| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | SKLEP
reklama

Temat: niezgodność towaru z umową

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu niezgodność towaru z umową. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące niezgodność towaru z umową.

Rękojmia, niezgodność towaru z umową a gwarancja jakości

Aktualizacja: 03.10.2011

Reklamacja, rękojmia, niezgodność towaru z umową, czy gwarancja. To pojęcia, z którym najczęściej spotykają się konsumenci. Co one jednak tak naprawdę oznaczają? »

Wielkanoc. Jak reklamować żywność – cz. 2

Aktualizacja: 19.04.2011

Podstawowym prawem konsumenta jest reklamacja. Dotyczy to nie tylko takich produktów jak odzież, czy obuwie. Reklamować można żywność, także tę kupioną luzem. Zobacz jakie masz prawa? »

Wielkanoc. Jak reklamować żywność? – cz. 1

Aktualizacja: 18.04.2011

Podstawowym prawem konsumenta jest reklamacja. Dotyczy to nie tylko takich produktów jak odzież, czy obuwie. Reklamować można żywność, także tę kupioną luzem. Zobacz jakie masz prawa? »

Reklamacja: czy czas wniesienia reklamacji ma znaczenie?

Aktualizacja: 18.10.2011

Prawo do reklamacji to jedno z podstawowych uprawnień konsumentów. Co należy wiedzieć, by w pełni korzystać ze swoich uprawnień? Jedną z takich przydatnych informacji jest odpowiedź na pytanie, czy czas wniesienia reklamacji ma znaczenie? »

Co musisz wiedzieć o reklamacji towarów? – cz. 2

Aktualizacja: 17.10.2011

Co należy wiedzieć, by w pełni korzystać ze swoich uprawnień? Jakie błędy najczęściej popełniają konsumenci? Czym jest niezgodność towaru z umową? Przeczytaj. »

Zmiany w gwarancji konsumenckiej – sprawdź co się zmieniło

Aktualizacja: 01.09.2011

Konsumenci nie będą musieli obawiać się, że udzielona im gwarancja z powodów jakichkolwiek braków formalnych może zostać uznana za nieważną. Korzystne dla konsumenta zmiany w gwarancji konsumenckiej weszły w życie 3 marca 2011 r. »

Niezgodność towaru z umową

Aktualizacja: 14.12.2011

Niezgodność towaru z umową jest podstawą odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu sprzedaży konsumenckiej. Jest to termin prawa konsumenckiego. »

Jak czytać odpowiedź sprzedawcy na reklamację?

Aktualizacja: 17.10.2011

Podstawą reklamacji towaru przez konsumenta jest niezgodność towaru z umową, istniejąca już w chwili wydania towaru. Zrozumienie tego, pozwoli nam odczytać odpowiedź sprzedawcy oraz to, co kryje się pod częstym stwierdzeniem „uszkodzenie mechaniczne w toku użytkowania”. »

Vademecum konsumenta: kiedy sprzedawca nie ma racji?

Aktualizacja: 01.09.2011

„Reklamacji nie przyjmujemy”, „Szatnia nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione rzeczy”, „Reklamacja tylko z paragonem” – taki świat dla konsumentów budują niekiedy sprzedawcy. Bardzo często nie ma to jednak nic wspólnego z przepisami prawa. Sprawdź mity, jakie najczęściej wmawiają konsumentom sprzedawcy. »

Reklamacja: zwrot pieniędzy a obniżenie ceny

Aktualizacja: 14.07.2011

Zwrot zapłaconej ceny to dodatkowe uprawnienia konsumenta przy reklamacji, które jest możliwe tylko w wyjątkowych sytuacjach. W pewnych przypadkach można jednak żądać wyłącznie obniżenia ceny. »

Czy za małe buty można zwrócić do sklepu?

Aktualizacja: 26.07.2011

Kupione buty w domu okazały się zbyt małe. W sklepie powiedziano, że nie jest możliwy zwrot towaru. Czy to aby jest zgodne z prawem? »

Gwarancja a uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową

Aktualizacja: 03.10.2011

Gwarancja, jako źródło uprawnień konsumenta, nie zamyka drogi do dochodzenia roszczeń wynikających z ustawy na podstawie niezgodności towaru z umową. »

Reklamacja butów – cz. 4: procedura reklamacyjna

Aktualizacja: 03.11.2011

Reklamacja obuwia to jeden z najczęstszych problemów, z którymi borykają się konsumenci. Sprawdź, czego możesz oczekiwać od sprzedawcy. Procedura reklamacyjna. »

Reklamacja butów – cz. 3: reklamacja wkrótce po zakupie

Aktualizacja: 25.07.2011

Reklamacja obuwia to jeden z najczęstszych problemów konsumentów. Sprawdź, czego możesz oczekiwać od sprzedawcy. Domniemanie odpowiedzialności sprzedawcy. »

Reklamacja obuwia – cz. 2: podstawa reklamacji

Aktualizacja: 25.07.2011

Reklamacja obuwia to jeden z najczęstszych problemów konsumentów. Sprawdź, czego możesz oczekiwać od sprzedawcy. Jakie są podstawy reklamacji. »

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Eksperci portalu infor.pl

Liberty Direct

Liberty Direct to firma ubezpieczeniowa należąca do międzynarodowej Grupy Liberty Mutual Insurance, oferująca usługi dla Klientów indywidualnych oraz małych przedsiębiorstw.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »