| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama

Temat: usługi telekomunikacyjne

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu usługi telekomunikacyjne. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące usługi telekomunikacyjne.

Jak przenieść numer telefonu?

Aktualizacja: 03.11.2010

Zmiana operatora z zachowaniem dotychczasowego numeru to prosta i bezpłatna usługa, która może się ograniczyć do jednej wizyty w salonie telekomunikacyjnego dostawcy. »

Za wysoki rachunek telefoniczny – co mam zrobić?

Aktualizacja: 05.10.2010

Podstawowym krokiem każdego abonenta, któremu, jego zdaniem, operator telekomunikacyjny naliczył zawyżony rachunek powinno być żądanie przesłania bilingu. »

Czy zmiana oferty programowej kablówki uprawnia do wypowiedzenia umowy?

Aktualizacja: 24.09.2010

Zmiana oferty programowej stanowi zmianę treści umowy i daje abonentowi możliwość rozwiązania umowy. Przeciwne postanowienia są niedozwolone. »

Sąd polubowny: gdzie odbędzie się rozprawa przeciwko operatorowi?

Aktualizacja: 23.08.2011

Spory z operatorem telekomunikacyjnym mogą być rozstrzygane przez powołany do tego sąd polubowny. Czy jednak sprawa może odbyć się wyłącznie w siedzibie sądu w Warszawie? »

Czy spory z operatorem telekomunikacyjnym można załatwić polubownie?

Aktualizacja: 23.08.2011

Spory z operatorem telekomunikacyjnym można rozstrzygnąć na drodze postępowania polubownego. Stosuje je sąd polubowny działający przy Prezesie Urzędu Komunikacji Elektronicznej. »

Jak rozwiązać umowę z operatorem?

Aktualizacja: 03.11.2011

Masz telefon komórkowy u jednego z operatorów, ale chcesz rozwiązać umowę? Tutaj dowiesz się co należy zrobić. »

Czy neostrada wchodzi w skład usługi powszechnej

Aktualizacja: 25.06.2010

Telekomunikacja Polska odmówiła mi podłączenia neostrady z powodu braku warunków technicznych. Czy może tak postąpić skoro świadczy usługę powszechną? »

Od 1 lipca nowe stawki maksymalne roamingu

Aktualizacja: 23.06.2010

Zabierając telefon komórkowy na wakacyjne wojaże po Unii Europejskiej warto poznać zasady roamingu. Od roku operatorzy obowiązkowo nasze rozmowy rozliczają w systemie sekundowym, a opłaty nie mogą być większe od stawek maksymalnych, obowiązujących w UE. Od 1 lipca 2010 r. będą one niższe. »

Co zrobić gdy operator nie podłączył Internetu

Aktualizacja: 23.07.2010

Zawarłem umowę z jednym z operatorów o przyłączeniu do sieci internetowej. Jednak od miesiąca, pomimo ponagleń, nadal nie została uruchomiona usługa. Co mam zrobić w takiej sytuacji? »

Jak rozstrzygnąć spór z operatorem

Aktualizacja: 22.04.2010

Jeżeli reklamacja nie przyniesie efektu, spór z operatorem można rozstrzygnąć za pomocą sądu polubownego przy Urzędzie Komunikacji Elektronicznej. »

Sąd podtrzymuje karę dla TP SA

Aktualizacja: 12.04.2010

Sąd Apelacyjny w Warszawie podtrzymał karę dla Telekomunikacji Polskiej, nałożoną przez Urząd Komunikacji Elektronicznej. Polski operator zapłaci 33 mln zł. »

Zawarcie umowy przez telefon z konsultantem

Aktualizacja: 08.04.2010

Coraz częściej abonenci są kuszeni nowymi ofertami usług telekomunikacyjnych przez telefonicznych konsultantów. Co w sytuacji gdy warunki nowej umowy są inne od tych, na które się zgodziliśmy? »

Wyrok w sprawie TP S.A. – sprzedaż łączona TP sprzeczna z prawem UE

Aktualizacja: 19.07.2011

Dnia 11 marca 2010 r. Europejski Trybunał Sprawiedliwości zajął się sprawą mającą bezpośredni związek z Polską i wydał wyrok w sprawie uzależniania przez Telekomunikację Polską  zawarcia umowy o świadczeniu usług szerokopasmowego dostępu do Internetu „neostrada tp” od zawarcia umowy o świadczenie usługi telefonicznej (sygn. sprawy: C-522/08). »

Koniec z wyłączaniem telefonu za niezapłacony rachunek

Aktualizacja: 17.03.2010

Telefon jest dobrem cywilizacyjnym, a pozbawienie możliwości korzystania z tego dobra może mieć jedynie wyjątkowy charakter - uznał Sąd Antymonopolowy. Dla operatorów oznacza to, że nie będą mogli odciąć abonenta za niezapłacony rachunek – pisze w środę Dziennik Gazeta Prawna. »

Odszkodowanie od operatora telekomunikacyjnego za niezawarcie umowy

Aktualizacja: 11.03.2010

Świadczenie usług telekomunikacyjnych w ramach tzw. usługi powszechnej, oznacza iż przedsiębiorca wyznaczony ma obowiązek zawarcia umowy na każde żądanie użytkownika, który spełnia określone kryteria. Jeżeli pomimo tego, operator tego nie uczyni, wtedy też będzie musiał zapłacić odszkodowanie. »

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Dr Katarzyna Pawłowska

Doradca Podatkowy (nr wpisu 11638)

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »