| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Akty prawne

Protokół Komisarza Wyborczego w Zielonej Górze

z dnia 18 lutego 2013r.

Wyniki głosowania i wynik referendum ustalono w dniu 18 lutego 2013 r. Głosowanie przeprowadzono w 14 obwodach głosowania

REFERENDUM GMINNE
W SPRAWIE ODWOŁANIA BURMISTRZA MIASTA ŻAGAŃ
ZARZĄDZONE NA 17 LUTEGO 2013 r.

Miejska Komisja do Spraw Referendum w Żaganiu

Gmina

Żagań

Powiat

żagański

Województwo

lubuskie

PROTOKÓŁ USTALENIA WYNIKU REFERENDUM GMINNEGO

Wyniki głosowania i wynik referendum ustalono w dniu 18 lutego 2013 r.

Głosowanie przeprowadzono w 14 obwodach głosowania.

Na podstawie protokołów głosowania otrzymanych od wszystkich tj. 14 obwodowych komisji do spraw referendum, Komisja ustaliła następujące wyniki głosowania:

1.

Liczba osób uprawnionych do głosowania (wszystkie osoby umieszczone w części A i B spisu osób uprawnionych w chwili zakończenia głosowania)

*

*

2

1

2

7

3

1a.

w tym liczba osób uprawnionych do głosowania umieszczonych w części A spisu w chwili zakończenia głosowania

*

*

2

1

2

7

3

1b.

w tym liczba osób uprawnionych do głosowania umieszczonych w części B spisu w chwili zakończenia głosowania

*

*

*

*

*

*

0

2.

Liczba osób, którym wysłano pakiety referendalne (z części A i B spisu osób uprawnionych)

*

*

*

*

*

*

0

3.

Liczba kart do głosowania otrzymanych przez komisje obwodowe

*

*

2

1

3

6

5

4.

Liczba osób, którym wydano karty do głosowania (liczba podpisów w spisie) - w części A i B spisu osób uprawnionych

*

*

*

5

8

7

2

4a.

w tym liczba osób umieszczonych w części A spisu, którym wydano karty do głosowania (liczba podpisów w części A spisu)

*

*

*

5

8

7

2

4b.

w tym liczba osób umieszczonych w części B spisu, którym wydano karty do głosowania (liczba podpisów w części B spisu)

*

*

*

*

*

*

0

5.

Liczba osób głosujących przez pełnomocnika (liczba kart do głosowania wydanych na podstawie otrzymanych przez komisję aktów pełnomocnictwa) - z części A i B spisu osób uprawnionych

*

*

*

*

*

*

2

6.

Nie wykorzystano kart do głosowania

*

*

1

5

4

9

5

7.

Liczba kart wyjętych z urn przez komisje obwodowe

*

*

*

5

8

4

6

7a.

w tym:Liczba kart wyjętych z kopert na karty do głosowania

*

*

*

*

*

*

0

8.

Liczba kart nieważnych

*

*

*

*

*

*

1

9.

Liczba kart ważnych (liczba osób, które wzięły udział w głosowaniu)

*

*

*

5

8

4

5

10.

Liczba głosów nieważnych

*

*

*

*

1

0

9

11.

Liczba głosów ważnych

*

*

*

5

7

3

6

12a.

Liczba głosów pozytywnych "Tak"

*

*

*

4

2

8

0

12b.

Liczba głosów negatywnych "Nie"

*

*

*

1

4

5

6

13. Komisja ustaliła, co następuje:

a) liczba osób uprawnionych do głosowania wyniosła 21 273,

b) liczba osób, które wzięły udział w głosowaniu (liczba kart ważnych), wyniosła 5 845 (frekwencja wyniosła 27,48%)

c) liczba głosów ważnych wyniosła 5 736,

d) w wyborze w dniu 5 grudnia 2010 r. odwoływanego organu liczba osób, które wzięły udział w głosowaniu (liczba kart ważnych), wyniosła 7 904, zatem 3/5 liczby biorących udział w wyborze odwoływanego organu wynosi 4 743,

e) liczba głosów za odwołaniem organu (pozytywnych "Tak") wyniosła 4 280.

14. Komisja, w związku z powyższym, na podstawie art. 55 ust. 2 i art. 56 ust. 1 ustawy z dnia 15 września 2000 r. o referendum lokalnym (Dz. U. Nr 88, poz. 985 z późn. zm.) stwierdza, że:

a) referendum jest ważne, gdyż wzięło w nim udział nie mniej niż 3/5 liczby osób biorących udział w wyborze odwoływanego organu,

b) Burmistrz Miasta Żagań został odwołany, gdyż za odwołaniem organu oddano więcej niż połowę ważnie oddanych głosów.

15. *) Adnotacja o wniesieniu przez mężów zaufania uwag z wymienieniem konkretnych zarzutów; jeżeli nie ma wpisać "brak zarzutów": **) brak zarzutów

16. *) Adnotacja o wniesieniu przez członków Komisji uwag z wymienieniem konkretnych zarzutów; jeżeli nie ma wpisać "brak zarzutów": **) brak zarzutów Przy sporządzeniu protokołu obecni byli członkowie Komisji:

1) Zalepa-Gruszczyńska Krystyna, przewodniczący komisji

2) Bugaj Krystyna, zastępca przewodniczącego

3) Gołaszewska Anna, członek komisji

4) Nowicka Elżbieta, członek komisji

5) Teoludzka-Grzebielichowska Franciszka, członek komisji

6) Surgunt Zofia Jadwiga, członek komisji

7) Wrzyszcz Jarosław Bernard, członek komisji

8) Owczarz Fatima Anna, członek komisji

REFERENDUM GMINNE
W SPRAWIE ODWOŁANIA RADY MIASTA ŻAGAŃ
ZARZĄDZONE NA 17 LUTEGO 2013 r.

Miejska Komisja do Spraw Referendum w Żaganiu

Gmina

Żagań

Powiat

żagański

Województwo

lubuskie

PROTOKÓŁ USTALENIA WYNIKU REFERENDUM GMINNEGO

Wyniki głosowania i wynik referendum ustalono w dniu 18 lutego 2013 r.

Głosowanie przeprowadzono w 14 obwodach głosowania.

Na podstawie protokołów głosowania otrzymanych od wszystkich tj. 14 obwodowych komisji do spraw referendum, Komisja ustaliła następujące wyniki głosowania:

1.

Liczba osób uprawnionych do głosowania (wszystkie osoby umieszczone w części A i B spisu osób uprawnionych w chwili zakończenia głosowania)

*

*

2

1

2

7

3

1a.

w tym liczba osób uprawnionych do głosowania umieszczonych w części A spisu w chwili zakończenia głosowania

*

*

2

1

2

7

3

1b.

w tym liczba osób uprawnionych do głosowania umieszczonych w części B spisu w chwili zakończenia głosowania

*

*

*

*

*

*

0

2.

Liczba osób, którym wysłano pakiety referendalne (z części A i B spisu osób uprawnionych)

*

*

*

*

*

*

0

3.

Liczba kart do głosowania otrzymanych przez komisje obwodowe

*

*

2

1

3

2

8

4.

Liczba osób, którym wydano karty do głosowania (liczba podpisów w spisie) - w części A i B spisu osób uprawnionych

*

*

*

5

9

5

6

4a.

w tym liczba osób umieszczonych w części A spisu, którym wydano karty do głosowania (liczba podpisów w części A spisu)

*

*

*

5

9

5

6

4b.

w tym liczba osób umieszczonych w części B spisu, którym wydano karty do głosowania (liczba podpisów w części B spisu)

*

*

*

*

*

*

0

5.

Liczba osób głosujących przez pełnomocnika (liczba kart do głosowania wydanych na podstawie otrzymanych przez komisję aktów pełnomocnictwa) - z części A i B spisu osób uprawnionych

*

*

*

*

*

*

2

6.

Nie wykorzystano kart do głosowania

*

*

1

5

3

7

4

7.

Liczba kart wyjętych z urn przez komisje obwodowe

*

*

*

5

9

2

7

7a.

w tym:Liczba kart wyjętych z kopert na karty do głosowania

*

*

*

*

*

*

0

8.

Liczba kart nieważnych

*

*

*

*

*

*

2

9.

Liczba kart ważnych (liczba osób, które wzięły udział w głosowaniu)

*

*

*

5

9

2

5

10.

Liczba głosów nieważnych

*

*

*

*

1

1

4

11.

Liczba głosów ważnych

*

*

*

5

8

1

1

12a.

Liczba głosów pozytywnych "Tak"

*

*

*

4

5

9

4

12b.

Liczba głosów negatywnych "Nie"

*

*

*

1

2

1

7

13. Komisja ustaliła, co następuje:

a) liczba osób uprawnionych do głosowania wyniosła 21 273,

b) liczba osób, które wzięły udział w głosowaniu (liczba kart ważnych), wyniosła 5 925 (frekwencja wyniosła 27,85%)

c) liczba głosów ważnych wyniosła 5 811,

d) w wyborze w dniu 21 listopada 2010 r. odwoływanego organu liczba osób, które wzięły udział w głosowaniu (liczba kart ważnych), wyniosła 9 658, zatem 3/5 liczby biorących udział w wyborze odwoływanego organu wynosi 5 795,

e) liczba głosów za odwołaniem organu (pozytywnych "Tak") wyniosła 4 594.

14. Komisja, w związku z powyższym, na podstawie art. 55 ust. 2 i art. 56 ust. 1 ustawy z dnia 15 września 2000 r. o referendum lokalnym (Dz. U. Nr 88, poz. 985 z późn. zm.) stwierdza, że:

a) referendum jest ważne, gdyż wzięło w nim udział nie mniej niż 3/5 liczby osób biorących udział w wyborze odwoływanego organu,

b) Rada Miasta Żagań została odwołana, gdyż za odwołaniem organu oddano więcej niż połowę ważnie oddanych głosów.

15. *) Adnotacja o wniesieniu przez mężów zaufania uwag z wymienieniem konkretnych zarzutów; jeżeli nie ma wpisać "brak zarzutów": **) brak zarzutów

16. *) Adnotacja o wniesieniu przez członków Komisji uwag z wymienieniem konkretnych zarzutów; jeżeli nie ma wpisać "brak zarzutów": **) brak zarzutów Przy sporządzeniu protokołu obecni byli członkowie Komisji:

1) Zalepa-Gruszczyńska Krystyna, przewodniczący komisji

2) Bugaj Krystyna, zastępca przewodniczącego

3) Gołaszewska Anna, członek komisji

4) Nowicka Elżbieta, członek komisji

5) Teoludzka-Grzebielichowska Franciszka, członek komisji

6) Surgunt Zofia Jadwiga, członek komisji

7) Wrzyszcz Jarosław Bernard, członek komisji

8) Owczarz Fatima Anna, członek komisji

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

RODO 2018

Eksperci portalu infor.pl

Roland Szymczykiewicz

Adwokat

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »