarki. Obsługa pralni odrzuciła moją reklamację tłumacząc się, że ubranie zostało wyczyszczone zgodnie z zaleceniami producenta określonymi na metce. Czy w takiej sytuacji rzeczywiście nie przysługują mi żadne prawa? »

Czy zaliczka przepada

Aktualizacja: 17.10.2011

Jestem w trakcie wykańczania domu. Zamówiłam właśnie materiały budowlane i zapłaciłam  w sklepie zaliczkę. Niestety muszę zrezygnować z tego zakupu ponieważ znalazłam inne produkty, lepsze i za mniejszą kwotę. Czy w tej sytuacji mogę odzyskać wpłacone pieniądze? »

Źle wywołane zdjęcia

Aktualizacja: 19.07.2011

Wywołałam negatyw zdjęć w jednym z punktów fotograficznych. Jednakże klisza była prześwietlona. Czy powinnam zareklamować tę usługę? Zapłaciłam za kolorowy negatyw. A jestem stratna kilka złotych co zrobić, ponieważ nie mam wszystkich zdjęć. »

Źle wykonana usługa

Aktualizacja: 20.07.2011

Montaż mebli kuchennych, położenie płytek, wymiana okien czy drzwi, prace remontowe mogą stać się pasmem kłopotów i rozczarowań. Nawet jeśli wybierzemy bardzo dobrą ekipę fachowców, to wady w montażu albo usterki techniczne mogą nas nie ominąć. W takiej sytuacji trzeba wiedzieć jakie prawa nam przysługują. »

E-sprzedawca odpowiada za towar niezgodny z umową

Aktualizacja: 18.10.2011

Na takich samych zasadach jak sprzedawca trudniący się sprzedażą bezpośrednią  odpowiada przedsiębiorca prowadzący sklep internetowy. Za towar niezgodny z umową odpowiada przez dwa lata od momentu jego wydania. »

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Sławomir Janiak

Ekspert podatkowy

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »