REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Obsługa klienta

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Konsumenci surowo oceniają jakość obsługi klienta. Jest coraz gorzej

Jakość obsługi klientów na polskim rynku sukcesywnie spada, na co wskazują cykliczne badania prowadzone przez Polski Program Jakości Obsługi. Z ostatniej edycji tego badania wynika, że Polacy najgorzej oceniają m.in. wiedzę i kompetencje pracowników, czas obsługi oraz ceny i dostępność asortymentu. 

Jak zaprojektować dobry produkt? Potrzebna praca zespołowa

Powodzenie i sukces produktu, zarówno użytkowego, jak i cyfrowego, zależy przede wszystkim od tego, jak działa zespół, który go tworzy. Truizm? Niekoniecznie. Nie każda organizacja zdaje sobie sprawę, że im bliższa współpraca w firmie oraz im większe zaangażowanie pracowników, tym lepszy produkt trafia na rynek.

Oczekiwania dotyczące obsługi klienta – szybkość obsługi to priorytet

W kontaktach z działami obsługi klienta Polacy przede wszystkim oczekują szybkości i efektywności działania. W tym kontekście trudno się dziwić, że kiedy kontaktujemy się z działem obsługi najbardziej irytują nas rzeczy, które wydłużają czas załatwienia naszej sprawy, jak długie oczekiwanie na kontakt z konsultantem, liczne przełączanie pomiędzy różnymi osobami oraz łączenie z automatem.

Biuro rachunkowe - jak współpracować z trudnym klientem

W praktyce biura rachunkowego zdarza się co jakiś czas tzw. trudny klient. Jaki jest właściwie ten trudny klient - zdenerwowany, arogancki, irytujący? To ten, który krzyczy, szantażuje? A może ten leniwy albo ten, który ciągle Cię o coś prosi? Mogę wymieniać i wymieniać, bo wiem, że każdy z nas inaczej definiuje trudnego klienta. Jakie są typy "trudnych klientów"? Jak współpracować z trudnymi klientami?

REKLAMA

Pracownicy obsługi klienta w okresie przedświątecznym [BADANIE]

Pracownicy obsługi klienta w okresie przedświątecznym są rozchwytywani. Jak oceniają kontakty z klientami? Czy są zadowoleni z pracy i wynagrodzenia? Oto wyniki badania Pracuj.pl.

Jak obsługiwać klienta w okresie świątecznym

Około 30% Polaków wybiera sklepy internetowe jako główne miejsce dokonywania zakupów, przeznaczając na nie blisko ⅓ świątecznego budżetu. Kanały sprzedaży online najczęściej wybierane są w przypadku zakupu gadżetów technologicznych czy zabawek, natomiast punkty stacjonarne przodują w sprzedaży żywności, przedmiotów użytku domowego, dóbr luksusowych oraz kosmetyków. Może się to wiązać z potrzebą poznania produktu przed dokonaniem zakupu lub chęcią nabycia przedmiotów w konkretnym momencie.

Przedsiębiorca jak konsument. Co zmieni się od 1 stycznia 2021 r.?

Dotychczas podział był prosty, produkt lub usługę kupuje Klient - Konsument lub Klient - Przedsiębiorca. Od 1 stycznia ten podział będzie inny. Zmiany prawa dla e-commerce, które miały wejść w czerwcu 2020 r. postanowiono jednak, przesunąć na okres noworoczny tzn. 1 stycznia 2021 r.

Koronawirus: jak kształtują się trendy konsumenckie?

Trendy konsumenckie w pandemii. W drugiej fali Polacy wydają więcej i wybierają droższe produkty. Dodatkowo widać różnice pomiędzy poszczególnymi aglomeracjami.

REKLAMA

Home office, obsługa klienta - jak zarządzać firmą w obliczu covid-19?

Jak zarządzać pracującymi w trybie home office i jak chronić pracujących w zespołach lub obsługujących klientów? Dziś przedsiębiorcy stoją przed wieloma wyzwaniami chcąc utrzymać ciągłość produkcji i zatrudnienia w firmie. Jak to zrobić? Więcej w poniższym tekście.

Koronawirus a gastronomia. Firmy ze spadkami obrotów

Choć od początku pandemii nie minął nawet rok, to jednak COVID-19 w olbrzymim stopniu wpłynął na nasz styl życia – nie wyłączając przy tym gastronomii. Najnowsze badanie PAYBACK Opinion Poll pokazuje, że zainteresowanie wizytami w restauracjach, barach i kawiarniach zmalało o prawie 30%.

Na czym powinni skupić się handlowcy?

Na zlecenie Zebra Technologies przeprowadzono badanie Global Shopper Study. Jakie wnioski co do obsługi klienta mogą wyciągnąć z niego handlowcy?

Jak zabezpieczać dane swoich klientów?

Jako przedsiębiorca przechowujesz dane klientów i chcesz, żeby były bezpieczne? Prezentujemy dobre praktyki proponowane przez Amazon, w celu zmaksymalizowania bezpieczeństwa poufnych informacji.

Handlowiec vs. klient – jak poradzić sobie z każdym typem kupującego?

Jeśli uważnie słuchasz rozmówcy, możesz się o nim sporo dowiedzieć – np. tego, w jaki sposób podejmuje decyzje czy też motywuje się do działania. Mogłoby się wydawać, że w biznesie taka „identyfikacja” pomocna jest tylko handlowcom, tymczasem przyda się także na innych stanowiskach. Jeśli na co dzień kontaktujesz się z klientami lub jesteś odpowiedzialny za przekazywanie innym informacji i chcesz robić to skuteczniej, naucz się rozpoznawać pewne wzorce patrzenia na świat.

Wykorzystanie CRM-a w procesie kompleksowej obsługi sprzedaży

Programy służące do obsługi sprzedaży powinny być dopasowane do specyfiki działalności konkretnego przedsiębiorstwa. Jeżeli firmie do kompleksowej obsługi sprzedaży przyda się magazyn, moduł umożliwiający fakturowanie i mechanizm rozliczania należności, warto zwrócić uwagę na CRM-a, który może być nieoczywistym, ale bardzo pożądanym dodatkiem.

Mobilna (r)ewolucja - systemy i narzędzia wspierające organizację, doradztwo i obsługę klienta

Zapraszamy do wzięcia udziału w konferencji "Mobilna (r)ewolucja - systemy i narzędzia wspierające organizację, doradztwo i obsługę klienta", które odbędzie się 26 kwietnia w Warszawie. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl

Podwyższenie jakości obsługi klienta w branży TSL

Jakość obsługi klienta ma szczególne znaczenie w branży usługowej. W jaki sposób podwyższyć jakość obsługi klienta w branży TSL?

Nowoczesne techniki komunikacji

E-mail, wiadomość zostawiona na poczcie głosowej, krótki SMS, wymiana zdań na czacie. Dzięki korzystaniu z tych nowoczesnych środków komunikacji możemy szybko, skutecznie i niedrogo komunikować się z innymi. Wygoda i szybkość komunikacji nie zwalniają nas jednak z przestrzegania zasad dobrych manier.

Nowa instrukcja kancelaryjna - urząd „papierowy” czy „elektroniczny”

Postępowanie z dokumentacją elektroniczną (wnioski elektroniczne, e-maile), wymagania organizacyjne i techniczne systemów elektronicznego zarządzania dokumentacją, uporządkowanie postępowania z dokumentacją papierową, nowy sposób znakowania spraw – to tylko niektóre z zagadnień nowego aktu prawnego, którego przepisy stosuje się od 1 stycznia br. dla dokumentacji powstającej i napływającej do urzędów.

Urząd „papierowy” czy „elektroniczny” – nowa instrukcja kancelaryjna

Postępowanie z dokumentacją elektroniczną, wymagania organizacyjne i techniczne systemów elektronicznego zarządzania dokumentacją, uporządkowanie postępowania z dokumentacją papierową, nowy sposób znakowania spraw – to treść nowej instrukcji kancelaryjnej dla dokumentacji powstającej i napływającej do urzędów.

Obsługa trudnych gości

Sekretarka w kontakcie z trudnym interesantem powinna wykazać się umiejętnością efektywnej komunikacji, radzenia sobie z własnymi emocjami i zapobiegania sytuacjom konfliktowym.

Język migowy w urzędzie

W Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej, obecnie trwają prace nad projektem założeń do ustawy o polskim języku migowym i ułatwieniach w komunikacji dla osób niesłyszących i niedosłyszących. 

Wysyłanie przesyłek i paczek pocztowych

Jednym z podstawowych zadań kancelarii i sekretariatów jest wysyłanie przesyłek. Przesyłki listowe, przesyłki na nośniku CD/DVD oraz paczki dostarczane są do odbiorców za pośrednictwem poczty i firm kurierskich. Jak przygotować przesyłkę do wysłania? Na co zwracać uwagę przy wyborze dostawcy usług pocztowych? Spróbujemy znaleźć odpowiedź na te pytania.

Urzędnik w oczach interesanta

Przez trzy letnie miesiące mieszkańcy Lublina oceniali pracę urzędników magistratu. Ankietowe „badanie satysfakcji interesantów” wykazało, że opinia na temat pracy urzędników zmienia się wraz z dniem tygodnia i wiekiem petentów.

Opłata skarbowa od pełnomocnictwa i prokury

Na podstawie ustawy o opłacie skarbowej, opłacie tej podlega „złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury”. Czy wobec takiego unormowania należy rozumieć, że ustne udzielenie pełnomocnictwa do protokołu nie rodzi obowiązku uiszczenia opłaty skarbowej?

System zarządzania jakością w jednostkach samorządu terytorialnego

Systemy jakości wprowadzają oprócz duzych firm urzędy administracji publicznej i samorządowej. System zarządzania jakością ma zagwarantować urzędowi i starostwu wiarygodność, status jednostki przewidywalnej w zakresie jakości, przyjaznej klientowi i działającej w sposób przejrzysty. Niezależnie od niego istnieje jednak kilkanaście innych systemów, których celem jest zarządzanie nie tylko jakością, ale również bezpieczeństwem czy ochroną środowiska.

Jak przygotować urząd administracji samorządowej do informatyzacji

Jakie warunki trzeba spełnić, by rozpocząć informatyzację obejmującą dostęp do dokumentów na serwerze, elektroniczny obieg dokumentów, elektroniczną skrzynkę podawczą? Jakim sprzętem trzeba dysponować? Jakie przygotowanie muszą przejść urzędnicy, aby efektywnie użytkować wspomniane systemy?

REKLAMA