| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama

Temat: usługi telekomunikacyjne

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu usługi telekomunikacyjne. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące usługi telekomunikacyjne.

Ułatwienia w usługach telekomunikacyjnych dla osób niepełnosprawnych

Aktualizacja: 13.10.2014

Wprowadzenie ułatwień w usługach telekomunikacyjnych dla osób niepełnosprawnych to skutek wejścia w życie rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji. Dostawcy usług telekomunikacyjnych od 10 października 2014 roku są zobowiązani m.in. do umożliwienia sporządzania umów i rachunków w alfabecie Braille’a. »

Reklamacja usług telekomunikacyjnych na nowych zasadach

Aktualizacja: 17.06.2014

Nowe zasady wnoszenia reklamacji usług telekomunikacyjnych wprowadza rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 r. w sprawie inwentaryzacji infrastruktury i usług telekomunikacyjnych. Jak złożyć reklamację usług telekomunikacyjnych na nowych zasadach? »

Ułatwienia dla niepełnosprawnych w usługach telefonicznych

Aktualizacja: 15.04.2014

9 kwietnia opublikowano rozporządzenie w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących świadczenia udogodnień dla osób niepełnosprawnych przez dostawców publicznie dostępnych usług telefonicznych. Dostęp niepełnosprawnych do usług telefonicznych poprawi się m.in. poprzez: dostosowanie modeli telefonów oraz biur obsługi abonentów do ich potrzeb. »

Uważaj do kogo oddzwaniasz

Aktualizacja: 26.11.2012

Urząd Komunikacji Elektronicznej otrzymuje sygnały od abonentów oraz samych przedsiębiorców telekomunikacyjnych o nowym niepokojącym zjawisku, którego skala w ostatnim czasie nabiera niepokojącego wymiaru. »

HFPC: dane telekomunikacyjne niewystarczająco chronione

Aktualizacja: 26.07.2012

Według Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka projektowane zmiany przepisów regulujących dostęp organów ścigania do danych osobowych nie zapewniają obywatelom niezbędnej ochrony. Fundacja szczególną uwagę zwróciła na dostęp do danych objętych tajemnicą zawodową. »

Płatne usługi operatora pod kontrolą abonenta

Aktualizacja: 04.05.2012

Abonenci mogą zastrzec u operatora pewien próg kwotowy. Nowe przepisy wchodzą w życie 4 maja 2012 r. »

Olbrzymia kara za nierzetelny konkurs sms-owy

Aktualizacja: 02.01.2012

Aż 21 mln zł ma zapłacić Polska Telefonia Cyfrowa za nierzetelny konkurs sms-owy dla abonentów dawnej „Ery” – zdecydowała prezes UOKiKu. Spółka może jednak odwołać się do sądu. »

Jak rozwiązać umowę z kablówką bez dodatkowych kosztów?

Aktualizacja: 01.12.2011

Jednostronne rozwiązanie umowy z kablówką wiąże się z koniecznością zwrotu wartości przyznanych promocji. Warto jednak wiedzieć kiedy możemy wypowiedzieć umowę operatorowi i nie ponieść żadnych dodatkowych kosztów. »

Unbundling w prawie energetycznym

Aktualizacja: 13.12.2011

Przez unbundling, inaczej separację, należy rozumieć rozdzielenie od siebie działalności w obrębie przesyłania bądź dystrybucji energii od działalności, która polega na wytwarzaniu i dostarczaniu (sprzedaży) tej energii do odbiorców końcowych. Wyróżniamy unbundling prawny, księgowy, własnościowy oraz funkcjonalny. »

Umowa o dostępie telekomunikacyjnym

Aktualizacja: 13.12.2011

Umowa o dostępie telekomunikacyjnym określa warunki dostępu telekomunikacyjnego i związane z tym warunki współpracy pomiędzy przedsiębiorcami telekomunikacyjnymi. »

Olbrzymia kara za wielką zmowę operatorów

Aktualizacja: 24.11.2011

Zmowa największych operatorów komórkowych spowodowała opóźnienie rozwoju nowych usług telekomunikacyjnych – uznał Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Najwięksi gracze niezgodnie z prawem uzgadniali sposób postępowania wobec hurtowego operatora telewizji mobilnej. »

UOKiK wyraża zgodę na przejęcie Polkomtela

Aktualizacja: 24.10.2011

Jedna z największych transakcji biznesowych ostatnich lat zmierza ku końcowi. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wyraził zgodę na przejęcie Polkomtela (operatora sieci Plus) przez spółkę Zygmunta Solorza. »

Wypowiedzenie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych - WZÓR UMOWY

Aktualizacja: 08.01.2016

Wzór umowy wypowiedzenia o świadczenie usług telekomunikacyjnych. »

Przedawnienie roszczeń z umowy z operatorem – cz. 2

Aktualizacja: 04.10.2011

Roszczenia operatora względem abonentów przedawniają się po upływie trzech lat. Jak jednak obliczyć ten okres? Jakie okoliczności mogą wpływać na okres przedawnienia roszczenia? »

Przedawnienie roszczeń z umowy z operatorem

Aktualizacja: 12.10.2011

Roszczenia operatora podlegają przedawnieniu. Początek biegu okresu przedawnienia wyznacza data wymagalności roszczenia o zapłatę rachunku. »

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Anna Konarzewska-Żuczek

Prawnik

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »