| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama

Temat: regulaminy pracy

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu regulaminy pracy. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące regulaminy pracy.

Zadaniowy czas pracy – definicja

Aktualizacja: 27.03.2014

Zadaniowy czas pracy to konstrukcja przewidziana i zdefiniowana w kodeksie pracy. Zgodnie z definicją zadaniowy czas pracy może obejmować dziennikarzy, informatyków, menedżerów oraz listonoszy. Zadaniowy czas pracy stanowi alternatywną formę rozliczenia pracownika. »

Co pracodawca powinien umieścić w regulaminie pracy

Aktualizacja: 02.01.2012

Treść regulaminu pracy ustala pracodawca w porozumieniu z zakładową organizacją związkową. Przepisy wskazują, że w regulaminie należy określić m.in. organizację pracy w danym zakładzie, sposób wypłaty wynagrodzenia oraz porę nocną. »

Regulamin pracy

Aktualizacja: 14.12.2011

W regulaminie pracy ustala się organizację i porządek w procesie pracy oraz związane z tym prawa i obowiązki pracodawcy i pracowników. »

Zasady ustalania wynagrodzenia za pracę

Aktualizacja: 03.12.2010

Często słyszy się, że umowa o pracę określa sposób wynagradzania czy tak jest w każdym przypadku? W jakich jeszcze dokumentach może zostać określony sposób wynagradzania pracownika ? »

Jak ustalić regulamin pracy

Aktualizacja: 25.02.2010

Jestem właścicielem małej firmy. Część pracowników zwróciła mi uwagę że powinien być w zakładzie pracy regulamin. Czy muszę wydać taki regulamin pracy i w jakim trybie? Czy powinienem porozumieć się z pracownikami w tej kwestii? »

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Robert Ratajczak

Adwokat

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »