| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Prawo > Tematy > reklamacja

Temat: reklamacja

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu reklamacja. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące reklamacja.

Reklamacja do polskiego czy austriackiego biura podróży

Aktualizacja: 14.01.2010

Podczas wycieczki do Austrii zepsuł się autobus cały jeden dzień czekaliśmy aż biuro podróży przyśle nowy. Przez to nie został zrealizowany jeden dzień z zaplanowanej wycieczki. Gdzie i w jakim terminie należy złożyć skargę na biuro? Czy trzeba to zrobić to zrobić w Polsce czy w Austrii? »

Czy wycieczkę trzeba reklamować u pilota

Aktualizacja: 20.07.2011

Wróciliśmy właśnie z Włoch, gdzie byliśmy całą rodziną na nartach. Niestety wycieczka nie była tak wspaniała jak nas o tym zapewniano. Hotel był położony w innym miejscu, o gorszym standardzie, a cały pobyt został nam skrócony. Po powrocie do domu złożyliśmy reklamacje do biura podróży. Powiedziano nam, że reklamacje można składać tylko u pilota wycieczki. Czy to prawda? »

Reklamacja perfum

Aktualizacja: 20.07.2011

Tydzień temu kupiłam perfumy, jednak była to pochopna decyzja i po paru dniach stwierdziłam, że zapach ten kompletnie mi się nie podoba. Dodam, że perfumy te kosztowały całkiem sporo. Czy mam prawo do zwrotu pieniędzy lub do wymiany na inne perfumy? »

Czy można zareklamować usługę kosmetyczną

Aktualizacja: 20.07.2011

Po ostatniej wizycie u kosmetyczki zaczęłam mieć problemy z cerą. Był to zabieg oczyszczania twarzy, który według mnie był wykonany nieprawidłowo. Czy można złożyć reklamację na usługę kosmetyczną? »

Czy można reklamować produkt niebezpieczny

Aktualizacja: 18.07.2011

Na każdym kroku konsument narażony jest na wprowadzające w błąd reklamy, promocje, a także, choć mało się o tym mówi na produkt niebezpieczny. Czym on właściwie jest? Jak reagować, gdy taki produkt zakupimy? Warto znać odpowiedzi na te pytania chociażby po to by ochronić swoich bliskich lub zapobiec szkodom, jakie może wyrządzić produkt niebezpieczny. »

Zwrot pieniędzy za nietrafiony zakup

Aktualizacja: 20.07.2011

W minionym tygodniu kupiłam skórzaną torebkę. Jednak już przy pierwszej próbie jej założenia oberwał się od niej pasek. Według mnie pasek do torebki został umocowany wadliwie. Nie sądzę, aby naprawa zlikwidowała wadę raz na zawsze, problem będzie powracał. Dlatego też chciałabym złożyć reklamację, z tą uwagą, iż nie jestem zainteresowana naprawą bądź wymianą rzeczy. Czy w związku z tym mogę zażądać zwrotu pieniędzy lub obniżenia ceny? »

Co zrobić z zawyżonym rachunkiem telefonicznym

Aktualizacja: 18.10.2011

Otrzymałem właśnie rachunek za telefon. Bardzo się zdziwiłem kiedy zobaczyłem kwotę na nim widniejącą. Jest ona bardzo wysoka. Czy mogę coś w tej sytuacji zrobić? Wiem, że nie wydzwoniłem na taką kwotę. »

Reklamacja i zwroty prezentów

Aktualizacja: 16.11.2010

Nie jesteś zadowolony z otrzymanego prezentu? Chcesz go zwrócić, ale nie wiesz czy masz do tego prawo? A może wymarzona rzecz, którą otrzymałeś pod choinkę niestety już zdążyła się popsuć? Sprawdź czy możesz zareklamować prezent. »

Prawo do reklamacji w przypadku zakupu od osoby fizycznej

Aktualizacja: 16.03.2011

Bardzo często kupujemy za pośrednictwem internetu. Zawsze należy sprawdzić czy nasz kontrahent prowadzi działalność gospdarczą czy nie. Od tego zależy jakie roszczenia możemy do niego skierować. »

Co zrobić jeśli produkt na zdjęciu sklepu internetowego wygląda inaczej niż w rzeczywistości

Aktualizacja: 18.10.2011

Parę dni temu chciałam zakupić w sklepie internetowym lampkę. Na zdjęciu przedstawiona było ona w 3 różnych kolorach. Mnie najbardziej pasowała srebrna, więc taka zaznaczyłam w zamówieniu. Byłam bardzo zdziwiona kiedy otrzymałam lampkę, ale w kolorze złotym. Sprzedawca powiedział mi, że ten produkt sprzedają tylko w takim kolorze. Dlaczego więc z oferty wynikało co innego? »

Czy można złożyć reklamacje grupową do biura podróży

Aktualizacja: 13.01.2010

Wyjechaliśmy na wycieczkę do Hiszpanii. Już po przybyciu na miejsce okazało się, że nie będzie to nasz wymarzony wypoczynek. Prawie żaden z warunków umowy nie został dotrzymany. Począwszy od hotelu, jego standardu, położenia, wyżywienia, transportu lotniczego itp. Ponieważ nasze rozgoryczenie podzielali wszyscy turyści postanowiliśmy złożyć wspólną reklamacje do biura podróży. Jednak nie chciano nam jej przyjąć i kazano składać pismo każdemu z osobna. Czy mieli do tego prawo? »

Co zrobić jeśli linie lotnicze nie uwzględnią reklamacji

Aktualizacja: 25.07.2012

Zdarzyło ci się, że lot którym miałeś lecieć w podróż został w ostatniej chwili zlikwidowany, a ty nie otrzymałeś żadnej informacji na ten temat? Możesz w takiej sytuacji złożyć reklamacje do przewoźnika lotniczego. Co jednak zrobić w przypadku, gdy twoje roszczenia nie zostaną uznane? »

Reklamacja do francuskiego banku

Aktualizacja: 14.01.2010

Przebywasz we Francji i otworzyłeś w tamtejszym banku rachunek bankowy? Sprawdź co zrobić jeśli po pewnym czasie okaże się, że na koncie na ma środków pieniężnych. »

Wyprzedaże

Aktualizacja: 18.10.2011

Ten, kto próbował nie poddać się szaleństwu wyprzedaży, wie, iż z momentem przekroczenia progu centrum handlowego coraz ciężej jest dotrzymać danego sobie przyrzeczenia. Rozliczne promocje, gwar oraz poczucie ogólnie panującego chaosu na pewno nie ułatwia podejmowania racjonalnych, przemyślanych decyzji. »

Przedświąteczne zakupy

Aktualizacja: 30.09.2011

Święta zbliżają się do nas coraz mniejszymi kroczkami. Jak co roku będziemy kupować mnóstwo prezentów dla najbliższych. Może się okazać, że niektóre z nich będą mniej trafione niż przypuszczaliśmy. Czy zawsze w takiej sytuacji będziemy mogli zwrócić prezent do sklepu? »

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Kamil Polak

Ekspert

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od www.infor.pl/prawo
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK