| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Prawo > Tematy > reklamacja

Temat: reklamacja

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu reklamacja. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące reklamacja.

Czy można reklamować rzecz zakupioną przez Internet

Aktualizacja: 18.10.2011

Zakupiłam żakiet przez Internet. Problemy pojawiły sie, gdy została ona zmoczona podczas deszczu. Materiał po prostu zmienił kolor. Czy mogę złożyć reklamację, skoro w ciągu dziesięciu dni nie skorzystałam z możliwości zwrotu zakupionego przez Internet towaru?  »

Czy gwarancja wyłącza reklamację?

Aktualizacja: 03.10.2011

Masz problem z popsutą rzeczą, a skończyła ci się gwarancja? Sprzedawca upiera się, że nie może przyjąć reklamacji? Sprawdź, czy ma rację. »

Czy mogę zwrócić prezent?

Aktualizacja: 03.10.2011

Chciałam zrobić rodzinie niespodziankę - zamówić wizytę Mikołaja z tradycyjnym workiem prezentów. Usługa jest dosyć droga, więc przygotowałam drobne, tanie prezenty, które Mikołaj mógłby wręczyć wszystkim domownikom. Niestety, w firmie zajmującej się wynajmem Mikołajów poinformowano mnie, że usługa przewidziana jest w tzw. pakiecie. Muszę zapłacić pewną kwotę na prezenty, a potem wybrać z katalogu rzeczy, które Mikołaj wręczy domownikom. Proponowane prezenty są drogie i zupełnie nieprzydatne. Czy mogłabym gdzieś złożyć reklamację, aby móc nie kupować tych prezentów? »

Czy można reklamować artykuły żywnościowe

Aktualizacja: 17.10.2011

Artykuły żywnościowe podlegają takiej samej ochronie jak wszystkie inne produkty zakupione przez konsumenta. Sprzedawca natomiast odpowiada za ich niezgodność z umową. »

Zwrot towaru

Aktualizacja: 05.01.2016

Możliwość zwrotu towaru to doskonałe rozwiązanie sytuacji, gdy zrobimy zakupy pod wpływem impulsu albo bardzo przekonującego sprzedawcy. »

Czy zawsze trzeba iść do serwisu

Aktualizacja: 01.09.2011

Pierwszą myślą jaka pojawia się w przypadku zauważenia, że posiadany przez nas towar jest wadliwy jest: trzeba złożyć reklamacje w serwisie. Ale przecież nie zawsze jesteśmy skazani na gwarancje. Możemy złożyć reklamacje również w sklepie, w którym zakupilismy wadliwy produkt. »

Jak napisać zgłoszenie reklamacji

Aktualizacja: 03.08.2011

Warto domagać się, aby przedstawiciel biura podróży potwierdził przyjęcie reklamacji poprzez złożenie podpisu wraz z datą na egzemplarzu, który zachowamy dla siebie (obowiązek potwierdzenia ma zawsze pilot wycieczki – gdy składamy reklamację w czasie trwania imprezy). Nie będzie wówczas wątpliwości, kiedy złożyliśmy reklamację i jakie były nasze zarzuty i żądania. »

Zgłoszenie reklamacji imprezy turystycznej

Aktualizacja: 03.08.2011

Zmiana programu zwiedzania czy miejsca zakwaterowania, opóźniony wyjazd lub powrót do kraju, mniejsza, niż przewidziana w umowie, ilość posiłków to często zdarzające się w praktyce sytuacje. Aby uzyskać odszkodowanie trzeba zgłosić reklamację imprezy turystycznej. »

Czy można reklamować towar kupiony przez internet

Aktualizacja: 03.08.2011

Klienci sklepów internetowych mogą składać reklamacje tak samo, jak w przypadku zwykłych zakupów. Można je złożyć u sprzedawcy albo skorzystać z uprawnień wynikających z gwarancji. »

Zakupy spożywcze przez internet

Aktualizacja: 03.08.2011

Odzyskamy pieniądze, a sprzedawca zacznie dokładniej kontrolować towar - to najczęstszy efekt złożenia reklamacji zepsutego towaru kupionego w internetowym sklepie spożywczym. »

Jak reklamować wadliwy towar

Aktualizacja: 03.08.2011

Bardzo często nowo zakupiony sprzęt się psuje, albo ma wady których na pierwszy rzut oka nie widać. Co może w takiej sytuacji zrobić pokrzywdzony klient? Najlepiej zgłosić reklamację. »

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Bartosz Michałek

Ekspert w zakresie finansów osobistych.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »