| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama

Temat: usługi telekomunikacyjne

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu usługi telekomunikacyjne. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące usługi telekomunikacyjne.

Zwróć uwagę na regulamin świadczenia usług

Aktualizacja: 28.02.2011

Bardzo ważnym elementem umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych jest dołączony do niej regulamin. Uważne i precyzyjne przeczytanie go gwarantuje nam pełna informacje o sposobie wykonywania usługi przez operatora telekomunikacyjnego. »

Umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych

Aktualizacja: 18.10.2011

Świadczenie usług telekomunikacyjnych polega przede wszystkim na przekazywani sygnałów w sieci telekomunikacyjnej, czyli: wykonywanie i odbieranie połączeń telefonicznych, korzystanie z sieci kablowych oraz usługi dostępu do Internetu. Przepisy jasno wskazują co powinno znajdować się umowie. »

Co zrobić gdy nie można dzwonić?

Aktualizacja: 19.07.2011

Ostatnio w naszym bloku przez 3 dni nie działał telefon. Poniosłam z tego tytułu znaczące koszty - musiałam dzwonić z telefonów komórkowych. Rachunek za 3 dni wyniósł dwa razy więcej niż zazwyczaj (u operatora stacjonarnego miałam wykupiony korzystny abonament). Oczywiście przez pierwszy dzień nie zostałam poinformowana o awarii. Czy operator może ponieść jakieś konsekwencje? »

Co zrobić gdy nie można dzwonić

Aktualizacja: 18.10.2011

Ostatnio w naszym bloku przez 3 dni nie działał telefon. Poniosłam z tego tytułu znaczące koszty - musiałam dzwonić z telefonów komórkowych. Rachunek za 3 dni wyniósł dwa razy więcej niż zazwyczaj (u operatora stacjonarnego miałam wykupiony korzystny abonament). Oczywiście przez pierwszy dzień nie zostałam poinformowana o awarii. Czy operator może ponieść jakieś konsekwencje? »

W jakim terminie operator telekomunikacyjny powinien odpowiedzieć na reklamację

Aktualizacja: 12.07.2011

Operator telekomunikacyjny po otrzymaniu reklamacji od konsumenta ma obowiązek odpowiedzieć na nią. Ważne jest również to w jakim czasie tego dokona. Przepisy wskazują, że powinno to nastąpić w ciągu 30 dni od momentu jej złożenia. »

Rynek telekomunikacyjny

Aktualizacja: 17.10.2011

Czy rynek usług telekomunikacyjnych nadal zdominowany jest przez monopolistę? Czy istnieje konkurencja i czy ma ona wpływ na pozycję konsumentów? Jakie praktyki  stosują przedsiębiorstwa? Przeczytaj i sprawdź. »

Reklamacja usługi telekomunikacyjnej

Aktualizacja: 20.07.2011

Trudno jest dzisiaj wyobrazić sobie świat bez telefonów komórkowych, a tym bardziej jakikolwiek dom bez telefonu stacjonarnego. Lecz mimo, iż są to tak powszechne usługi nadal bywają wykonywane przez operatorów w sposób nieprawidłowy. Jakie uprawnienia nam przysługują jeśli nagle nasz telefon nie będzie chciał dzwonić? »

Co powinna zawierać reklamacja usługi telekomunikacyjnej

Aktualizacja: 12.07.2011

Jeżeli operator telekomunikacyjny nie wykonał usługi albo wykonał ją w sposób nienależyty, to można złożyć do niego reklamacje. Pismo reklamacyjne może być złożone zarówno pisemnie, ustnie do protokołu, jak i telefonicznie do biura obsługi klienta albo w formie elektronicznej. »

Konsumenci na rynku energetycznym i telekomunikacyjnym

Aktualizacja: 01.09.2011

W ostatnich dniach odbyła się debata zorganizowana przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich oraz Centrum Komunikacji Medialnej poświęcona sytuacji konsumentów na rynku telekomunikacyjnym oraz energetycznym. Przedmiotem dyskusji było m.in. przedstawienie bieżących problemów obu rynków regulowanych. »

Sąd polubowny przy Prezesie Urzędu Komunikacji Elektronicznej

Aktualizacja: 23.08.2011

Sąd polubowny przy Prezesie Urzędu Komunikacji Elektronicznej rozpatruje spory między konsumentami a operatorami, w sprawach telekomunikacyjnych i pocztowych. Dowiedz się jakie dokładnie ma on kompetencje. »

Ograniczenie odpowiedzialności operatora

Aktualizacja: 31.01.2011

Umowy z operatorem o dostęp do Internetu często zawierają pewne pułapki. Najczęściej dotyczą one swobodnej interpretacji umowy tylko przez przedsiębiorcę albo ograniczenie w dochodzeniu odszkodowania za przerwy w usłudze. »

Obowiązek zawierania umów o usługę telefoniczną

Aktualizacja: 20.09.2011

Obowiązek zawierania umów z konsumentami o przyłączenie do sieci telefonicznej ciąży na operatorze o znacznej pozycji rynkowej w zakresie świadczenia tych usług na obszarze województwa(za takiego uznawana jest m. in. TP S.A.). »

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Ministerstwo Sprawiedliwości

Patron merytoryczny

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »